7 rdzeni
Co rozumiesz poprzez "dzielona po połowie"? |
Ze jest 256MB na dane i 256MB dla GPU (tekstury itp).
Oczywiscie w konsoli najwazniejsze sa gry. Wszystko zalezy czy porownujemy konsole technicznie czy z punktu widzenia gier (ja porownywalem technicznie i tu bardziej podoba mi sie X-box). Takze stosunek mocy do ceny xbox ma znacznie lepszy, zwlaszcza dopoki nie wliczamy czytnika BR ktory do grania jako takiego nie sluzy). W kwestii gier sony jak zwykle ma tu duza przewage, ale na szczescie Microsoft to firma "nieco" wieksza niz Sega, bo niedlugo mielibysmy monopol Sony. |
Cytat:
|
Moze sa ale co po szybkosci jesli pamieci po prostu zabraknie. Poza tym nie rozumiem jednego. Wiadomo ze najwiekszej przepustowosci wymagaja procesory graficzne (wystarczy porownac to co mamy w PC).
Xbox ma na wszystko GDDR3@700Mhz (+10MB eDRAM dla GPU o olbrzymiej przepustowosci) PS3 ma XDR na dane i ... GDDR3@550 dla RSX. |
RSX to 7800GT nieco zmodyfikowane, przynajmniej tak twierdzi nvidia....producent rsx'a
|
Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
a tak w skrocie - x360 jest lepsza (mocniejsza?) konsola jesli chodzi o aspekty techniczne |
Eee....tam, wszystko wyjdzie w praniu.
Poczekamy.....Uwidzimy.......Ocenimy ;) |
http://www.gametrailers.com/player.p...pe=wmv&pl=game
no - juz wyszlo |
Cytat:
A co do DS3 to to ju***380; jest SixAxis, Shock na pewno nie, a tym bardziej Dual :D Nie przyjemny jest nie tylko brak AA, ale i flickering, co***347; co bardzo wnerwia na PS2 (niekt***243;rzy sobie ztym radz***261;, vide FFXII cho***263; kosztem ostro***347;ci obrazu), co***347; co mam nadziej***281; zniknie na tej generacji. Cytat:
A tak BTW to przyznam, ***380;e mnie ma***322;o obchodzi, kt***243;ra konsola jest mocniejsza - na papierze. Mnie interesuje co developer jest w stanie wykrzesa***263; z danej platformy. A czy ona obraca trylion polygon***243;w czy cztery na krzy***380; to mnie to lotto. Ja chc***281; gier! Benchmarki mog***281; sobie odpala***263; na PC ;) Mo***380;e si***281; starzej***281;, ale dla mnie to gry mog***322;yby si***281; zatrzyma***263; na epoce 16/32bit (SNES/PSX). Przynajmniej m***243;g***322;bym nadal podziwia***263; piekne 2d czy prerenderowane t***322;a - "technologia", kt***243;ra przesta***322;a by***263; rozwijana (wystarczy spojrze***263; na Valkyrie Profile [PSX] czy RE0/1 [GC] (czyli przyk***322;ad 2d na 32bit i prerender***243;w na 128bit). |
Cytat:
|
Bo DualShock, jest zrobiony na "wczoraj, dzisiaj i jutro.
|
@Berion
Teoretycznie latwiej jest programowac X-Boxa. Prawde mowiac jak patrze na specyfikacje nie powinno to byc trudniejsze od programowania np Dreamcasta (ktory slynie z latwosci programowania). Symetryczne rdzenie mozna bardzo latwo zaprogramowac w C++ uzywajac OpenMP (z tego co widzialem Oblivion na nim biega). Sa calkowicie uniwersalne, wiec kazdy rdzen moze wykonywac co programista chce i moga sie dowonie dzielic obciazeniem (funkcja OpenMP). W przypadku PS3 trzeba program glowny zmiescic w jednym rdzeniu, a reszte podzielic na DSP, ktore z tego co sie orientuje nie maja wlasnego dostepu do pamieci... Ale fakt faktem - takie rzeczy niewiele gracza interesuja. Co do RSX - moim zdaniem GF6 i GF7 to praktycznie to samo wykonane w innej technologii. Jedyna funkcja rozniaca te chipy (transparency antialiasing) zostala ostatnio odblokowana w GF6. Pamietam ze RSX powstawal gdy GF7 jeszcze nie bylo i porownywano go do 6800 w SLI. Tak wiec moze byc to cos w rodzaju 7800. PS. Widzialem dzis DOA na X360 w MM (kosmos).... moze lepiej juz zaczne zbierac kaske bo mam wrazenie ze mi laser w DC pada :( |
Cytat:
|
Trafiles w dziesiatke :) ale tez na wielu innych.. na Ikarudze, DOA i F355 tez niezle byl meczony.
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:31. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.