Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 11.07.2010, 14:31   #31
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Kupiłem u nich niedawno pralkę, cena najniższa na rynku.

Firma kurierska, którą wysyłają towar, Kolporter, dostarcza towar od poniedziałku do piątku, od godziny 9 do 17 - porażka. Na dodatek nie są uprzejmi zadzwonić wcześniej i się umówić.
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 30.07.2010, 12:25   #32
k1
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 30.07.2010
Posty: 1
k1 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Nie polecam ELECTRO.PL. Każdy sobie chwali dopóki się nie nadzieje. Wystarczy poczytać opnie innych. Ja niestety też się nadziałem. Kupiłem w tym sklepie wentylator podłogowy (cena 300zł). Po otwarciu paczki okazało się, że wirnik wentylatora jest uszkodzony. Charakter tego uszkodzenia wskazywał w 100% na to, że doszło do niego PRZED WYSYŁKĄ a nie w trakcie. Electro.pl wysyła po prostu wybrakowany, deficytowy, uszkodzony bądź wadliwy towar. Robi to z pełną premedytacją. Kontakt ze strony sklepu po takim zdarzeniu się urywa. Odradzam!
k1 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 15.11.2010, 18:50   #33
benek36
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 15.11.2010
Posty: 1
benek36 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Szczególnie nie polecam Electro.pl gdyż robią co chcą z wysyłką.
Myślą że Pocztą Polską może iść w nieskończoność a cenę za przesyłkę dawać z kosmosu. Przelew został zaksięgowany u nich po 10.30 (elixir) oni wysyłają na drugi dzień po 13 ale nie podają numeru przesyłki w mailu tyko dociera myszka komputerowa paczką opłaconą za 9,5 a ja dodatkowo przelałem 14zł za co. Jakby poleconym priorytetem nadali to by doszło góra za dwa dni. Dostałem w końcu za tydzień ale kierownik zamiast ze śmiesznym kapitałem zakładowym swojej firmy 100tys. zł - do tej wartości odpowiada wobec ZUS, US, a potem wobec klienta śmie mnie straszyć radcą prawnym że ich ****ałem jak kacper suke o braku numeru nadawczego, który można śledzić na stronie poczty
benek36 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 19.01.2011, 16:20   #34
Patrycja21
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 19.01.2011
Posty: 2
Patrycja21 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Nie polecam

STANOWCZO NIE POLECAM!!!!!!!!!

Dokonam zakupu przez Internet w firmie Electro.pl. Był to komplet garnków. W momencie dostawy towaru do domu, nie było mnie. Towar odebrała osoba postronna. Po 2 godzinach otworzyłam przesyłkę i co się okazało: jedna z pokrywek była stłuczona w drobny mak. Dla wyjaśnienia sposób zapakowania budził wiele wątpliwości co do bezpieczeństwa towaru w transporcie tj. pokrywki były wsadzone w garnki, a w garnki znów kolejny garnek bez żadnych podkładek bez żadnej ochrony. Zadzwoniłam tego samego dnia do kuriera, który niestety oświadczył, że już dzisiaj nie pracuje, a że był to piątek to pojawił się dopiero w poniedziałek. Do firmy zgłosiłam reklamację następnego dnia. Oczywiście reklamacji nie uznali, odwołania od niej też nie.
Potraktowali mnie jak złodziejkę, że niby ja specjalnie rozbiłam pokrywkę. Uważają, że chcę od nich wyłudzić drogocenną pokrywkę.
Dodzwonić się do nich jest oczywiście rzeczą niemożliwą.
Idę do sądu ***8211; o głupią pokrywkę. Napisałam już do urzędu ochrony praw konsumenta, do rzecznika i zadzwoniłam do dziennikarzy z TVN ***8211; z programu UWAGA. Oni chętnie nakręcą reportaż tym bardziej że już kilkanaście mieli zgłoszeń o firmie Electro.pl tj. o sposobie traktowania klientów i o ich naciąganiu.
Patrycja
Patrycja21 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 19.01.2011, 16:32   #35
ed hunter
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
 
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>ed hunter ma doskonałą reputację, jest przykładem osoby znającej się na rzeczy <2000 i więcej pkt>
Cytat:
W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu lub zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w obecności kuriera, spisać protokół szkody. Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń/braków. Następnie podpisany protokół należy przesłać do ELECTRO.pl. Brak tego protokołu uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.
http://www.electro.pl/document-koszt...wa_i_transport

Zgodziłaś się na takie warunki, więc teraz pretensje do...

