![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Forumator
Data rejestracji: 11.09.2006
Lokalizacja: łódzkie/śląskie
Posty: 884
![]() ![]() |
Podłączenie radia w samochodzie zamiast fabrycznego
No więc tak, mam fabrycznie zamontowane radio w samochodzie (Honda), jest to starszy kasetowy Pioneerek. Kupiłem sobie nowe radyjko, również Pioneerek, no i jak to bywa przy nowych radiach, podłączane jest w standardzie ISO.
Wracając do tego fabrycznego radia, zamieszczam fotki wtyczki jaka wychodzi z samochodu i wejścia w radiu (1 i 2). Pomyślałem sobie, że nie będzie problemu z podłączeniem, kupię przejściówkę Honda -> ISO i montaż zajmie mi kilka minut. Kupiłem, niestety okazało się, że wygląda ona tak jak na następnej fotce, druga strona to już ISO (zasilanie i głośniki), (3 i 4). Innego adaptora do Hondy z tego rocznika nie ma, wszędzie wygląda tak samo, więc tutaj o pomyłce nie ma raczej mowy. Na koniec pytanie, jak to podłączyć zachowując fabryczną wtyczkę wychodzącą z auta (tak najlepiej zostawić, gdyby trzeba było zamienić na fabryczne radyjko). No nie mogę znaleźć takiego adaptora, żeby pasował pod tą oryginalną wtyczkę. Sam już nie wiem co myśleć, fabryczne radio, fabryczna instalacja, a nie pasuje zakupiony przeze mnie adaptor. Jakieś sugestie? Będę wdzięczny za pomoc. |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
XV1100
![]() Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,353
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pami***281;tam, ***380;e przy swojej hondzie te***380; na tym utkn***261;***322;em. Stare czasy, bo pocz***261;tek lat 90-tych, pewnie inne z***322;***261;cza by***322;y.
W serwisie chcieli wtedy jak***261;***347; ksie***380;ycow***261; cen***281; za przej***347;ci***243;wk***281;, nawet nie wiem czy by pasowa***322;a.....ola***322;em ich. Rozwi***261;za***322;em to w taki spos***243;b, ***380;e wlutowa***322;em si***281; kabelkami od ty***322;u z***322;***261;cz. Trzeby tylko rozezna***263;, kt***243;ry jest od czego. W ten spos***243;b niczego nie zdewastowa***322;em i wszystko dzia***322;a***322;o. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
.:Esin Member:.
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 31.12.2002
Lokalizacja: PL
Posty: 7,665
![]() ![]() |
To nie jest oryginalna wtyczka HONDY, to jest typowa wtyczka 12-pinowaa do Pioneera modele KEH-xxxx.
Poszukaj g***322;***281;biej, mo***380;e znajdziesz oryginaln***261; wtyczk***281; Hondy ![]()
__________________
Jak mądrze zadawać pytania Ostatnio zmieniany przez Maciej : 05.09.2008 o godz. 20:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Forumator
Data rejestracji: 11.09.2006
Lokalizacja: łódzkie/śląskie
Posty: 884
![]() ![]() |
Cytat:
Maciej, zgadza się, model to KEH-xxxx i również domyślałem się, że nie jest to wtyk Hondy, z tym że tutaj nasuwa mi się pytanie, dlaczego tak jest? Skoro jest to fabryczne radio to po co ktoś miałby kombinować z połączeniem bezpośrednim do radia, skoro zapewne jak ten model montowali to mógłby on być podłączony poprzez kostkę dołączoną do radia, jak na dzień dzisiejszy dołączają ISO. To mnie właśnie zastanawia, wątpię że to było przerabiane, bo po co? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
( o )( o )
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 15.05.2004
Lokalizacja: W domu.
Posty: 38,405
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tutaj na pewno maj***261;.
Znam ten sklep bardzo dobrze, nie by***322;o (w moim przypadku) sytuacji, by jakiego***347; nie mieli. ![]()
__________________
Pozdrawiam i zapraszam na www.joujoujou.com - całkiem nową galerię zdjęć z Irlandii. ![]() Moje filmy są tutaj. Forum ZielonaIrlandia. ![]() Problemy i porady wyłącznie na forum.
Prywatne wiadomości lub przez komunikatory będą ignorowane. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Wymiatacz
Data rejestracji: 01.08.2005
Lokalizacja: Kielce
Posty: 575
![]() |
To nie jest fabryczne radio... Szukaj g***322;***281;biej wtyczki...
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Forumator
Data rejestracji: 11.09.2006
Lokalizacja: łódzkie/śląskie
Posty: 884
![]() ![]() |
Cytat:
![]() Hmm, radio jest fabryczne, Pioneer sygnowany przez Hond***281;, nie fabryczna jest wtyczka, domy***347;li***322;em si***281;, ***380;e to wtyk Pioneera, tylko zastanawia***322;o mnie gdzie jest wtyczka Hondy ![]() Ostatnio zmieniany przez jesi : 05.09.2008 o godz. 23:51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Obyś nadepnął na LEGO!
Zlotowicz
Data rejestracji: 30.11.2004
Posty: 38,993
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja w swojej Hondzie Civic, robionej w GB te***380; tak mia***322;em - wtyczka Hondy, przej***347;ci***243;wka na Pioneer, jak mi zak***322;adali radio Sony, to sobie z tej przej***347;ci***243;wki zlutowali (?) przej***347;cie na Sony i git.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Forumator
Data rejestracji: 11.09.2006
Lokalizacja: łódzkie/śląskie
Posty: 884
![]() ![]() |
No i wyjaśniło się, rzeczywiście głęboko dalej był właściwy wtyk Hondy, a na nim ta przejściówka Pioneera
![]() ![]() Gratuluję takiego rozwiązania Hondzie, zero miejsca na kable, a do tego wtyk ISO, jak wiadomo sporych rozmiarów. Dzięki wszystkim za sugestie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
Odblokowanie fabrycznego radia forda | mallow | Off topic | 20 | 26.04.2009 21:38 |