![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Fire Walk With Me
Data rejestracji: 20.04.2003
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 322
![]() |
Dysk Seagate i gwarancja
Mam dysk Barracuda 4 i kilka dni temu zaczęły pojawiać się na nim bad sectory. Ponieważ dysk ma około 2 lat nie mam juz na niego gwarancji od sprzedawcy, ale testując go SeaTools Online dowiedziałem się, że na dysk jest nadal ważna gwarancja RMA. Czy ktoś z forumowiczów korzystał już z tej opcji i może mi wytłumaczyć jak to działa?
A może ma ktoś namiary na polskojęzyczny support seagate? Tu http://www.seagate.com/support/service/ niestety nie ma. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
|
|