![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Tryby wyświetlania |
![]() |
#1 |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 15.07.2002
Posty: 2,210
![]() |
MX 700 i luszczaca sie farba
Hej,
Wiele uzytkownikow myszy Logiteh MX700 pisalo o tym, ze srebrna farba na ich myszy oblazi albo wyciera sie. W sieci mozna znalezc sporo fotek myszek z roznego stadium uzywania i wszystkie wygladaja koszmarnie. Mnie rowniez spotkal taki problem i moj MX700 po blisko 2 lata uzywania nadawal sie tylko do smieci. Mysz ma 5 lat gwarancji (zakupiona w Vobisie) i z tego powodu postanowilem zareklamowac farbe. Najpierw napisalem do Logitech Polska i tam dostalem informacje, ze opisana przeze mnie wada podlega reklamacji i mysz zostanie wymieniona. Dostalem adres strony WWW na ktorej musialem wypisac zgloszenie reklamacji (po angielski). Ponizej link strony: http://www.logitech.com/index.cfm/su...DE/EN,CRID=323 Po wypelnieniu formularza i uplywie 1 czy 2 dni przyszla odpowiedz z centrali z ktorej jasno wynikalo, ze mysz mam dodac w sklepie w ktorym ja kupilem. Jezeli beda jakies problemy to nalezy o tym poinformowac centrale. Udalem sie z myszka, gwarancja oraz dowodem zakupu do Vobisu. Dodatkowo wydrukowalem odpowiedz jaka przyszla z centrali. Oczywiscie mysz przyjeto chodz dziwieli sie czemu reklamuje sprawny technicznie produkt. Po uplywie 3 tygodni otrzymalem fabrycznie nowa mysz. Uwagi koncowe: 1. konieczny jest dowod zakupu 2. konieczna jest gwarancja 3. przydaje sie oryginalne opakowanie (ale to zalezy od sprzedawcy). Na koniec zycze wszystkim powodzenia w reklamowaniu swoich MXow.
__________________
Bartosz Danowski - Literatura informatyczna Książki: Nagrywanie płyt :: Windows 7 |
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#2 | |
mów mi więcej :P
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 17.02.2003
Lokalizacja: TORUŃ
Posty: 5,244
![]() ![]() |
Cytat:
ze względu na farbe wyrzuciłbyś mysz do śmieci? Podziwiam Twoją rozrzutność. Jak masz więcej takich sprzętów z których zeszła farba a one działają nie wyrzucaj ich, na pewno ktoś chętnie je przyjmie ![]()
__________________
![]() nie załatwi wszystkiego "FLOTA", tak myślącego uważam za przegranego! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Silent Hunter ;)
![]() Data rejestracji: 18.05.2002
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2,924
![]() |
Hmm, Bartek zawsze jest rozrzutny hehe, a powazniej to czasem jest, a czasem nie jest jak my wszyscy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Team Member
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Merry F****** Christmas
Data rejestracji: 22.10.2002
Posty: 3,591
![]() |
z mojego MX310 zszedl znaczek logitecha i strzalki na bocznych przyciskach...
Tez moge to zareklamowac ? ![]() jako uzasadnienie podam, ze nikt nie wierzy, ze mam logitecha - bez logo i przez to popadam w depreche, a bez strzalek myla mi sie przyciski.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Cichy mod
Data rejestracji: 16.03.2003
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 4,485
![]() ![]() |
Poprostu reklamujesz towar bo nie jest taki jaki kupiłeś. Wyobraź sobie jakiś sprzęt do ratowania życia - a tam się przetarł przycisk i pomyślałem, że to coś [Ale porównianie
![]() Jak masz to wyszczególnione w gwarancji to tak. Ale nieraz jest tak - najcześciej w zegrkach, że gwarancja nie obejmuje zniszczeń obudowy ![]() Pozdro
__________________
![]() Ciekawy blog LiTEa <-- Click ![]() ![]() Jak używac google ? | Lite-on 52327S | BenQ DW1640@EW164B Zanim zadasz pytanie - przeczytaj! [v1.0] | Jak odwiesic CD w Nero? Typ folderow w XP, rejestr | Konto w XP do gier TIMEOUT w autostart | O-T-W-I-E-R-A-M-Y |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Team Member
Zlotowicz
![]() Data rejestracji: 18.10.2002
Lokalizacja: malopolska
Posty: 4,177
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Akurat łuszcząca się farba w MX-ach to była głośna sprawa nie tak dawno i sam Logitech przyznał, że coś faktycznie nie jest tak i uznano to za wadę fabryczną. Tak więc myślę, że uznają gwarancję dla świętego spokoju
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,863
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
moj MX700 po roku uzywania i 3 miesiacach wyglada jak KUPA
![]() pozdro ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
m3llO
Data rejestracji: 09.05.2004
Posty: 448
![]() |
jak tylko przeczytalem tego posta postanowilem zareklamowac i swoja myszke !! teraz wlasnie wrocilem z seriwsu i czeka mnie okres czekania na wymiane jesli sie uda
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,863
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
NIEEEE, a ja zgubilem gwarancje - albo w ogole nie dali i jak ja im udowodnie? [mediamarkt], mam tylko nalepke "MEDIAMARKT" na pudelku, pudelko, ulotki itd., nawet plytke ze sterami..., ale gwarancji brak [dowodu zakupu rowniez zadnego nie dostalem..], pomocy!
