Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 23.12.2004, 15:07   #31
MariuszV
..:: NYC ::..
 
Avatar użytkownika MariuszV
 
Data rejestracji: 24.08.2003
Lokalizacja: New York
Posty: 225
MariuszV w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
I jeszcze wnetrze
Dołączone obrazki (kliknij, aby powiększyć)
new mustang :D-tl2.jpg  
MariuszV jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 23.12.2004, 15:08   #32
Morris
Coauctor delicti
 
Avatar użytkownika Morris
 
Data rejestracji: 23.12.2002
Lokalizacja: Kraków
Posty: 872
Morris zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Qrde!
Jakoś wcześniej nie widziałem tego topica...
A jestem fanem tej marki już od pewnego czasu.
Piękne autka
I do tego ta cena nowego modelu...
Eh... tylko pomarzyć u nas o takiej.
Już od miesiąca mam gotowy avatar z logo, ale chciałem go wrzucić dopiero na Nowy Rok - chyba jednak zrobię to już dzisiajpo powrocie do domu 8 )
Będzie na Wigilię...
To tyle o jednej z moich słabości
__________________
Ignorantia legis excusant neminem!
Morris jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 24.12.2004, 09:29   #33
legion
XII
 
Avatar użytkownika legion
 
Data rejestracji: 02.06.2004
Lokalizacja: WroceK
Posty: 4,980
legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
@MariuszV ladne autko ale mustang to dopiero zabawa dla kierowcy niewiem jak nowy sie sprawoje ale mysle ze bedzie podobnie
legion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 26.12.2004, 23:51   #34
MariuszV
..:: NYC ::..
 
Avatar użytkownika MariuszV
 
Data rejestracji: 24.08.2003
Lokalizacja: New York
Posty: 225
MariuszV w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Ta Acura ma taka wade ze ma naped na przod mustang ciagnie na tyl,
"nawet 500KM jest nic nie warte jesli nie mozna ich przerzucic na tylnia os"
MariuszV jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 27.12.2004, 10:04   #35
tengu
Hitokiri Battousai
 
Avatar użytkownika tengu
 
Data rejestracji: 14.09.2004
Lokalizacja: Grays, Essex, UK
Posty: 636
tengu zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
Napisany przez MariuszV
Ta Acura ma taka wade ze ma naped na przod mustang ciagnie na tyl,
"nawet 500KM jest nic nie warte jesli nie mozna ich przerzucic na tylnia os"
Jak 90 % "japończyków" także i Acura ma napęd na przód. Napęd na tył jest lepszy jak się nim potrafisz posługiwać. Wchodzisz w poślizg kontrolowany i nie tracisz prędkości na wyjściu. Mustang to kawał porządnej maszyny ale chyba wydałbym jednak te 58k funtów na Jaguara XKR Coupe jakbym tyle miał (4,2l bi-turbo, 363KM, napęd na tył i ta "odrobina" luksusu ) [miałem ostatnio okazję obejrzeć XK-8 cabrio i się zakochałem w tej linii nadwozia]
__________________

vectra-unlimited

ASUS ASPIRE 9301AWSMi POWERED BY AMD
tengu jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 27.12.2004, 20:26   #36
M@X
Get a Mac!
 
Avatar użytkownika M@X
 
Data rejestracji: 18.04.2003
Posty: 10,557
M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>M@X jest wybitnie uzdolniony i zna sie rzeczowo na sprawach <1500 - 1999 pkt>
MariuszV : nie zgodze sie z Toba... Wiem ze naleze do mniejszosci, ale IMHO naped na przod bije na glowe naped tylny. Ladnie wysrubowane parametry zawieszenia, i jazda "przodem" to sama przyjemnosc ;-D.
__________________
"Android to syfiasty, zabugowany, irytujący, zaprojektowany przez idiotów,
lagujący, udający otwarty i wolny system." - sobrus

Hosting na świetnych warunkach z rewelacyjnym wsparciem:
M@X jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 27.12.2004, 20:59   #37
MariuszV
..:: NYC ::..
 
Avatar użytkownika MariuszV
 
Data rejestracji: 24.08.2003
Lokalizacja: New York
Posty: 225
MariuszV w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
M@X.666 zgadza sie, wszystko dzis zalezy od elektroniki, jednak inaczej jezdzi sie autem z tylnim napedem inaczej z przednim a jeszcze inaczej 4x4. Ja mialem okazje jezdzic wszystkimi.
Moge powiedziec tyle ze najlepszy jest oczywiscie 4x4 wczoraj jezdzilem po zasniezonej drodze - poprostu bajka, tyl naped troszke trudniej sie jeszdzi w zimie (ale za to jakie rzeczy mozesz robic w zimie z napedem na tyl(w lecie z reszta tez jak masz duzo konikow pod maska jak np w Mustangu)) pozatym dobrze zimowki duuuzo pomagaja, a przedni naped to taki "dla wszystkich" w zimie napewno wygodniejszy niz tylni. To wszytko kwestia gustu i przyzwyczajenia. Tak samomozna by debatowac ktore silniki sa lepsze benzynowe czy diesel'a.

pozdrawiam

Ostatnio zmieniany przez MariuszV : 27.12.2004 o godz. 21:01
MariuszV jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 27.12.2004, 23:35   #38
legion
XII
 
Avatar użytkownika legion
 
Data rejestracji: 02.06.2004
Lokalizacja: WroceK
Posty: 4,980
legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>legion jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
no naped na tylna os jest o wiele ciekawszy w extremalnej jezdzie a napet na przednia os o wiele bezpieczniejszy a na dwie osie naraz to juz nie da sie opisac
legion jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 29.12.2004, 10:44   #39
tengu
Hitokiri Battousai
 
Avatar użytkownika tengu
 
Data rejestracji: 14.09.2004
Lokalizacja: Grays, Essex, UK
Posty: 636
tengu zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Napęd 4x4 zachowuje się różnie w różnych samochodach - w terenówkach jest nieodzowny - stały napęd na obie osie daje ostrą przewagę w terenie - ale i tak wążniejsze są zwisy. W zwykłych wózkach 4x4 napęd ten ma tylko zniwelować zarzucanie tyłem w aucie, które i tak ma napęd na tył przez większość jazdy (dlatego jest najczęściej włączane elektronicznie. Ma teżą swoje wady : większa masa = większe zużycie paliwa, silnik musi być odpowiednio mocne by ruszyć całą maszynerię (dwa wały, reduktor, dyfferencjały). Np. nie wiem kto buduje takie kurioza jak Panda 4x4 - takim autem i tak nie wykorzystasz potencjału napędu. A że 4x4 też możesz zarzucić tyłem to sam widziałem jak Toyota LAnd Cruiser kręciła bączka na oblodzonej drodze (trochę za szybko było na zakręcie ). A jak nauczysz się wykorzystywać słabości napędu na tył to da się też jeździć bezpiecznie w zimie. (No chyba że jest to Polonez ) aha sportowe bolidy z silnikiem umieszczonym centralnie też mają napęd na tył i wszystkie wady i zalety z tym związane (chociąż rozkład masy jest korzystniejszy)
__________________

vectra-unlimited

ASUS ASPIRE 9301AWSMi POWERED BY AMD
tengu jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 16:01.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.