Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   mega lol:D (https://forum.cdrinfo.pl/f5/mega-lol-d-42283/)

Turboni 07.11.2004 20:29

cena taka - 0 byla przez cala sobote

kodziu 07.11.2004 20:42

Cytat:

Napisany przez Remix
Witam!

To nie jest umowa, a jedynie potwierdzenie przyjecia zamowienia - nie jest ono zobowiazujace dla sklepu do wykonania danego zamowienia - moga zawsze odmowic wykonania zamowienia.

Po drugie to co pisal Bartez o cenie.

I wreszcie po trzecie... czy naprawde jestescie tak naiwnia, aby sadzic, ze ktokolwiek otrzyma cokolwiek od tego sklepu za darmo?
Ludzi opamietajcie sie bo powoli robicie z siebie posmiewisko... mozecie zakladac sprawy w sadzie, ale i tak je przegracie i stracicie tylko kase i czas.
NIKT nie dostanie ZADNEGO sprzetu od komputronika ZA DARMO i NIC na to NIE PORADZICIE.


Jak sie chłopaki postarają to pewnie da się coś zrobić :spoko:

Remix 07.11.2004 21:29

Witam!

Ja bym sobie nadziei nie robil i im tez...

Trzeba patrzec na rzeczy realnie, to potem nie ma rozczarowania.

andrzejj9 07.11.2004 22:48

Cytat:

Napisany przez Remix
Witam!

To nie jest umowa, a jedynie potwierdzenie przyjecia zamowienia - nie jest ono zobowiazujace dla sklepu do wykonania danego zamowienia - moga zawsze odmowic wykonania zamowienia.

Po drugie to co pisal Bartez o cenie.

I wreszcie po trzecie... czy naprawde jestescie tak naiwnia, aby sadzic, ze ktokolwiek otrzyma cokolwiek od tego sklepu za darmo?
Ludzi opamietajcie sie bo powoli robicie z siebie posmiewisko... mozecie zakladac sprawy w sadzie, ale i tak je przegracie i stracicie tylko kase i czas.
NIKT nie dostanie ZADNEGO sprzetu od komputronika ZA DARMO i NIC na to NIE PORADZICIE.

Nie jest naiwnym ktoś, kto oczekuje, że inna osoba weźmie odpowiedzialność za błędy, które popełniła. Być może macie rację jeśli chodzi o cenę i potwierdzenie zamówienia (chociaż nie wiem, jak jest naprawdę), ale nie widzę naiwności w tym, że ktoś chce walczyć o swoje. Zwłaszcza już po takim mailu, jaki osoby zamawiające dostały. Podanie jako przyczyny: "Z oczywistych względów" przyznam, że trochę mnie zdenerwowało i dopiero teraz zacząłbym rzeczywiście się zastanawiać, jak można by dalej poprowadzić sprawę. Co innego gdyby sklep do każdego klienta wysłał imiennego maila z wyjaśnieniem i przeprosinami. Ale że tak nie zrozbił, to jestem za tym, aby poniósł konsekwencje za swoje błędy.

Turboni 07.11.2004 22:57

dlatego jutro ide do urzedu ochrony konsumenta zeby dowiedziec sie jak to dalej rozegrac :)
a co narazie nie mam roboty wiec moge sie poklucic mam czas :D

pawelblu 08.11.2004 10:50

Cytat:

Napisany przez Turboni
dlatego jutro ide do urzedu ochrony konsumenta zeby dowiedziec sie jak to dalej rozegrac :)
a co narazie nie mam roboty wiec moge sie poklucic mam czas :D

W gruncie rzeczy to mam pomysl na robote - klocenie na zlecenie :D

Taka firma zatrudniajaca pracownikow ktorzy kloca sie za swoich klientow - wszyscy sa zadowoleni oprocz klotniobiorcy :)

kodziu 08.11.2004 18:44

Cytat:

Napisany przez Turboni
dlatego jutro ide do urzedu ochrony konsumenta zeby dowiedziec sie jak to dalej rozegrac :)
a co narazie nie mam roboty wiec moge sie poklucic mam czas :D


Już myślałem że sie poddaliście :P
Jednak został jakiś samuraj. Ostatni ale zawsze jest :D

andrzejj9 19.11.2004 22:02

Przed chwilą wpadł mi w ręcę artykuł dotyczący przepisów prawnych i była tam sytuacja w pewien sposób podobna do tej tutaj. I wynikało z niego jasno:

1) Umieszczając na stronie opis przedmiotu, wraz podaną cenę firma zgałsza ofertę

2) Składając zamówienie klient wysuwa propozycję zawarcia umowy

3) Firma wysyłając potwierdzenie zamówienia - przyjmuje zgadza się na jej warunki i tym samym umowa zostaje zawarta

Od tego momentu klient ma pełne prawa żądać jej realizacji, także na drodze sądowej. Dodatkowo jeżeli udowodni, że z braku realizacji poniósł jakieś szkody, może również domagać się ich zadośćuczynienia.


Tak więc panowie - prawo stoi po Waszej stronie i możecie się domagać realizacji zgłoszonych przez Was zamówień. Na Ciebie memorando liczę, ale może znajdzie się ktoś jeszcze, kto nie będzie się bał spróbować :)

Turboni 19.11.2004 22:03

ja zlozylem sprawe do urzedu ochrony konsumenta i czekam co z tego wyniknie :)

memorando 19.11.2004 22:15

Cytat:

Napisany przez Turboni
ja zlozylem sprawe do urzedu ochrony konsumenta i czekam co z tego wyniknie :)

mi piszą że jestem glupi to oskarżylem ich o znieslawienie:D

epol 21.11.2004 12:03

Cytat:

Napisany przez memorando
mi piszą że jestem glupi to oskarżylem ich o znieslawienie:D

Kto Cie obraża???

memorando 21.11.2004 12:26

Cytat:

Napisany przez epol
Kto Cie obraża???

komputronik:D

epol 21.11.2004 12:56

Cytat:

Napisany przez memorando
komputronik:D

Aha, tez tak potem pomyslalem.

Mam nadzieje ze dasz znac jak to sie skonczy.

woitas 21.11.2004 13:41

napisałem im coś takiego (poza cytatem odpowiedniego paragrafu):


W dalszym ciągu nie otrzymałem odpowiedzi, więc jutro sprawę kieruję
do właściwego organu.
dodatkowo wniosę o zadośćuczynienie z powodu strat poniesionych
poprzez niewywiązanie się z umowy.

1) Umieszczając na stronie opis przedmiotu, wraz podaną cenę firma zgałsza ofertę
2) Składając zamówienie klient wysuwa propozycję zawarcia umowy
3) Firma wysyłając potwierdzenie zamówienia - przyjmuje zgadza się na jej warunki i tym samym umowa zostaje zawarta


dzisiaj idę do znajomego, jest prokuratorem.
dowiem się, gdzie i jak uderzyć.

Turboni 21.11.2004 13:47

no to walczymy dzielnie :)

juz nas jest 3 :)


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 08:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.