![]() pozdro ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
m3llO
Data rejestracji: 09.05.2004
Posty: 448
![]() |
Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 15.07.2002
Posty: 2,210
![]() |
@mr_spock - oczywiscie mozesz reklamowac - u mnie tez pozlazily oznaczenia przyciskow i znaczek logitecha.
Skoro kupilem jedna z najdrozszych myszek na rynku to wydaje mi sie, ze w zamian moge od niej oczekiwac trwalosci i przyzwoitego wygladu ![]() ![]() Jestem trudnym klientem bo doskonale wiem czego, oczekuje najwyzszej jakosci, kompetentnej obslugi. Jezeli cos mi nie pasuje to inne w inne miejsce albo reklamuje produkty w przypadku gdy nie spelniaja moich oczekiwan. Tyczy sie to wszystkiego i wszedzie. Bywalo rowniez i tak, ze reklamowalem jedzenie w restauracji bo np kotlet byl niejadalny. To proste - akceptuje podana cene i godze sie za tyle kupic dany produkt ale w zamian oczekuje ze bedzie on dzialal i wygladal jak nalezy. Co do tresci listow jakie napisalem oto one: Cytat:
![]() W odpowiedzi na powyzszy list dostalem odpowiedz z Polskiego Logitecha - streszczajac nalezy wyslac reklamacje pod podany adres w pierwszym poscie. Tak tez uczynilem wypelniajac odpowiednie pola oraz wklajaca powyzszy tekst w jezyku angielskim. Odpowiedz z centrali logitecha Cytat:
__________________
Bartosz Danowski - Literatura informatyczna Książki: Nagrywanie płyt :: Windows 7 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Team Member
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 15.07.2002
Posty: 2,210
![]() |
Mello - musi sie udac bo to jawna wada produktu. Wyobraz sobie, ze kupiles auto z ktorego zlazi lakier. To nie do pomyslenia i mozesz to reklamowac. Jezeli cos Ci beda mowic to wydrukuj to ten list jaki dostalem z Centrali i idz z tym do sklepu i powiedz, ze zgodnie z tymi wytycznymi zglosisz w centrali iz ten sklep nie chce wymienic myszy na nowa. O ile to duza siec to centrala zrobi z nimi porzadek
![]() W razie czego mozesz starac sie reklamowac przez centrale w Szwajcarii. @Smartek - jezeli nie masz gwarancji ani dowodu zakupu to jest duzy problem. Vobis wymagal zarowno gwarancji jak i paragonu. Musisz poszukac bo moze sie gdzies znajdzie. Jak nie to moze placiles za to karta w sklepie - mozna sprawdzic wyciagi konta i to jest rowniez dowod zakupu towardu. PS Moze wcale nie brales paragonu ze sklepu?
__________________
Bartosz Danowski - Literatura informatyczna Książki: Nagrywanie płyt :: Windows 7 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Silent Hunter ;)
![]() Data rejestracji: 18.05.2002
Lokalizacja: Warszawa
Posty: 2,924
![]() |
Jezeli nie wzial paragonu ze sklepu (inaczej mowiac mogli nie dac do reki tylko np do reklamowki) to zlamali prawo i kara skarbowa to ok 4 tys zl. Ot taka mala kara.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
HDmaniak
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 20.10.2002
Lokalizacja: Łódź
Posty: 8,863
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Cytat:
![]() pozdro ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|