![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#31 |
Author
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 29.03.2003
Lokalizacja: The World
Posty: 16,809
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
epol, sorki, ale dokladnie jak napisal andrzejj9 - pierwsze zdanie to zart
![]() reszta to niestety prawda... frog - to sie ciesze ![]() |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#32 |
przeciętny zjadacz...piwa
Zlotowicz
Data rejestracji: 12.04.2002
Lokalizacja: śląsk
Posty: 4,869
![]() |
nimal -też tak sądziłem, że jest to żart (była tam buźka), ale i tak odpowiedziałem.
To przychodząc z kolejnymi reklamacjami do salonu już się chyba nie musiałes przedstawiać, ani nie musiałes mówić o co chodzi, bo osoby Cie obsługujące już Cie znały dobrze i wiedziały co chcesz :lol: ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
![]() |
Wyslalem nastepujacego maila do firmy:
"Witam, Nawiązując do zamówienia monitora Neovo z dnia 24.05.2004 dla firmy xxxxx, pragnę przypomnieć, iż w rozmowie telefonicznej Pan Marek Tokarski obiecał wynagrodzić opóźnienie związane z dostarczeniem monitora w wyznaczonym terminie. Jako przykład zostało podane przesłanie pustych płyt jednokrotnego nagrywania (CD-R) w jednej paczce razem z fakturą i kartą gwarancyjną monitora. Fakturę oraz kartę gwarancyjną otrzymałem, jednak obiecanego dodatku nie. Pragnę wyrazić zapytanie, czy przesyłka nie zaginęła podczas transportu (u kuriera, w firmie spedycyjnej), w takim przypadku istnieje jeszcze możliwość złożenia odpowiedniej reklamacji. Z wyrazami szacunku" Zobaczymy kiedy bedzie odpowiedz i jaka ona bedzie <jesli bedzie>.
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Merry F****** Christmas
Data rejestracji: 22.10.2002
Posty: 3,591
![]() |
jeszcze pomysla, ze chcesz ich naciagnac.
![]() ja bym napisal, ze ten przezencik mam w d***, ale slow na wiatr sie nie rzuca
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
![]() |
No to uwaga: odpowiedz nadeszla 26.07.2004, i brzmi nastepujaco
"Jeżeli jest tak to sle do Pana te płytki Przepraszam Marek :)" Nauczony doswiadczeniem postanowilem czekac, i jak wiele osob sie domysla, jest dzien 14.09.2004 i nic nie przysłano... Powtorze, ze nie o przesylke chodzi - w ten oto sposob "firma" pokazuje jak olewala, olewa i bedzie olewac ludzi (klientow, no ale skoro kupil to pewnie klientem juz nie jest).
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Komandor
Data rejestracji: 29.07.2002
Lokalizacja: Oława
Posty: 6,348
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
__________________
---------- pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
lub po prostu Paput
Data rejestracji: 07.03.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 1,551
![]() |
To tak jak z ludźmi - są firmy i taborety. Jestem w tej chwili ofiarą takiego "krzaczka" - od tygodnia nie mogą przywieźć mi narożnika (to taki mebel), facet z tej po******onej firemki co trochę wymyśla inne wymówki, a to deszcz padał, a to samochód się popsuł, a to cholera co innego - szlag mnie trafia i chętnie bym mu ryja sklepał.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
przeciętny zjadacz...piwa
Zlotowicz
Data rejestracji: 12.04.2002
Lokalizacja: śląsk
Posty: 4,869
![]() |
Jednak u nas dalej tzeba korzytsać ze sprawdzonych sklepów....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Niezarejestrowany
Data rejestracji: 16.04.2002
Lokalizacja: Gliwice
Posty: 2,778
![]() |
Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
![]() |
Cytat:
![]()
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 | |
przeciętny zjadacz...piwa
Zlotowicz
Data rejestracji: 12.04.2002
Lokalizacja: śląsk
