Powrót   Forum CDRinfo.pl > Napędy optyczne i nagrywanie CD, DVD, Blu-ray, HD DVD > Napędy optyczne CD

Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Dyskusja zamknięta
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 22.11.2002, 02:12   #16
Chasm
Bywalec
 
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
Chasm w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
PS. a co jak na przykład nie będą mieli itp ,bo oni wysyłają te nagrywarki do warszawy ...??
Chasm jest offline  

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 22.11.2002, 07:54   #17
mati1700
Wymiatacz
 
Data rejestracji: 17.07.2002
Lokalizacja: Białystok
Posty: 578
mati1700 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Chasm napisa***322;(a)
PS. a co jak na przykład nie będą mieli itp ,bo oni wysyłają te nagrywarki do warszawy ...??
Nie przejmuj się.Moje lg wróciło po 3 tygodniach owszem zreperowane (a było mocno zwalone).Wszystko byłoby pięknie i ładnie ,gdyby nie zmienili egzemplarzy (lub coś podobnego).Na przednim panelu byla widoczna rysa , teraz jej nie ma.W dodatku szufladka tak rzęzi ,że aż uszy puchną ,a kiedyś tak bezszelestnie się zamykała i wysuwała
__________________
mati1700 jest offline  
Stary 22.11.2002, 09:42   #18
fiskomp
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 21.02.2002
Posty: 130
fiskomp zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Chasm napisa***322;(a)



DZIĘKI STARY , ZOBACZĘ CO MI SIĘ UDA , WIESZ JAK TO JEST Z TYMI SERWISAMI , ALE JUŻ NA SERIO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ ... TYLE PŁYTEK W BŁOTO A NAGRYWARA NADAL ROBI JAKIEŚ NUERY , ODDAŁEM JĄ PO 3 DNIACH OD KUPIENIA DO SERWISU ...
To kiego oddawałeś do serwisu, jak przysługiwało Ci prawo wymiany do dni 5-ciu, czegoś tu nie kumam.
Bodajże obowiązuje prawo do wymiany sprzętu na sprawny do 5-ciu dni od zakupu, bez pierd... się z naprawami gwarancyjnymi.

Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale ostatnio kupiłem monit i tak mnię poinformowali, że podbijam gwarę po 5-ciu dniach, przez ten czas mam prawo pokatować monitor i jak będzie be, to wymienią na inny egzemplarz.

pozdrawiam,
fiskomp jest offline  
Stary 22.11.2002, 10:27   #19
Chasm
Bywalec
 
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
Chasm w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
fiskomp napisa***322;(a)


To kiego oddawałeś do serwisu, jak przysługiwało Ci prawo wymiany do dni 5-ciu, czegoś tu nie kumam.
Bodajże obowiązuje prawo do wymiany sprzętu na sprawny do 5-ciu dni od zakupu, bez pierd... się z naprawami gwarancyjnymi.

Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale ostatnio kupiłem monit i tak mnię poinformowali, że podbijam gwarę po 5-ciu dniach, przez ten czas mam prawo pokatować monitor i jak będzie be, to wymienią na inny egzemplarz.

pozdrawiam,
No to ładnie ,bo po 2 dniach poszedłem do sklepu i powiedziałem że nie działa itd. a oni że to już nie ich sprawa ,tylko sprawa serwisu a jak powiedziałem że to jest nowe itd. to powiedzieli że to nic , że to już podlega gwarancji i co wy na to ?
Chasm jest offline  
Stary 22.11.2002, 11:00   #20
Druss
Costam
 
Avatar użytkownika Druss
 
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
Druss zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Zrobili cie w trabe.
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej
Pioneer DVR-115D
Liteon IHaS-124
Druss jest offline  
Stary 22.11.2002, 11:33   #21
Chasm
Bywalec
 
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
Chasm w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Druss napisa***322;(a)
Zrobili cie w trabe.
Zdążyłem zauważyć ,ale co teraz mogę zrobic ?
Chasm jest offline  
Stary 22.11.2002, 16:14   #22
VermilioN
Wyjadacz ;)
 
Avatar użytkownika VermilioN
 
Data rejestracji: 08.09.2002
Posty: 200
VermilioN zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
.

