![]() |
@sobrus, daj jakie***347; screeny "pla***380;owe" i le***347;ne w dzie***324;.
|
To jest m***243;j plik Config odpowiedzialny za tekstury.
Co mam zmieni***263; aby mo***380;na by***322;o gra***263; na High(nie Very High)? :hmm: W tych poradach jest tylko o Very High ale m***243;j blaszak tego nie uci***261;gnie. [default] ; default of this CVarGroup = 4 sys_LowSpecPak=0 r_TexSkyResolution=0 r_ImposterRatio=1 r_EnvCMResolution=2 r_EnvTexResolution=3 r_DynTexMaxSize=80 r_TexAtlasSize=2048 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=32 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=32 r_VegetationSpritesTexRes=64 r_TexturesStreaming = 2 [1] sys_LowSpecPak=1 r_TexSkyResolution=1 r_ImposterRatio=2 r_EnvCMResolution=0 r_EnvTexResolution=1 r_DynTexMaxSize=50 r_TexAtlasSize=512 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=24 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=16 r_TexturesStreaming = 0 [2] sys_LowSpecPak=1 r_ImposterRatio=1.5 r_EnvCMResolution=1 r_EnvTexResolution=2 r_DynTexMaxSize=60 r_TexAtlasSize=1024 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=24 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=16 r_TexturesStreaming = 0 [3] r_TexAtlasSize=1024 r_DynTexAtlasCloudsMaxSize=32 r_DynTexAtlasSpritesMaxSize=24 ; "sys_LowSpecPak" is either using lowspec.pak which has textures with half size or emulating that by ; changing "r_TexResolution" and "r_TexBumpResolution" ; those cvars should not be used here |
Cytat:
znajac produkty EA brak optymalizacji duzo bugow :D |
Mia***322;em wrzuci***263; troche fajnych screen***243;w ale....
Kto***347; tu nas wszystkich robi w konia: Link Zainstalowa***322;em, odpali***322;em i wygl***261;da ju***380; jak na Vi***347;cie (za***322;amanie ***347;wiat***322;a w wodzie, promienie w koronach drzew itp) To chyba nie ma sensu ***380;ebym dawa***322; screeny. No mo***380;e jeden: http://img216.imageshack.us/img216/7...0207fu2.th.jpg Ale r***243;***380;nica w stosunku do DX9 wcale nie jest jaka***347; du***380;a. |
slyszalem, ze w dx9 obcina sie efekty aby pokazac roznice na korzysc dx10
|
No w***322;a***347;nie wychodzi na to ***380;e szumnie zapowiadany full wypas DX10 Crysis, kt***243;ry mia***322; pokaza***263; mo***380;liwo***347;ci nowego systemu.... wcale nie jest DX10.
I te super efekty kt***243;re wida***263; tutaj.... wcale nie s***261; SM4.0 bo ja te***380; je widze (fakt ***380;e na 8600GT ale mam DX9) Z ***380;adnym innym DX nie by***322;o takich problem***243;w - ludzie instalowali nowszy i tyle. Ta wesja jest (na razie) tylko po to ***380;eby wypromowa***263; ten syf Vi***347;ta. Pomijam ten drobny fakt ***380;e technicznie nic nie stoi na przeszkodzie zrobienia DX10 na XP. Gadanina z ograniczeniami starego systemu to bajki, bo nowych funkcji nie dzia***322;aj***261;cych na XP nie potrafi***261; zaimplementowa***263; w swoich sterownikach ani ATI ani nVidia. Tak wi***281;c DX10 dzia***322;a bez nich i jako***347; dzia***322;a. edit: Wyczyta***322;em gdzie***347; ***380;e ***380;eby zobaczy***263; na XP te efekty trzeba mie***263;.... karte DX10. Czy kto***347; mo***380;e to potwierdzi***263;? |
ja włączyłem very high na gf 7950gt nie trzeba miec karty z dx10 wystarczy przerobic pliki tak jak pod xp wygląda za***iscie ale z deka sie przycina trzeba by dokupic 4 g ramu i wykrecic karte na maxa wtedy moze sie pogra :)
|
Ilość załączników: 1
Cytat:
|
ta gra to jakiś żart, w 800x600 wszystko na high, mam poniżej 1 (jednej) klatki na sekundę !! na gf6800 !! toż to paranoja normalnie !!
|
nie.to zycie
|
|
macie kolejne demo zapychaj***261;ce komputer, nfs pro street.
http://files.filefront.com/NFSProStr.../fileinfo.html |
Tu masz...
Tu masz link do demka pewny:) pobierz Crysis
|
Cytat:
Ale w zwi***261;zku z jakim pytaniem i gdzie zadanym dajesz ten link.Demo to chyba ju***380; wszyscy co chcieli je mie***263; maj***261;, linki by***322;y na wcze***347;niejszych stronach.Ale O.K niech Ci tam b***281;dzie. |
akurat mi crysis chodzi lepiej od NFS:)Mam a64 3000+,1gb ramy, gf6600
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.