Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Czym będziesz jeździł? Wypowiedz się. (https://forum.cdrinfo.pl/f5/czym-bedziesz-jezdzil-wypowiedz-sie-45882/)

ksviper 20.11.2007 09:26

podobno by***322;y zim***243;wki w zestawie :haha:

SpeedFreaK 20.11.2007 12:30

Cytat:

NIE DAJEMY GWARANCJI ZE BEDZIE PROSTO JEZDZIŁ.
:hahaha:

A tak na marginesie... sporo chcą... 10 tys za kupe nie nadającego sie prawie do niczego złomu...

icemac 20.11.2007 15:29

Klasyka :hahaha:

i ta tylna szyba :>

ksviper 20.11.2007 16:05

najwa***380;niejsze ***380;e ma gaz

Proton 21.11.2007 14:27

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 860187)
Nie wiem, co za egzemplarz opla miałeś "ze sportem", może wtedy to szło.
Ja miałem na myśli te normalne spotykane na naszych drogach, co niektórymi miałem okazję się przejechać. Normalnie żałość....

Żeby już całkiem nie psioczyć, to całkiem nieźle poruszaja się te z dieslami Isuzu. No, ale to nie opel....

Nie wiedzialem, ze az tak zle Oplami. Ten Vauxhall Astra III, ktorego mialem, to nie byla jakas sportowa wersja. Raczej bogata wersja zwyklej Astry III. Wedlug mnie ladnie to jezdzilo i ladnie wykonczona byla, z dobrych materialow. Moze zawieszenie za twarde nieco. Dodatkowo miala na konsoli przycisk SPORT, po ktorego zalaczeniu auto dostawalo niezlego kopa. Pewnie nastepowalo przeprogramowanie komputera. Ale nie odbywalo sie to za darmo, bo wtedy spalanie bez problemu o 2l/100km szlo w gore.
A co do diesli, to chyba juz od dawna Opel bral od Fiata silniki typu JTD, a pozniej MultiJet?

SpeedFreaK 21.11.2007 20:58

To prawda. Obecnie dyzle w Oplach to fiatowskie MultiJety, badzo przyzwoite silniki :)

Burak_PL 25.11.2007 23:32

Witam. Potrzebuj***281; instrukcj***281; obs***322;ugi do Saaba 9-3 rocznik 2000 :) najlepiej PL ale jak b***281;dzie ENG b***281;dzie te***380; dobrze :) Z g***243;ry dzi***281;kuj***281; !

nimal 26.11.2007 23:33

pamietacie dyskusje o zimowkach?
Ed podkreslal, ze ABS i letnie opony na sniegu to samobojstwo, ja pisalem to samo
po dzisiejszej zamieci (no, nie calkiem zamieci, ale padal snieg) wzielo mnie na refleksje
jako, ze mam od czasu jakiego VW a wczesniej kilka lat jezdzilem Renault mam porownanie
w Renault jedna zime przelatalem na letnich, potem zainwestowalem w zimowki i karnie je zmienialem - fakt, ze ABS po prostu wylaczal hamulce na letnich oponach i samochod byl nie do opanowania
w VW nie mam zimowek, bo chce go sprzedac na przyszly rok wiec szkoda mi bylo sianka w kola inwestowac
a samochod jak przyklejony! ABS wyraznie wlacza sie przy wiekszosci hamowan na sniegu i pieknie prowadzi samochod wg wskazan kierownicy (np hamowanie na luku), zadnych szarpniec czy stawiania bokiem choc minimalnie (tylko pedal kopie - ABS :) ), juz bardziej trzeba uwazac przy przyspieszaniu (ESP niestety nie posiadam)

podsumowaujac - francuzi kolejny raz udowadniaja, ze elektroniki robic nie potrafia, francuski ABS to tylko plakietka bez znaczenia praktycznego
niemcy pokazuja klase

ed hunter 27.11.2007 02:22

wszystko jeszcze zale***380;y jakie te letnie opony s***261; i czy czasem nie s***261; to wielosezonowe. a ABS we francuzie to chyba tak samo niemiecki siedzi - od Boscha?...w ka***380;dym razie przy temperaturze lekko powy***380;ej zera, na tej chlapie jakie***347; hamowanie b***281;dzie, jak przyjdzie du***380;y mr***243;z to ABS + letnie opony = zgroza.

icemac 27.11.2007 09:16

http://etransport.pl/film137.html

polakT 27.11.2007 09:38

Cytat:

Napisany przez icemac (Post 863926)



hehehe... za***322;osna jazda w terenie ;) mogli pokazac minimum takie tricki: http://offroad.kazan.ru/video/ (jakby kto mial problem - link pod screenem)


To mowi***322;em ja, u***380;yszkodnik UAZ'a :P

icemac 27.11.2007 13:36

Ilość załączników: 1
Gallardo z Wrocka

nimal 27.11.2007 13:55

Cytat:

Napisany przez ed hunter (Post 863870)
wszystko jeszcze zależy jakie te letnie opony są i czy czasem nie są to wielosezonowe. a ABS we francuzie to chyba tak samo niemiecki siedzi - od Boscha?...w każdym razie przy temperaturze lekko powyżej zera, na tej chlapie jakieś hamowanie będzie, jak przyjdzie duży mróz to ABS + letnie opony = zgroza.

oczywiscie, ze Bosch (oni chyba cala Europe zaopatruja i pewnie jeszcze troche)
tylko ze VW wszystko jest Boscha, a we francuzach sporo elektroniki jest od Siemensa - widac diabel tkwi w szczegolach
naprawde dziala to zupelnie inaczej - bylem zszokowany skala roznic
tym bardziej, ze z segmentu C przesiadlem sie na B - klasa niby nizej, a jednak... (zreszta cena uzywek z tego samego rocznika ta sama, wiec rynek sam dokonuje korekty klas :P )
jak bedziesz mial okazje, to po prostu przetestuj - rezultaty zadziewiaja :)

podkreslam tez, ze to narzekanie dotyczy jedynie elektroniki
wiele rzeczy lepszych jest w VW, ale sa tez lepsze w Renault - przynajmniej w porownywanych przeze mnie egzemplarzach - a to tez reprezentatywne nie jest

ed hunter 27.11.2007 16:26

ciekawe czy da si***281; zmieni***263; bios ABS na modowany? ^_^

Burak_PL 27.11.2007 20:12

Cytat:

Napisany przez Burak_PL (Post 863292)
Witam. Potrzebuję instrukcję obsługi do Saaba 9-3 rocznik 2000 :) najlepiej PL ale jak będzie ENG będzie też dobrze :) Z góry dziękuję !

a może tu ktoś jakoś może pomóc ?


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 23:38.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.