Cytat:
Chasm napisa***322;(a)

Zdążyłem zauważyć ,ale co teraz mogę zrobic ?
skopac im mordy, albo rozwalic sklepm, ale mozna prosciej
idziesz do nich z dyktafonem i nagrywasz cala rozmowe, i jak juz potrzebne dane zeby go zamknac do wiezienia beda w twoim posiadaniu ( ) to wyciagasz dyktafon i mowisz, ze jak nie zrobia po twojemu, to ty pojdziesz do prokuratury. kuniec.
P.S.
oczywiscie jest mozliwosc, ze nie wyjdziesz zywy ze sklepu ale wtedy trzeba isc z conajmniej trzema kumplami, bo w sklepach przewaznie siedzi trzech gosci, zeby byly rowne szanse.
__________________
-==>> LTR-40125W (WS0B) <<==-
VermilioN jest offline  
Stary 22.11.2002, 16:43   #23
Druss
Costam
 
Avatar użytkownika Druss
 
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
Druss zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
A jak juz ich zlejecie to caly sklep wasz :-D
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej
Pioneer DVR-115D
Liteon IHaS-124
Druss jest offline  
Stary 22.11.2002, 16:46   #24
Ice
***Fakt jest faktem..***
 
Avatar użytkownika Ice
 
Data rejestracji: 09.05.2002
Lokalizacja: Thorn (obecnie London)
Posty: 763
Ice zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
fiskomp napisa***322;(a)


To kiego oddawałeś do serwisu, jak przysługiwało Ci prawo wymiany do dni 5-ciu, czegoś tu nie kumam.
Bodajże obowiązuje prawo do wymiany sprzętu na sprawny do 5-ciu dni od zakupu, bez pierd... się z naprawami gwarancyjnymi.

Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale ostatnio kupiłem monit i tak mnię poinformowali, że podbijam gwarę po 5-ciu dniach, przez ten czas mam prawo pokatować monitor i jak będzie be, to wymienią na inny egzemplarz.

pozdrawiam,
Z tego co się orientuje to sprzedawca nie musi wymieniac lub przyjmowac zwrot sprzetu u niego kupionego - jest to tylko jego dobra wola. Ale jak juz wyzej wspomnialem mozna zazadac od niego naprawy lub wymiany na nowy. Jezeli podejmie sie naprawy musi to zrobic w ciagu chyba 14dni. Jezeli nie naprawi lub znow sie zepsuje to samo musi Ci na Twoje ządanie oddac kase. (Sprawdz gdzies jeszcze to bo nie jestem pewien).
__________________
To jest tylko moje zdanie na to całe zamieszanie...

Pozdrawiam Ice
Ice jest offline  
Stary 22.11.2002, 18:26   #25
Chasm
Bywalec
 
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
Chasm w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Ice napisa***322;(a)


Z tego co się orientuje to sprzedawca nie musi wymieniac lub przyjmowac zwrot sprzetu u niego kupionego - jest to tylko jego dobra wola. Ale jak juz wyzej wspomnialem mozna zazadac od niego naprawy lub wymiany na nowy. Jezeli podejmie sie naprawy musi to zrobic w ciagu chyba 14dni. Jezeli nie naprawi lub znow sie zepsuje to samo musi Ci na Twoje ządanie oddac kase. (Sprawdz gdzies jeszcze to bo nie jestem pewien).
Najgorzej że u mnie jest tylko jeden serwis i oni tam tylko przyjmują sprzęt a potem wysyłają do centrum i tu nic nie robią ani nie mają w zamian, w takim razie kiedy przysługuje mi wymiana na nowy ,albo zwrot pieniędzy ? Wygląda na to że znowu będę musiał poczekać 2 tyg. i tym razem obszerniej opisać co jest nagrywarce.
Chasm jest offline  
Stary 22.11.2002, 19:16   #26
Pio
Stały bywalec ;)
 
