![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Napędy optyczne CD Tematy poswięcone nagrywarkom i nagrywaniu płyt CD-R/RW |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#16 |
Bywalec
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
![]() |
PS. a co jak na przykład nie będą mieli itp ,bo oni wysyłają te nagrywarki do warszawy ...??
|
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Wymiatacz
Data rejestracji: 17.07.2002
Lokalizacja: Białystok
Posty: 578
![]() |
Cytat:
![]()
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 21.02.2002
Posty: 130
![]() |
Cytat:
Bodajże obowiązuje prawo do wymiany sprzętu na sprawny do 5-ciu dni od zakupu, bez pierd... się z naprawami gwarancyjnymi. Poprawcie mnie jeżeli się mylę, ale ostatnio kupiłem monit i tak mnię poinformowali, że podbijam gwarę po 5-ciu dniach, przez ten czas mam prawo pokatować monitor i jak będzie be, to wymienią na inny egzemplarz. pozdrawiam, |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Bywalec
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Costam
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
![]() |
Zrobili cie w trabe.
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej Pioneer DVR-115D Liteon IHaS-124 |
![]() |
![]() |
#21 | |
Bywalec
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 08.09.2002
Posty: 200
![]() |
.
Cytat:
![]() idziesz do nich z dyktafonem i nagrywasz cala rozmowe, i jak juz potrzebne dane zeby go zamknac do wiezienia beda w twoim posiadaniu ( ![]() P.S. oczywiscie jest mozliwosc, ze nie wyjdziesz zywy ze sklepu ale wtedy trzeba isc z conajmniej trzema kumplami, bo w sklepach przewaznie siedzi trzech gosci, zeby byly rowne szanse. ![]()
__________________
-==>> LTR-40125W (WS0B) <<==- |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Costam
Data rejestracji: 20.05.2002
Lokalizacja: Gdańsk
Posty: 1,722
![]() |
A jak juz ich zlejecie to caly sklep wasz :-D
__________________
Czasami jest tak a nie inaczej Pioneer DVR-115D Liteon IHaS-124 |
![]() |
![]() |
#24 | |
***Fakt jest faktem..***
Data rejestracji: 09.05.2002
Lokalizacja: Thorn (obecnie London)
Posty: 763
![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Bywalec
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 24.06.2002
Posty: 159
![]() |
W Polskim prawie nie ma takiego pojęcia jak zwrot towaru po 5 dniach od kupienia. Kiedyś było, ale teraz nie ma !!! Więc jeżeli kupiłeś sprzęt i za 5 minut przyjdziesz że jest zrabany, to sprzedawca nie może Ci zwrócić kasy (no chyba że to będzie jego dobra wola) bo mógł Ci ten towar spaść, albo jakieś inne pierdoły porobić) i dlatego jest wysyłany do serwisu, żeby to oni ocenili powód usterki. Więc jak ktoś mówi, że można oddac sprzęt kupiony do 5 dni, to bajki plecie. Poza tym nie wolno nagrywać na taśmie magnetofonowej czy video, kogoś bez jego zgody. Więc jeżeli nagrasz gościa w sklepie na dyktafon, a będzie on mądry, to on Ciebie poda do sądu i to Ty będziesz miał przechlapane.
Dobra teraz napisze jeszcze raz jak to jest z tym serwisem gwarancyjnym. Wszystko reguluje Kodeks Cywilny (ściągnijcie go sobie i poczytajcie). Jeżeli urządzenie ulegnie uszkodzeniu oddajesz go do najbliższego punktu serwisowego lub do sprzedawcy (musisz mieć dowód zakupu i/lub (jeśli była) wypełniona karta gwarancyjna. Sprzedawca lub serwis maja 14 dni (razem z dnimi wonymi i świętami) na naprawę sprzętu. Jesli termin ten musi się wydłyżyć do 21 dni np. z powodu sprowadzenia części od producenta. Musisz być poinformowany telefonicznie lub listownie o takiej systuacji. Jeśli Ci powiedzą po 14dniach że się wydłuża, to mówisz im że Cię to wali i żądasz wydania nowego towaru lub zwrotu gotówki. A i urządzenie zastępcze wydają (jak mają) na czas trwania serwisu, a nie po jego upływie (14dniach) żeby Cię udobruchać). Więc jak już wspomniałem po 14 dniach jeżeli nie było pisma, telefonu itd., o przedłużeniu terminu napray możesz żądać zwrotu kasy lub wydania nowego towaru. Jeśli spotkasz się z odmową to straszych Rzecznikiem Praw Konsumentów i Sądem KOnsumenckim. Jeśli to nie daje skutków zgłaszasz sprawę do Rzecznika Konsumentów (pracuje za darmo (jest opłacany z naszych podatków). Myślę że już wiecie wszystko. A prawo rękojmi trwa bodajże do marca 2003 potem już go nie będzie, ale to temat na innego posta. Pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
#27 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 11.10.2002
Lokalizacja: Poznań
Posty: 9
![]() |
Jo!!!
Dzięki za wszystkie posty!!! Temat się przyjął!!! Sprawa zakończyła się tak...Zadzwoniłem tam pod koniec tygodnia to był dzień 23 po oddaniu do serwisu,(chciałem zaznaczyć,że nagrywara sypnęła się po miesiącu,nie w ciągu 5 dni jak ktos sugerował,wtedy wymieniłbym na TEACA),a teraz to już dupa zimna!!!Wracająć do sprawy dzwonię i oznajmiają mi,że jest do odbioru!!! Powiem,że sie zdziwiłem,bo właśnie miałem zamiar wyjść z klamką z chaty i wszystkich tam poustawiać!!!Ale co się okazało!!! Dostałem nowkę sztukę Lg 48x16x48x z najnowszym biosem obsługującym Mount Rainer!!!! Mam uraz do LG i tego nie ukrywam!!! NArazie testuję tą nowkę,nagrałem parę płyt,niby wszystko działa,ale mam pewne zastrzeżenia,ale mam nadzieję,że to kwestia ustawień i odpowiednich płyt!!!Aha gwarancja nowka liczy się od dnia 22.11.2002!!! Normalnie szok!!! Chwilowo zwracam honor,ale jak po jakism czasie cos się sypnie to wiecie...
Klamka,czarny płaszcz itp....... Pozdrawiam wszystkich użytkowników LG!!! Dajmy LG szansę!!!! VINCE |
![]() |
![]() |
#28 | |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 08.09.2002
Posty: 200
![]() |
Re: Jo!!!
Cytat:
__________________
-==>> LTR-40125W (WS0B) <<==- |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Bywalec
Data rejestracji: 08.11.2002
Posty: 53
![]() |
Re: Jo!!!
Cytat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
|
|