![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
![]() |
Sirius.pl - niekompetencja, olewactwo, czy oszustwo?
Witam,
Dolaczylem do szczesliwych uzytkownikow monitora Fujitsu-Siemens P19-2, za posrednictwem sklepu www.sirius.pl Zakupilem 2 sztuki tego monitora, oraz gwarancje na martwe pixele oraz subpixele (jesli pojawi sie chocby jeden, mozna do nich odeslac monitor, i oni wymienia go na nowy, na ich koszt). Tutaj mozna przeczytac warunki owej gwarancji: http://www.sirius.pl/komputery/towar..._subpixel.html Jak juz otrzymalem monitory, okazalo sie, ze na kazdym z nich jest 1 martwy subpixel (widoczne na czarnym tle). Dowiedzialem sie wiec czym predzej telefonicznie, jak wyglada procedura realizacji tej dodatkowej gwarancji, czyli wymiany monitorow na nowe. Zgodnie z poleceniem wyslalem te monitory kurierem do Sirius.pl w Warszawie, przy ulicy Dembi***324;skiego 8. Dzisiaj otrzyma***322;em telefon, ze kazdy z tych monitorow zostal dwukrotnie sprawdzony przez pracownika Sirius.pl, i nie posiada ani jednego martwego subpixela (zalaczylem im opis, w ktorych miejscach one sie znajduja i na jakim kolorze tla sa widoczne). Tymsamym oni odsylaja te same monitory do mnie kurierem, na moj koszt. Jesli odesle je im ponownie, zleca ekspertyze w serwisie Fujitsu-Siemens Polska, ktora wykaze, czy na monitorach sa jakiekolwiek martwe subpixele. Jesli sa, to oni zaplaca za ekspertyze. Jesli nie ma, obciaza mnie kosztami ekspertyzy. To w skrocie tyle. Nie odsylalbym im nowych monitorow, gdyby nie posiadaly martwych subpixeli. Dodatkowo nie zalaczalbym im opisu, w ktorym miejscu znajda martwe subpixele i na jakim tle, gdyby ich nie bylo... Zobaczymy jak sprawa potoczy sie dalej. Bede Was na biezaco informowal. Numery seryjne monitorow z martwymi subpixelami mam zapisane. Pozdrawiam
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
samotność
Data rejestracji: 08.08.2004
Lokalizacja: Klimontów
Posty: 2,940
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Powodzenia
![]()
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
...niepoprawny marzyciel.
Data rejestracji: 25.06.2002
Lokalizacja: Poznań
Posty: 4,752
![]() |
Je***380;eli przy***347;l***261; Tobie ponownie i b***281;dzie jakie***347; "ale..." to zr***243;b zdj***281;cia subpixeli...mo***380;e jako***347; fotka wyjdzie.
Mia***322;em podobn***261; sytuacj***281; z inn***261; firm***261;. Kupowa***322;em towar u nich i powiedzieli, ze jak cos nie b***281;dzie pasowa***322;o ... mozna odeslac i wymienia na nowy. Tak te***380; bylo. Ale wysylka byla na moj koszt ale wymienionego. Ojciec ktory jest kierownikem serwisu wie jak postepowac z burzliwymi klientami, wiec zadzwonil, pokazal ICH paragrafy na ktore nie maja racji i przelali kwote za przesylke. Jezeli znowu u Ciebie bedzie taka sytuacja, znajdz dokladnie takie punkty i stanowczo przez telefon Panu przeczytaj tak, zeby wiedzial ze masz na 100% racje,s***322;owo w s***322;owo co pisz***261; o tej wymianie, powiedz, ze zrobiles zdjecie i wysy***322;asz ost. raz, po czym czekasz na wymiane (zalaczajac fotke i pismo z cytowaniem pkt***243;w paragrafow) i przelew za koszty kt***243;rych nie powinienes ponie***347;c, bo oni pewnie jak zwykle my***347;l***261;, ze dzwoni "jele***324;" nie maj***261;cy zielonego poj***281;cia o sprz***281;cie. Jak juz pisa***322;em ojciec pracuje w serwisie i tak samo zawsze dziwimy si***281; jak kto***347; ma takie problemy. U niego jest tak, ze to co napisz***261; tak jest ( nie robie teraz tutaj swetosci, ale zawsze jest zaskoczenie ... ze nie potrafia sie z danej umowy wywiazac ) Trzymam kciuki za pozytywne rozpatrzenie tej reklamacji. Pozdrowienia!