Jak odbierałem ostatnio na poczcie odkurzacz od nich, to go rozpakowałem na oczach miłych pań (nieco zdziwione były...) sprawdziłem czy wszystko jest, i czy całe, spakowałem i poszedłem.
Trzeba czytać warunki umowy i się do nich stosować.
ed hunter jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 19.01.2011, 16:44   #36
Patrycja21
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 19.01.2011
Posty: 2
Patrycja21 w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Oczywiście że zgodziłam się na warunki ja tego nie neguję, ale doświadczenie życiowe pokazuje, ze siłą kuriera nie zatrzymam. To nie był mój pierwszy zakup przez internet, kupowałam mnóstwo rzeczy i to o wiele droższe i nigdy nie było problemu z firmą sprzedającą tylko w tym jednym przypadku. Mój błąd polegał na tym, iż przed zakupem nie poczytałam opinii o tym sklepie (w internecie jest pełno negatywnych opinii o tym sklepie) - raz jedyny nie przeczytałam opinii i akurat pech chciał że przesyłka była uszkodzona. Jednak nie umniejsza to winy sklepu i sposobu zapakowania towaru.
Patrycja21 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 19.01.2011, 19:51   #37
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Nie zmienia to przepisów prawa (regulamin to jedno, ale prawo również takie jest). W momencie, kiedy przyjmujesz paczkę od kuriera, oświadczasz, że jest to przedmiot kompletny, nieuszkodzony i działający (!). Nawet jeśli sprawdzenie tego wymaga zmontowania i podłączenia, masz prawo (i obowiązek) to zrobić. A kurier musi ci to umożliwić i to też nie jest jego dobra wola.

Co innego jeśli odmówi, ale to już zupełnie inna sprawa.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.05.2011, 10:03   #38
oszukanyElectro
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 13.05.2011
Posty: 4
oszukanyElectro w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Potwierdzam w 100% negatywną opinię o sklepie.
Dopóki zamawiacie towar za 100-300 zł wszystko ok (stąd tysiące pozytywów) - sam zamówiłem tam 2 takie towary.
Pierwszy większy zakup - za ok 2000 zł i od razu wadliwy towar. Wada uniemożliwiająca użytkowanie ujawniła się podczas 1 uruchomienia (niewidoczna bez podłączenie do zasilania).
Paczkę sprawdziłem przy kurierze - brak widocznych uszkodzeń i opakowania - przyjąłem zatem towar. Po wykryciu wady poinformowałem kuriera, który spisał protokół szkody (macie na to 7 dni) oraz electro.pl - powołując się na niezgodność towaru z umową
Efekt: 2 odmowy (każda po 14 dniach - ewidentna gra na zwłokę) powoływanie się na niewiążące zapisy regulaminu, prawo przewozowe które nie dotyczy relacji sprzedawca-konsument i ogólne zapisy KC.
W drugiej odmowie napisali że zapewne sam uszkodziłem towar i to ja muszę im udowodnić że wada istniała w momencie odbioru (!!).
Nie dajcie się na to nabrać - w ustawie jest domniemanie istnienia wady w momencie wydania, w przypadku jej wykrycia w ciągu 6 miesięcy
Zgłosiłem sprawę rzecznikowi konsumentów, izbie handlowej i za jakiś czas spotkam się z tymi "fachowcami" w sądzie
UNIKAĆ!! inne firmy realizują podobne reklamacje bez zająknięcia (wiem bo już 2 razy reklamowałem różne uszkodzenia i pierwszy raz tak mnie potraktowano)
Szkoda nerwów i czasu dla tych 10-20 zł różnicy w cenie pomiędzy innymi sklepami

Cytat:
Napisany przez andrzejj9 Podgląd Wiadomości
Nie zmienia to przepisów prawa (regulamin to jedno, ale prawo również takie jest). W momencie, kiedy przyjmujesz paczkę od kuriera, oświadczasz, że jest to przedmiot kompletny, nieuszkodzony i działający (!). Nawet jeśli sprawdzenie tego wymaga zmontowania i podłączenia, masz prawo (i obowiązek) to zrobić. A kurier musi ci to umożliwić i to też nie jest jego dobra wola.