Data rejestracji: 24.06.2002
Posty: 159
Pio zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
W Polskim prawie nie ma takiego pojęcia jak zwrot towaru po 5 dniach od kupienia. Kiedyś było, ale teraz nie ma !!! Więc jeżeli kupiłeś sprzęt i za 5 minut przyjdziesz że jest zrabany, to sprzedawca nie może Ci zwrócić kasy (no chyba że to będzie jego dobra wola) bo mógł Ci ten towar spaść, albo jakieś inne pierdoły porobić) i dlatego jest wysyłany do serwisu, żeby to oni ocenili powód usterki. Więc jak ktoś mówi, że można oddac sprzęt kupiony do 5 dni, to bajki plecie. Poza tym nie wolno nagrywać na taśmie magnetofonowej czy video, kogoś bez jego zgody. Więc jeżeli nagrasz gościa w sklepie na dyktafon, a będzie on mądry, to on Ciebie poda do sądu i to Ty będziesz miał przechlapane.

Dobra teraz napisze jeszcze raz jak to jest z tym serwisem gwarancyjnym. Wszystko reguluje Kodeks Cywilny (ściągnijcie go sobie i poczytajcie). Jeżeli urządzenie ulegnie uszkodzeniu oddajesz go do najbliższego punktu serwisowego lub do sprzedawcy (musisz mieć dowód zakupu i/lub (jeśli była) wypełniona karta gwarancyjna. Sprzedawca lub serwis maja 14 dni (razem z dnimi wonymi i świętami) na naprawę sprzętu. Jesli termin ten musi się wydłyżyć do 21 dni np. z powodu sprowadzenia części od producenta. Musisz być poinformowany telefonicznie lub listownie o takiej systuacji. Jeśli Ci powiedzą po 14dniach że się wydłuża, to mówisz im że Cię to wali i żądasz wydania nowego towaru lub zwrotu gotówki. A i urządzenie zastępcze wydają (jak mają) na czas trwania serwisu, a nie po jego upływie (14dniach) żeby Cię udobruchać). Więc jak już wspomniałem po 14 dniach jeżeli nie było pisma, telefonu itd., o przedłużeniu terminu napray możesz żądać zwrotu kasy lub wydania nowego towaru. Jeśli spotkasz się z odmową to straszych Rzecznikiem Praw Konsumentów i Sądem KOnsumenckim. Jeśli to nie daje skutków zgłaszasz sprawę do Rzecznika Konsumentów (pracuje za darmo (jest opłacany z naszych podatków). Myślę że już wiecie wszystko. A prawo rękojmi trwa bodajże do marca 2003 potem już go nie będzie, ale to temat na innego posta.

Pozdrawiam.
Pio jest offline  
Stary 24.11.2002, 15:39   #27
Vince
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 11.10.2002
Lokalizacja: Poznań
Posty: 9
Vince w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Jo!!!

Dzięki za wszystkie posty!!! Temat się przyjął!!! Sprawa zakończyła się tak...Zadzwoniłem tam pod koniec tygodnia to był dzień 23 po oddaniu do serwisu,(chciałem zaznaczyć,że nagrywara sypnęła się po miesiącu,nie w ciągu 5 dni jak ktos sugerował,wtedy wymieniłbym na TEACA),a teraz to już dupa zimna!!!Wracająć do sprawy dzwonię i oznajmiają mi,że jest do odbioru!!! Powiem,że sie zdziwiłem,bo właśnie miałem zamiar wyjść z klamką z chaty i wszystkich tam poustawiać!!!Ale co się okazało!!! Dostałem nowkę sztukę Lg 48x16x48x z najnowszym biosem obsługującym Mount Rainer!!!! Mam uraz do LG i tego nie ukrywam!!! NArazie testuję tą nowkę,nagrałem parę płyt,niby wszystko działa,ale mam pewne zastrzeżenia,ale mam nadzieję,że to kwestia ustawień i odpowiednich płyt!!!Aha gwarancja nowka liczy się od dnia 22.11.2002!!! Normalnie szok!!! Chwilowo zwracam honor,ale jak po jakism czasie cos się sypnie to wiecie...
Klamka,czarny płaszcz itp.......

