![]() |
Link do dokumentu:
https://docs.google.com/viewer?a=v&p...wY%20TZi&hl=en Nie do końca mnie to przekonuje, ale nie będę się spierał, bo nie chce mi się teraz w to wnikać. Na pewno takie podejście jest rozsądniejsze i tak to wcześniej traktowałem. Jednak opinia rzecznika, z którym ja rozmawiałem, była jednoznaczna. Może kiedyś (a obawiam się, że niedługo będę się musiał znowu skontaktować) ją ponownie zweryfikuję. |
nie polecam tego sklepu.kupiłam u nich odkurzacz.okazało sie,że uszkodzony,po wielu interwencjach w koncu go ode mnie odebrali do naprawy,ktora trwała ponad miesiąc.zaznaczam,że naprawiali mechanizm zwijania kabla.kabel się nie wciągał po naciskaniu guzika zwijania kabla.po ponad miesiącu zwrócili mi odkurzacz niekompletny.brakowało 4 szczotek.walczę o odzyskanie tych częsci.walcze,bo kierownik każe mi skladac reklamację do poprzedniej reklamacji,kaze mi udowadniac,że wysłałam wszystkie częsci.czuję sie jak wyłudzaczka szczotek.firma smieje się klientowi w twarz.jak kupisz i zapłacisz to niestety mają cię w d......podobno po sposobie w jaki rozpatruje się reklamację poznaje się profesjonalizm firmy....ta firma olewa klienta,kpi z niego i smieje mu się w twarz.odraaaaadzam zakupów
|
Nigdy więcej Electro.pl
Ilość załączników: 1
Pragnę ostrzec potencjalnych klientów tak zwanego sklepu Electro.pl. Jeżeli sprzęt który tam ewentualnie kupicie jest sprawny- jesteście szczęściarzami. Jeżeli sprzedadzą wam sprzęt wadliwy- zapomnijcie o cywilizowanym sposobie załatwienia reklamacji. Po zapłacie dla tej firmy jesteście zbędnym balastem. Pozostaje wam tylko droga sądowa, by dochodzić swoich spraw. Za to ta firma energicznie zwalcza wystawione negatywne opinie o niej na portalach. W załączeniu wystawiona na Opineo.pl opinia i korespondencja z pracownikami Electro.pl. Jak rzekł klasyk- nikt im nie wmówi, ze czarne jest czarne a białe jest białe. Oni wiedzą lepiej i nic ich nie przekona- oprócz Sądu. Do wiadomości potencjalnych kupców- właśnie minął 87 dzień od złożenia reklamacji, do tej pory zakupiona drukarka z powodu wad nie wydrukowała ani jednej strony. Odesłana do wymiany zareklamowana w trybie rękojmi wadliwa drukarka odesłana została niekompletna. Do dzisiaj od tej firmy nie otrzymałam brakujących części, które zaginęły w Electro.pl podczas przetrzymywania przez nich wysłanej im do wymiany kompletnej drukarki, ani nie wymienili kabla zasilającego, który sprzedali mi razem z drukarką, a który nie pasuje do polskich gniazdek( ma dwa płaskie bolce i trzeci okrągły).
|
Niezłe..
Proponuję Wykop.pl :) Z całym szacunkiem dla naszego forum, tam historia może znaleźć liczniejszą publiczność, a chyba warto.. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:53. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.