Co innego jeśli odmówi, ale to już zupełnie inna sprawa.
oj andrzeju nie znasz się na prawie
Klient nie ma obowiązku sprawdzenia czy towar działa - znajdź mi taki przepis, bo ja nie znalazłem. Powinien jedynie sprawdzić przesyłkę -> 545 KC
"W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika."

Każdy wie że kurier ucieka po oddaniu paczki (i sędziowie i rzecznicy) - ma milion innych zleceń, więc z praktyki (opinia miejskiego rzecznika konsumentów) jeżeli nie ma wyraźnych i widocznych uszkodzeń opakowania - konsument zawsze wypełnia powyższy zapis

Kurier ma obowiązek za umożliwić odbierającemu sprawdzenie "ogólnego" stanu towaru - żaden kurier nie ma jednak obowiązku czekać aż sobie zamontujesz i przetestujesz sprzęt

Ostatnio zmieniany przez joujoujou : 14.05.2011 o godz. 18:31 Powód: EDYTUJ NIE GRYZIE!!! To nie jest czat, tylko forum.
oszukanyElectro jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.05.2011, 10:44   #39
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Po co spisywałeś protokół szkody, skoro jak sam mówisz: nie było żadnych uszkodzeń paczki ani zewnętrznych uszkodzeń towaru?
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.05.2011, 11:09   #40
oszukanyElectro
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 13.05.2011
Posty: 4
oszukanyElectro w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Nie obwiniam firmy kurierskiej za powstała wadę (no chyba że powstała podczas wstrząsów - ale tego nie można uniknąć) bo karton nie był uszkodzony.
Sam fakt istnienia kuriera nie powinien właściwie mnie obchodzić - bo sprzedający odpowiada za błędy kuriera jak za swoje (art 474 kc)
Doczytałem jednak w necie, że głównym argumentem odmów electro jest brak protokołu szkodowego - podnoszą wtedy że konsument nie dopełnił powinności z art 545 - bo nie mogą ustalić odpowiedzialności przewoźnika
Towar nie jest uszkodzony w widoczny sposób (prócz bąbelka), karton też - mimo to kurier ma obowiązek spisać protokół jeżeli klient sobie tego zażyczy (w ciągu 7 dni).
Kurier grzecznie przyjechał, zaznaczył stan opakowania i towaru i spisał moje uwagi i dostrzeżoną wadę

Dokumentów w walce z betonem - nigdy za wiele
oszukanyElectro jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.05.2011, 11:49   #41
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Rozumiem.
Z drugiej strony widzę, że w wielu takich sporach, klienci powołują się na konkretne możliwości prawne, a sklepy wyłuskują z tych wniosków drobne literalne niezgodności i odrzucają taki wniosek, nie wnikając w ducha problemu.

Sam gdy reklamowałem uszkodzony towar (duża ilość artykułów higienicznych dla zwierząt) po prostu przekazałem sklepowi co jest uszkodzone z prośbą o rozwiązanie problemu, nie sugerując żadnego konkretnego "paragrafu". I zadziałało (sklep Krak-Vet). Tak na przyszłość właśnie taką drogę polecam, jeśli nie jest się prawnikiem. Oczywiście dokumenty kompletować, ale korzystać z nich, gdy nie widać możliwości normalnego załatwienia sprawy. Sklepy specjalnie tworzą procedury, aby klienci pogubili się w nich