Posty: 4,869
![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 15.12.2008
Posty: 3
![]() |
Orlen-monitor.pl = aceria.pl
UWAGA
Ten super oszust zacza handlowac pod nowa nazwa!! aceria.pl "Abadyna Sp zoo" jest wlasnoscia Marka Tokarskiego i dalej nic sobie nie robi z uczciwosci, do towaru zakupionego nie dostarcza ani gwarancji ani faktury !!! Pozatym robi konkursy na stronie i oczywiscie nie dostarcza nagrod jaki niby wygrasz. Informuje ze juz wyslal i faktury i nagrody, oczywiscie wszystko trwa miesiacami a nie dostajesz nic !! Pamietaj jak zepsuje Ci sie drogi sprzet nikt go nie naprawi jesli nie masz tych dokumentow. A pozatym dzwonilem do hurtowni w ktorej sie zaopatrza ten **** i dowiedzialem sie ze nie zaplacil im za fakture, czyli mam kradziony sprzet !!! hurtownia to edsystem Naprawde ostrzegam sa inne sklepy komputerowe NIE KUPUJ U ZLODZIEJA bo i Ciebie okradnie !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 29.09.2004
Posty: 148
![]() |
Laptop Toshiba,1,5 roku temu,48 godzin od zamówienia w domu.Lcd Eizo 2231,rok temu,36 godzin od telefonu,w domu.Płatność przy odbiorze,bez opłat za dostarczenie,papiery w porządku.Nie mam żali do do tej firmy.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nowy na forum
Data rejestracji: 15.12.2008
Posty: 3
![]() |
www.monitor.pl
Tak zgadza sie ale nichby tylko wystapily jakies sprzyjajace okolicznosci typu towar z hurtowni z opozniona platnoscia wtedy bys dostal towar ale bez zadnych papierow a hurtownia by nie dostala nic - zaplaty za sprzet. a co jesli by sie zepsul tobie? Wtedy nik nie ruszy palce aby naprawic. Jest duzo mozliwosci w ktorych moze przytrafic sie jakas trudnosc a wtedy bez skrupulow zostaniesz okradziony. "I swiety Boze nie pomoze."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Prorok na F.O.R.U.M.
Data rejestracji: 01.01.2002
Lokalizacja: Laskowa
Posty: 1,330
![]() |
tak -bo platnosc byla przy odbiorze.
Ja akurat mialem stycznosc z firma ulubiony.pl (niedawno zreszta zamknieta). W tej firmie tez kompletnie olewano klienta -a zwlaszcza tych ktorzy placili przelewem z gory. Bo na tych ktorzy placili przy odbiorze nic nie zyskiwali wiec wysylali z reguly normalnie. A jesli zaplacilo sie przelewem to firma brala kase i urywal sie z nia kontakt -byc moze inwestowala nia, obracala nia, albo po prostu splacala nia zalegle dlugi i dopiero po kilu(nastu) tygodniach jak naciagneli nastepnych klientow mozna bylo zobaczy towar (albo i nie). Dzwoniac pierwszy raz do firmy, wszyscy zapewniaja ze towar jest dostepny od reki i max 24h od otrzymania wplaty wysylaja przesylke. Po zamowieniu towaru kontakt sie urywal -zadne maile, telefony nie pomogly. W danych do zamowienia podalem tez swoj nr telefonu i o dziwo (coz za pech ![]() Ja akurat zamawialem tam sprzet sieciowy -mialem zlecenie zrobienia sieci "na juz" -zakladalem ze przesylka bedzie u mnie po max 2 dniach wiec zamowilem u nich. Paczka dotarla do mnie niestety po ponad miesiacu. W tym czasie widzac co sie swieci poszedlem do normalnego sklepu i kupilem jeszcze raz taki sam sprzet, a ten co mi przyszedl po ponad miesiacu sprzedalem na allegro. Teraz juz jestem ciety na takie sklepy wiec odrazu odradzam komus zakupy w sklepach o wlasnie takiej niejasnej sytuacji
__________________
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" - Edmund Burke "Jedynym sposobem na to by zatryumfowało zło, jest gdy dobry człowiek nie robi nic." -------------------------------------------------------------------------------- Ten post NIE powstał w celu przekręcenia licznika o kolejną cyferke - copyright by nie Nimal ani nie Gallus a Eliasz ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|