Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   LCD czy PLAZMA ? (https://forum.cdrinfo.pl/f5/lcd-czy-plazma-52936/)

Ormianin 09.09.2009 11:45

Cytat:

Napisany przez sobrus (Post 1046042)
Dlatego najlepiej odnieść do sklepu gdzie sie kupiło.
Zawsze tak robie :D
Niech sie MediaMarkt albo Komputronik męczy z serwisem...
Wolę tą stówke przy zakupie dopłacić.

42 cale /albo większy/ kolos i ciężki panel to jest problem, raz ze musisz mieć drugą osobę do pomocy i odpowiedni duży samochód i weź to wieź do MM czy innego Saturna, a tam ci powiedzą ze naprawa jest door to door i zabieraj złoma... Nie słyszałem o naprawach w domu, może to są jakieś inne serwisy, mojemu znajomemu zepsuł się wypasiony LCD Sony Brawia 46 cali... padła matryca, tego na pewno w domu by mu nie naprawili, czekał 2.5 miesiąca na telewizor, a słyszałem o innych rekordach serwisowania...

demek 09.09.2009 11:47

panasonic to wcielil w zycie zeby nie wysylac, jesli nie jest w stanie naprawic na miejscu to on bierze ze soba a nie musisz wysylac itp

Ormianin 09.09.2009 11:56

Cytat:

Napisany przez demek (Post 1046046)
panasonic to wcielil w zycie zeby nie wysylac, jesli nie jest w stanie naprawic na miejscu to on bierze ze soba a nie musisz wysylac itp

Nie wiem o czym piszesz? Psuje Ci się TV, dzwonisz do BOKu Panasonica, zamawiasz serwis, podajesz usterkę... za kilka dni zjawia się kurier + kierowca (pomocnik), pakują sprzęt i znoszą do busa, wystawiając ci dokument odebrania sprzętu do naprawy, informują ze będą dzwonić, nawet maja swoja stronę internetową i możesz po numerze zgłoszenia sprawdzić jaki postęp w naprawie jest... do tej pory ładnie to wygląda... bo mijają tygodnie, zdenerwowany dzwonisz gdzie się da, a w serwisie za każdym razem ktoś inny odbierze i co innego odpowie co dolega twojemu TV (pewnie na odpieprz się)... zazwyczaj mówią żę zamówili części i nie wiedza kiedy przyślą je do serwisu i mijają kolejne tygodnie, jak dzwonisz do BOKu to rozkładają ręce, jak wysyłasz e-maile to dostajesz standardową szablonową odpowiedz... taki jest poziom serwisu w PL

demek 09.09.2009 12:04

http://www.panasonic.pl/?tvhomeservice

Ormianin 09.09.2009 12:43

Przeczytaj regulamin tej naprawy , szczególnie punkt 4 i 5

4.
Regulamin programu ,,Panasonic TV Home Service" nie może być
traktowany jako zobowiązanie Panasonic Polska wobec klienta do
wykonania usługi.
Treść regulaminu pozostaje bez wpływu na
postanowienia udzielonej przez Panasonic Polska Sp. Z o.o.
gwarancji jakości w szczególności nie modyfikuje zawartych tam
postanowień a także nie wyłącza stosowania zawartych w niej
postanowień.

5.
Naprawy w miejscu instalacji odbiornika w ramach programu
,,Panasonic TV Home Service" świadczone są do odległości 50 km od
siedziby Autoryzowanego Serwisu obsługującego zlecenie naprawy.
W przypadku większych odległości dopuszcza się sprowadzenie
odbiornika do Autoryzowanego Serwisu za pośrednictwem kuriera.

andrzejj9 09.09.2009 13:06

No to w takiej sytuacji jednak zawozisz pudło do MM, na ich wzruszenie ramionami również wzruszasz, bo nie interesuje cię gwarancja i oddajesz sprzęt na podstawie niezgodności towaru z umową. Po dwóch tygodniach przychodzisz po nówkę, albo pieniądze.

demek 09.09.2009 13:10

Cytat:

Napisany przez Ormianin (Post 1046055)
Przeczytaj regulamin tej naprawy , szczególnie punkt 4 i 5

4.
Regulamin programu ,,Panasonic TV Home Service" nie może być
traktowany jako zobowiązanie Panasonic Polska wobec klienta do
wykonania usługi.
Treść regulaminu pozostaje bez wpływu na
postanowienia udzielonej przez Panasonic Polska Sp. Z o.o.
gwarancji jakości w szczególności nie modyfikuje zawartych tam
postanowień a także nie wyłącza stosowania zawartych w niej
postanowień.