__________________
Pozdrawiam! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ZnakJaworznickiegoBikera
Data rejestracji: 22.03.2005
Lokalizacja: znowu Jaworzno
Posty: 9,673
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nie chce byc niemily ani sie przyczepiac ale ten monitor jest slaby mimo, ze jest na matrycy PVA, jak na 19' ma za mala rzdzielczosc wiec piksel jest zbyt duzy
jesli nie masz fotek to stoisz na przegranej pozycji, F-S stwierdzi, ze tych pikseli nie ma jesli dostaniesz stare monitory to zrob zdjecie pikseli i wtedy dzialaj
__________________
Tanie konta shell, www, php, sql - info priv Moj kanal Youtube /msg demek at freenode // Intel Pentium 4 630 3,0@5,6 GHZ --100% O/C CLUB 3Ghz@6750Mhz PISIOR - PRAWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ I OJCIEC RYDZYK MEMORANDO - UZYTKOWNIK, KTOREGO DLA DOBRA WLASNEGO, DOBRA WLASNYCH PIENIEDZY I DOBRA WLASNYCH NERWOW NALEZY OMIJAC SZEROKIM LUKIEM |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
![]() |
Aktualizacja 1:
Zrzut ekranowy przedstawiaj***261;cy warunki Rozszerzonej gwarancji na martwe pixele/subpixele. Stan na dzie***324; 07.11.2006. Gwarancja Sirius.pl (zrzut ekranu) Za***322;***261;czam na wypadek, gdyby "co***347; im si***281; zmieni***322;o" w warunkach tej***380;e gwarancji.
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 15.07.2002
Posty: 2,210
![]() |
Pami***281;taj, ***380;e norma ISO wyra***378;nie okre***347;la jak ma wygl***261;da***263; testowanie martwych pikseli i w jakich warunkach maj***261; by***263; przeprowadzone.
__________________
Bartosz Danowski - Literatura informatyczna Książki: Nagrywanie płyt :: Windows 7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
![]() |
Cytat:
W tym przypadku skorzysta***322;em z dodatkowo wykupionego Rozszerzenia gwarancji oferowanego przez www.sirius.pl Tu nie ma zastosowania norma ISO, gdy***380; warunki tego rozszerzenia gwarancji s***261; nast***281;puj***261;ce: "Zasady realizacji gwarancji: Je***347;li w ciagu 7 dni od daty otrzymania monitora pojawi si***281; na ekranie monitora cho***263;by jeden nieprawid***322;owo dzia***322;aj***261;cy pixel lub subpixel, monitor podlega wymianie na nowy na koszt Sirius.pl. Po dokonaniu wymiany gwarancja realizowana jest od nowa na kolejne 7 dni. ..." Mowa jest wi***281;c o nieprawid***322;owo dzia***322;aj***261;cym pixelu lub subpixelu. Na ka***380;dym z monitor***243;w by***322; jeden nieprawid***322;owo dzia***322;aj***261;cy subpixel, wi***281;c spe***322;ni***322;em 100% wymaga***324; co do realizacji Rozszerzonej gwarancji sirius.pl na ww. monitory. Sam fakt czy pixel/subpixel dzia***322;a prawid***322;owo czy te***380; nie, mo***380;na oceni***263; go***322;ym okiem, przy pomocy specjalnych program***243;w do testowania monitor***243;w (np wy***347;wietlaj***261;cych jednolite t***322;o na ca***322;ym ekranie, w r***243;***380;nych kolorach). Je***347;li na czarnym tle subpixel ***347;wieci***322; innym kolorem ni***380; czarny, to znaczy, ***380;e dzia***322;a***322; nieprawid***322;owo, a tak w tym w***322;a***347;nie przypadku by***322;o.
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
...niepoprawny marzyciel.
Data rejestracji: 25.06.2002
Lokalizacja: Poznań
Posty: 4,752
![]() |
Ale fotki nie masz tych subpixeli ?
__________________
Pozdrawiam! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
XV1100
![]() Data rejestracji: 19.02.2002
Posty: 33,331
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oj co***347; przereklamowane te fujitsu-siemens.
