Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Nośniki optyczne (https://forum.cdrinfo.pl/f28/)
-   -   ANKIETA - Jakiego rodzaju plyt DVD uzywasz najczesciej ? (https://forum.cdrinfo.pl/f28/ankieta-jakiego-rodzaju-plyt-dvd-uzywasz-najczesciej-55762/)

fricko 24.01.2006 16:21

a słyszeliscie o pytach firmy Vakoss czy to stara firma Akoss czy jakies podrobki i czy dobrze sie na nich nagrywa. A ogolnie to nagrywam na "+"

ed hunter 24.01.2006 16:29

Cytat:

Napisany przez fricko
a słyszeliscie o pytach firmy Vakoss czy to stara firma Akoss czy jakies podrobki i czy dobrze sie na nich nagrywa. A ogolnie to nagrywam na "+"

trochę chęci...

http://forum.cdrinfo.pl/showthread.php?t=56925

Rangiz 24.01.2006 17:35

Uzywam praktycznie tylko dvd+r jesli sa w tej samej cenie co minusy.Chyba ze minusy sa tansze to wtedy je biore.

fricko 25.01.2006 11:25

dzieki ed hunter, jestem troche laikiem w tych sprawachi nie bardzo wiem co oznaczaja te skany :| jezeli mozna to bym prosil to przetlumaczyc tak na lopatologiczny sposób :|

henry01 28.01.2006 18:47

Płytki DVD

Witam!
Ja głównie używam DVD-R, bo najczęściej nagrywam filmy a te ponoć lepiej nagrywać na "-". Tak powiedział mi jeden gość, który zanim kupił nagrywarkę radził się ludzi z firmy, która montuje nagrywarki DVD dla dużych odbiorców (dla firm). Podobno DVD-R jako nośnik dla filmów DVD jest bardziej kompatybilny ze stacjonarnymi odtwarzaczami, natomiast DVD+R jest lepszy dla danych

pawelblu 28.01.2006 21:54

A dzisiaj wlasnie na gieldzie jakis gosciu mi wmawial "ze zawsze to DVD+R bylo bardziej kompatybilne ze stacjonarnymi odtwarzaczami, bo sprawdzal na Sony'm".

Radek 1 29.01.2006 02:49

Plyty DVD

ja tylko i wyłącznie DVD+R FIRMY SONY

Mopett 08.02.2006 19:49

"DVD-R bardziej podatne na błędy..."