![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
|
Fachowiec
Moi drodzy!
Zaglądam na Wasza stronę od ładnych kilku miesięcy, nawet kiedy jeszcze nie miałem nagrywarki! / mam ją ok. trzech miesięcy /. Nie jestem specjalistą, ale wszelkie podstawy mam i wiem, że czasami płytka nadaje się do kosza, bo nie udało się jej nagrać. Ale nie wszyscy o tym wiedzą. Jestem pracownikiem Działu reklamacji w dużym supermarkecie i wczoraj miałem klienta, który reklamował trzy płyty Traxdata Audio twierdząc, że przy nagraniu płyty wyskoczył komunikat cyt. "błąd dysku"! Na nic zdały się moje tłumaczenia, że czasami się tak zdarza - klient oznajmił, że jest FACHOWCEM /elektronikiem/ i on się zna... Płyty jego zdniem są wadliwe i żąda wymiany. Ja oczywiscie mu tego nie wymieniłem - wysłałem je do dostawcy i poczekamy na odpowiedź. Ale mimo to mam do Was wielką prośbę - napiszcie mi na ten temat kilka najbardziej fachowych zdań, abym mógł je wydrukowac i okazać klientowi! Jeśli przeczyta Waszą opinie i opinię dostawcy /jestem pewien, że nie uznają reklamacji/ to myślę, że zgasi się totalnie i może zmieni fach /oby/ ... Z góry bardzo dziekuję za odpowiedź! Maxxxiu P.S. I oby jak najmniej było takich "fachowców" w naszym kraju... |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|