5.
Naprawy w miejscu instalacji odbiornika w ramach programu
,,Panasonic TV Home Service" świadczone są do odległości 50 km od
siedziby Autoryzowanego Serwisu obsługującego zlecenie naprawy.
W przypadku większych odległości dopuszcza się sprowadzenie
odbiornika do Autoryzowanego Serwisu za pośrednictwem kuriera.

no i? bo nie wiem o co chodzi do 50km jakas firma partnerska pewnie jest, oczywiscie mowimy o miastach

Ormianin 09.09.2009 13:35

Cytat:

Napisany przez demek (Post 1046058)
no i? bo nie wiem o co chodzi do 50km jakas firma partnerska pewnie jest, oczywiscie mowimy o miastach

Do mnie przyjechali panowie z Łodzi, twierdzili że ich serwis obsługuje cały kraj (nie tylko panasonic, bo w busie widziałem też Philipsy i Sony - nie były to tylko TV) i informowali mnie że raz w tygodniu jadą na Wrocław, pamiętam że mój sprzęt odbierali w środę, a pomiędzy sobą mówili coś o dniu wcześniejszym i Gdańsku...

romanesco 09.09.2009 13:53

Czy ktoś z Was się orientuje czy osiedlowa sieć kablowa może przesyłać programy w jakości High Definition?

Ormianin 09.09.2009 14:00

Zależy jaka osiedlowa... np. Aster przesyła sygnał cyfrowy w formacie HD, dodając dedykowane tunery DVB-C, UPC chyba też

romanesco 09.09.2009 14:05

Cytat:

Napisany przez Ormianin (Post 1046066)
Zależy jaka osiedlowa... np. Aster przesyła sygnał cyfrowy w formacie HD, dodając dedykowane tunery DVB-C, UPC chyba też

To znaczy, że trzeba w chałupie mieć jeszcze dodatkowo tuner :pytanie: Sądziłem, że tuner znajduje się w studio a ja tylko podłączam się do gniazdka w mieszkaniu :hmm:

nimal 09.09.2009 14:06

poznanski Echostar tez
oczywiscie wymaga dekodera cyfrowego
jezeli chodzi o Echostar to oferta HD jest po prostu smieszna, ciekawe, czy ktokolwiek to kupil, ale to tak na boku ;)

ed hunter 09.09.2009 16:47

Jeśli sieć kablowa udostępnia sygnał cyfrowy, to nie jest to sygnał telewizyjny, mpeg-4 (jak w polskim standardzie przyjęto) ale sygnał, który musi być dekodowany i do telewizora trafia z konwertera za pośrednictwem HDMI np.

Arepo 09.09.2009 20:53

Cytat:

Napisany przez M@X (Post 1045992)
O.O Ile ty go masz i czym czyscisz, ze wyglada jak siedem nieszczesc? Moj dzielnie znosi lekko wilgotna mikrofibre...

TV ma kilka miesięcy. Wycieram go zwykłą ścierką z płótna ala prześcieradło. Nie ma sensu teraz szukać niczego innego, gorzej już raczej nie będzie :).

Teraz mała ciekawostka. Jak był jeszcze nowiusieńki to użyłem szczoteczki fryzjerskiej z włosia czegoś tam, które jest tak miękkie że usuwam nią kurz z wszelakich ekranów i płyt CD/DVD. Plastik Samsunga się jednak zdrowo porysował. Byłem w totalnym szoku.

Cytat:

Napisany przez Ormianin (Post 1046013)
współczuje innym serwisowania!

Ja nie planuję naprawiać tego głośnika, bo jest beznadziejnej jakości a się naczekam na telewizor tygodniami. Z serwisami jest przeważnie droga przez mękę, choć zdarzają się wyjątki.

pozdrawiam

Ormianin 10.09.2009 11:28

Z tymże musisz mieć świadomość, że to być może nie głośnik padł a układ wzmocnienia albo jakiś scalak za to odpowiedzialny... zresztą jak się podłącza TV do jakiegoś osobnego amplitunera z głośnikami to faktycznie może być to mało uciążliwe... poza tym serwis samsunga może mieć lepsze standardy czasowe w naprawianiu...


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:22.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.