Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

 
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 22.01.2019, 20:06   #11
grzeniu
XV1100
 
Avatar użytkownika grzeniu
 
Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,397
grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>grzeniu ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Taaa...wniosek z tego taki, że nowe bmw to zło. Należy kupić stare z co najmniej 200kkm - wtedy wiadomo, że pojeździ dłużej niż to nowe z olejem wymienianym zgodnie z zaleceniami producenta, bo przejechało tyle dlatego że ktoś częściej wymieniał


A swoją drogą niezły syf tam był, jeśli rzeczywiście był z tego auta po tym przebiegu. Wymieniałem w ducacie też po 22kkm (pierwsza wymiana od nowości, a Fiat zaleca co 48kkm albo 2 lata) i zlewany olej niewiele różnił się od zalewanego nowego (i nie ja sam mu się przyglądałem), a to diesel turbo. Trochę ciemniejszy tylko, ale dość klarowny czyli czysty....no filtra nie rozbebeszałem. Na korku z magnesem też czysto. Tak robię kolejne wymiany i olej za każdym razem wygląda podobnie. Wprawne oko wyłapie stan oleju po wyglądzie na miarce - i nie chodzi o poziom.
Za takie opiłki jak wyławiał Łysy odpowiada niechlujstwo producenta silnika, w tym przypadku bmw podejrzewam nawet że popełniane z premedytacją - w końcu na biednych nie trafia. Być może takie grube opiłki są pierwszą oznaką poważnej awarii, która jeszcze się nie uwidoczniła, a jak już wylezie to będzie za późno na cokolwiek.
Takich grubych baboli nie widziało się nawet w docieranych 125p czy polonezach, a to przeca zła komuna robiła.


Na koniec powiem jeszcze, że jest teoria mówiąca, że czysty olej na wymianie to zło, bo oznacza, że syf został w silniku a nie zleciał z olejem. Nie chce mi się dzielić włosa na czworo, oleje wymieniam z głową i wszystkie moje silniki chodzą i żaden nie bierze oleju - nawet ten wybryk techniki w ursusie. Może miałem szczęście i na takie trafiłem, no ale dlaczego miałbym się tym martwic?
__________________
Pozdr./Grzeniu
grzeniu jest online   Odpowiedz cytując ten post
 


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport

Podobne dyskusje
Dyskusja Autor Forum Odpow. Ostatni Post
Śmieszne teksty... MacGyver Humor 4413 07.12.2024 16:39
Czym się zajmuję, co robię? czechoj Off topic 93 17.01.2022 23:15
Wybór pralki, lodówki, odkurzacza, itp. CIAPEK Off topic 784 23.01.2019 23:37
Polskie Radio BIS upadło - Czyli cenzure w Polsce czas zacząć... Qbi@k Off topic 73 03.10.2013 18:16


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 21:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.