Ile tu ju***380; razy by***322;o o pikselach na tych monitorach...... A swoj***261; drog***261; sirius leci sobie nie***378;le. Nie odpuszczaj im, mam nadziej***281; ***380;e wszystko dobrze si***281; sko***324;czy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
the one
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pierwsza sprawa to rzeczywi***347;cie szkoda, ***380;e od razu nie zrobi***322;e***347; zdj***281;cia. Teoretycznie nie by***322;o takiej potrzeby, ale wszyscy ju***380; chyba z do***347;wiadczenia wiemy, jak bywa w polskich sklepach. Wed***322;ug tego jednak, co piszesz, nie ma to wi***281;kszego znaczenia, bo je***347;li martwe piksele by***322;y, to i s***261;, wi***281;c jak dostaniesz monitory z powrotem, sprawdzasz numery seryjne. Je***347;li s***261; inne - ***380;***261;dasz NATYCHMIASTOWEGO zwrotu koszt***243;w przesy***322;ki i przeprosin. Je***347;li takie same, robisz zdj***281;cie i odsy***322;asz ponownie.
Co do ekspertyzy to naturalnie jest ona p***322;atna, ale to sklep pokrywa te koszty - zawsze. Tak stanowi***261; przepisy prawa konsumenckiego (inna sprawa, ***380;e ty korzystasz tutaj ze specjalnej gwarancji, ale jej zapisy nie mog***261; wykluczy***263; uprawnie***324; nadanych ci przez ustaw***281;).
__________________
neverending path to perfection.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guru
Data rejestracji: 04.01.2003
Posty: 1,896
![]() |
heh pamietam jak jakies pol roku temu zamawialem w siriusie czarne: mysz, klawiature i obudowe, myszy czarnej nie bylo wiec koles zadzwonil i powiedzial ze musze poczekac 1 dzien. po otwarciu paczki okazalo sie oczywiscie ze mysz jest biala :/ nie bawilem sie w odsylanie, bo nie byla tego mysz warta. wyslalem maila czemu na fakturze jest napisane ze jest czarna skoro jest biala i czy nie bedzie problemow w razie czego z reklamacja, odpowiedzi sie nie doczekalem...
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 02.01.2003
Posty: 2,456
![]() ![]() |
Miałem dokładnie to samo, również z wykupioną dodatkową gwarancją
zawiozłem monitor do nich a oni mi powiedzieli że tego nie uznają i mogą wysłać do serwisu na ekspertyzę. Na miejscu widziałem rozpakowane monitory, które sprawdzają i z tego co zobaczyłem wynika że monitor zwrócony od jednego i ma tylko martwe lub świecące subpiksele idzie do innego kupującego. PłACISZ DODATKOWO 50 ZETA I JEśLI NIE MASZ WYRAźNIE śWIECąCEGO PIKSELA zapomnij o ich gwarancji Dodatkowo podzczas sprawdzania koleś dresem przetarł mi ekran robią delikatną ryskę i zaczeli mi wmawiać że to ja taki monitor przywiozłem ![]() bardzo nie polecam sklepu sirius.pl OSZUŚCI |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
...niepoprawny marzyciel.
Data rejestracji: 25.06.2002
Lokalizacja: Poznań
Posty: 4,752
![]() |
@adixo:
nie mo***380;na odpuszcza***263;, mo***380;e w sytuacji podk***322;adki pod mysz, ***380;e przysz***322;a z pszczo***322;***261; a nie biedronk***261; to bym ola***322; to...ale sprz***281;t za ponad 1000zl :-|...nigdy w zyciu! Wyraznie na papierze jest napisane, mozna z nimi wojne prowadzic, ale wygra sie wszystko z nimi skoro jest na paragrafach.
__________________
Pozdrawiam! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.06.2000
Lokalizacja: Bydgoszcz
Posty: 1,952
![]() |
Niestety zdj***281;***263; nie mam. Subpiksele dzia***322;aj***261;ce nieprawid***322;owo by***322;y, inaczej nie wysy***322;a***322;bym do nich monitor***243;w.