No dobra, a możesz powiedzieć co to za uszkodzenie? Czyżby znowu telewizor z wgniecioną matrycą?
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.05.2011, 12:51   #42
oszukanyElectro
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 13.05.2011
Posty: 4
oszukanyElectro w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
można tak to nazwać
po podłączeniu do prądu i uruchomieniu - na środku tuż przy listwie widać kolorową pajęczynkę i biegnące od niej kolorowe pasy w pionie i poziomie.
Matryca jest gładka jednak jak się przyjrzeć - widać pod powierzchnią bąbelek powietrza 2cm x 1cm
Nie widać tego na pierwszy rzut oka, bo częściowo przykryty jest folią ochroną z listwy bocznej
Uszkodzenie musi być jednak poważniejsze - bo nie działa też złącza usb (chciałem przetestować czy odczytuje twarde dyski/pendrivy)
Mimo że komp i inne telewizory od razu widziały pendrive - tutaj brak urządzenia
oszukanyElectro jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.05.2011, 15:21   #43
pali
Թ
 
Avatar użytkownika pali
 
Data rejestracji: 14.02.2003
Posty: 3,066
pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>pali wyróżnia się na forum <450 - 549 pkt>
Ciężko coś doradzać nie widząc tego TV, z tego co piszesz niekoniecznie jest to uszkodzenie mechaniczne powstałe w transporcie. To dywagacje, ale przypomina to uszkodzenie powstałe podczas zmrożenia telewizora.

No ale dwie uwagi:

1. Jeśli nie minęło 10 dni, możesz spróbować powiadomić sklep o odstąpieniu od umowy. Ew. uszkodzenie mechaniczne nie ma tu teoretycznie nic do rzeczy, bo towar zwracasz "w stanie niezmienionym". Oczywiście domyślamy się, że sklep sprawdzi i nie uzna "stanu niezmienionego", no ale chodzi o to, że dalsza batalia będzie toczyć się o prawo zwrotu.

2. Nie wiem którym kurierem electro.pl wysłał ten TV (korzystają z kilku), ale prawdopodobnie fabryczne opakowanie tego telewizora nie spełnia wymagań firmy kurierskiej. Nie wiem jak to ew. zaniedbanie wykorzystać w tej konkretnej sytuacji, ale może przydać się.

Ja bym im ten TV odesłał, z uwagi na "psychologiczny" trick: dopóki towar jest u Ciebie, to tylko Ty masz problem, a dla electro.pl jesteś kolejnym awanturnikiem Gdy będzie u nich, to obie strony mają problem. No ale AD pkt2. odsyłając w tym samym pudle dopuszczasz się podobnego zaniedbania....
pali jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.05.2011, 16:00   #44
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
Napisany przez oszukanyElectro Podgląd Wiadomości
oj andrzeju nie znasz się na prawie
Możliwe.. Ale to nie moja opinia tylko wrocławskiego rzecznika do spraw konsumentów. Sam tego nie wymyśliłem, tylko napisałem, czego dowiedziałem się podczas jednej z rozmów. Tak więc..
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 13.05.2011, 16:24   #45
oszukanyElectro
Nowy na forum
 
Data rejestracji: 13.05.2011
Posty: 4
oszukanyElectro w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Napisany przez andrzejj9 Podgląd Wiadomości
Możliwe.. Ale to nie moja opinia tylko wrocławskiego rzecznika do spraw konsumentów. Sam tego nie wymyśliłem, tylko napisałem, czego dowiedziałem się podczas jednej z rozmów. Tak więc..
moje słowa są podparte opinią miejskiego rzecznika konsumentów z Warszawy (na analogiczną reklamację sprzed roku - mi zmienili tylko adresata więc w 99% również dotyczy mojej sprawy)
z tym że ja mam takową na piśmie... Tak więc..

(niestety nie mogę wrzucić bezpośredniego linku/pisma bo mam zbyt mało postów, pismo udostępnił autor strony opinie-electro.pl )
https: //docs.google.com/ viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B77wU8f VEDhfOTc3NjM1MjctMzFlNi00N2VjLTljZGQtOTkxODZkYWQwY TZi&hl=en


pali - dzięki za porady
niestety minął już miesiąc, więc nie mogę liczyć na to prawo
poza tym jak zgłosiłem reklamację - na pewno sprawdzą czy nie ma uszkodzeń
inni próbowali tricku z odesłaniem - electro.pl nie przyjął towaru (bo jest uszkodzony) i wrócił on na magazyn kuriera.. konsument ostatecznie musiał zapłacić za magazynowanie i drogę w obie strony, bo bubel do niego wrócił
oszukanyElectro jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 06:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.