Pozdrawiam wszystkich użytkowników LG!!!
Dajmy LG szansę!!!!

VINCE
Vince jest offline  
Stary 24.11.2002, 16:47   #28
VermilioN
Wyjadacz ;)
 
Avatar użytkownika VermilioN
 
Data rejestracji: 08.09.2002
Posty: 200
VermilioN zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Re: Jo!!!

Cytat:
Vince napisa***322;(a)
Dzięki za wszystkie posty!!! Temat się przyjął!!! Sprawa zakończyła się tak...Zadzwoniłem tam pod koniec tygodnia to był dzień 23 po oddaniu do serwisu,(chciałem zaznaczyć,że nagrywara sypnęła się po miesiącu,nie w ciągu 5 dni jak ktos sugerował,wtedy wymieniłbym na TEACA),a teraz to już dupa zimna!!!Wracająć do sprawy dzwonię i oznajmiają mi,że jest do odbioru!!! Powiem,że sie zdziwiłem,bo właśnie miałem zamiar wyjść z klamką z chaty i wszystkich tam poustawiać!!!Ale co się okazało!!! Dostałem nowkę sztukę Lg 48x16x48x z najnowszym biosem obsługującym Mount Rainer!!!! Mam uraz do LG i tego nie ukrywam!!! NArazie testuję tą nowkę,nagrałem parę płyt,niby wszystko działa,ale mam pewne zastrzeżenia,ale mam nadzieję,że to kwestia ustawień i odpowiednich płyt!!!Aha gwarancja nowka liczy się od dnia 22.11.2002!!! Normalnie szok!!! Chwilowo zwracam honor,ale jak po jakism czasie cos się sypnie to wiecie...
Klamka,czarny płaszcz itp.......

Pozdrawiam wszystkich użytkowników LG!!!
Dajmy LG szansę!!!!

VINCE
jakby sie sypnela to zostan Hitmanem, jak w "Chain of fools" hehe
__________________
-==>> LTR-40125W (WS0B) <<==-
VermilioN jest offline  
Stary 24.11.2002, 18:00   #29
Chasm
Bywalec
 
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
Chasm w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Re: Jo!!!

Cytat:
Vince napisa***322;(a)
Dzięki za wszystkie posty!!! Temat się przyjął!!! Sprawa zakończyła się tak...Zadzwoniłem tam pod koniec tygodnia to był dzień 23 po oddaniu do serwisu,(chciałem zaznaczyć,że nagrywara sypnęła się po miesiącu,nie w ciągu 5 dni jak ktos sugerował,wtedy wymieniłbym na TEACA),a teraz to już dupa zimna!!!Wracająć do sprawy dzwonię i oznajmiają mi,że jest do odbioru!!! Powiem,że sie zdziwiłem,bo właśnie miałem zamiar wyjść z klamką z chaty i wszystkich tam poustawiać!!!Ale co się okazało!!! Dostałem nowkę sztukę Lg 48x16x48x z najnowszym biosem obsługującym Mount Rainer!!!! Mam uraz do LG i tego nie ukrywam!!! NArazie testuję tą nowkę,nagrałem parę płyt,niby wszystko działa,ale mam pewne zastrzeżenia,ale mam nadzieję,że to kwestia ustawień i odpowiednich płyt!!!Aha gwarancja nowka liczy się od dnia 22.11.2002!!! Normalnie szok!!! Chwilowo zwracam honor,ale jak po jakism czasie cos się sypnie to wiecie...
Klamka,czarny płaszcz itp.......

Pozdrawiam wszystkich użytkowników LG!!!
Dajmy LG szansę!!!!

VINCE
BUUUU , to się ciesz bo ja nadal mam starą i mi nie wymienili i znowu będę czekał 2 tyg. aż przyjdzie z serwisu
Chasm jest offline  
Dyskusja zamknięta


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:17.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.