Aktualizacja 2: Po wymianie argument***243;w stan***281;***322;o na tym, ***380;e przysy***322;aj***261; mi dwa inne monitory, ale musz***281; zap***322;aci***263; za przesy***322;k***281;. Istnieje bardzo powa***380;ne domniemanie, ***380;e sklep www.sirius.pl dzia***322;a wed***322;ug nast***281;puj***261;cej zasady: Rozpakowuj***261; monitor i sami u***380;ywaj***261; go przez jaki***347; czas. Dzi***281;ki temu monitor wygrzewa si***281;, i te piksele/subpiksele kt***243;re mia***322;y si***281; pokaza***263; jako dzia***322;aj***261;ce nieprawid***322;owo, pokazuj***261; si***281; im w sklepie (jak wiadomo od nowo***347;ci do oko***322;o 3-4 dni pojawiaj***261; si***281; martwe piksele). Takie monitory sprzedaj***261; nast***281;pnie z wymienionym powy***380;ej Rozszerzeniem gwarancji na martwe piksele/subpiksele. W ten spos***243;b zabezpieczaj***261; si***281; przed tym, ***380;e kto***347; mo***380;e odes***322;a***263; im monitor jako posiadaj***261;cy martwe piksele lub subpiksele (skoro wygrza***322; si***281; i oni nic nie zobaczyli, to znaczy, ***380;e monitor jest "czysty"). Podczas rozmowy telefonicznej pan Tomasz Z. ze sklepu www.sirius.pl w Warszawie (tam trafi***322;y odes***322;ane przeze mnie monitory) sta***322; na stanowisku, ***380;e obydwa monitory by***322;y sprawdzane pod k***261;tem martwych subpikseli przez przynajmniej dw***243;ch pracownik***243;w sklepu, w tym przez niego samego, i nikt z tych os***243;b nie znalaz***322; na nich ani jednego martwego subpiksela (sugestia - paprochy). Po udzieleniu przeze mnie telefonicznie w miar***281; dok***322;adnego opisu umiejscowienia martwych subpikseli i wskazaniu na jakim tle si***281; ukazuj***261;, pan Tomasz poinformowa***322; mnie, ***380;e oni ju***380; te monitory sprawdzali i s***261; one bez wad. Uzna***322;, ***380;e skoro on ani ***380;aden z pracownik***243;w sklepu "nie widzi" martwych subpikseli, to ich nie ma (to by***322;a wyra***378;na sugestia, jakoby nie chcieli ich widzie***263;). W tej samej rozmowie pan Tomasz oznajmi***322; mi, ***380;e odsy***322;a do mnie te same monitory kt***243;re ja do nich przys***322;a***322;em, poniewa***380; s***261; one sprawne, i z tego wzgl***281;du b***281;d***281; musia***322; ponie***347;***263; koszt ich przesy***322;ki. Kategorycznie odm***243;wi***322; wysy***322;ki innych monitor***243;w. Wysy***322;k***281; innych monitor***243;w (na tym jak na razie stan***281;***322;o) podczas drugiej rozmowy z panem Tomaszem wywalczy***322;a za pomoc***261; silnej argumentacji i pe***322;niejszych konkret***243;w inna osoba. Dzisiaj nowe (tzn. "inne") monitory maj***261; do mnie dotrze***263; (podobno zosta***322;y wys***322;ane przez www.sirius.pl wczoraj).
__________________
Copyright (C) 2000-2011 MaciejT, All Rights Reserved |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Guru
Data rejestracji: 14.06.2002
Lokalizacja: Rawicz
Posty: 1,270
![]() |
I pomy***347;le***263;, ***380;e w stanach za takie oszustwo firmy p***322;ac***261; grube odszkodowania, a u nas kup i martw si***281; sam. Mia***322;em te***380; tak***261; przygod***281; z LG 17" i oczywi***347;cie ca***322;y personel sklepu nie widzia***322; uszkodzonego piksela, dopiero wi***261;zanka s***322;***243;w na "ka" w obecno***347;ci innych klient***243;w sklepu spowodowa***322;a wymian***281; monitora na nowy i wolny od wad. Na Twoim miejscu uda***322;bym si***281; do rzecznika praw konsumenta aby zaj***261;***322; si***281; t***261; spraw***261;. Niech widz***261;, ***380;e obecnie to klient jest panem, a nie odwrotnie, a je***347;li nadal nie dostrzeg***261; wadliwego subpiksela to niech udadz***261; si***281; na wizyt***281; u okulisty.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|