Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Flashowanie/Firmware/Podkręcanie napędów optycznych (https://forum.cdrinfo.pl/f29/)
-   -   Kolejny biosik do 1653 - BSOK (https://forum.cdrinfo.pl/f29/kolejny-biosik-1653-bsok-50240/)

richie ploomba 01.04.2005 00:06

upsss :D
no to w takim wypadku chwale tego pana za to co robi... ale nadal jestem zly troche na programistow LiteOna :/ i teraz tak z sentymentem patrze wstecz.. na moja stara nagrywareczke (teac W58E) , pomimo swoich trzech lat pali CDki bez zająkniecia.. no ale w sumie tez niby wczesne modele Teaca byly OK a ostatnie juz nie dorównywaly im jakoscia. Historia lubi sie powtarzac? Ale to nie zmienia faktu ze jesli przy jednym biosie wykres jest OK a przy innym jakis nietaki jak trzeba to czyli nie nagrywarka jest zla tylko raczej wina lezy w tych biosach. Mylę sie? Bo ja juz sam nie wiem :/

alt-f4 31.03.2005 23:50

Gościem od czerwonych diodek jest C0deKing z forum cdfreaks a nie LiteOn.

richie ploomba 31.03.2005 17:41

a to chyba pozostane przy CS09 bo mam maly zapas Platinum'ów +8x :) no i tak raczej innych plytek nie kupuje... chociaz liczylem juz w koncu na to ze zmieni sie moj biedny los czlowieczy i nie bede musial strugac wariata gdy przyjdzie Zosia , Józia czy Franek z Esperanzą minus i poprosza mnie o to zebym zrobil im kopie bezpieczenstwa ich ulubionego filmu ;) i nadal bede musial tlumaczyc zeby przynosili mi normalne :D plytki a oni nadal beda mi swoje wmawiac, że: "Marcin, ty chyba nie potrafisz plyt nagrywac, pojde do Alfonsa bo on mi nagra wszystko" :D JAsny GwiNT :/ zreszta nie rozumiem tego w jaki sposob na jednym biosie moj Litek moze poprawnie nagrac mi Platinum'a a na innym wylatuja bledy :/ KuRDE MOL chyba trzeba jakis protest to LiteOna napisac :/ a swoja droga zajmuja sie glupotami dodajac jakies durne czerwone diodki zamast zajac sie powaznymi rzeczami i w koncu jakis solidny bios napisac :ysz:

karel48 31.03.2005 10:26

Ilość załączników: 1