Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Wakacje (https://forum.cdrinfo.pl/f5/wakacje-36398/)

Pedros 28.06.2004 10:03

Cytat:

Napisany przez miles
Tak właśnie chwalę się dalej :)
Po długich oczekiwaniach na tą chwile ( rok a nwet dwa lata) mogę powiedzieć że......
Jestem wkońcu studentem AWF w Wawie i mam juz wakacje :fala:

Jestem w euforii i ciesze się potwornie. Abstynencja? ale po co :D

Nooo, gratuluję.
A co do "zdobywców" - to sponsoruje Żywiec? No to musisz potrenoweć jakieś "tańce" z butelkami? ;)

Mily_ 28.06.2004 09:38

Cytat:

Napisany przez miles
Spoko zdasz i jeszcze liczysz na 5 :)

Po długich oczekiwaniach na tą chwile ( rok a nwet dwa lata) mogę powiedzieć że......

no to się chwal a ja gratuluje :piwo: :piwo: :piwo:

miles 28.06.2004 09:36

Cytat:

Napisany przez andrzejj9
A ja też abstynent :) Co nie zmienia faktu, że wakacje się przydadzą, bo zmęczył mnie straszliwie ten semestr.. No ale ok, wychodzę właśnie na ostatni egzamin :)

Spoko zdasz i jeszcze liczysz na 5 :)

Mily_ 28.06.2004 07:11

Cytat:

Napisany przez andrzejj9
A ja też abstynent :) Co nie zmienia faktu, że wakacje się przydadzą, bo zmęczył mnie straszliwie ten semestr.. No ale ok, wychodzę właśnie na ostatni egzamin :)

powodzenia

andrzejj9 28.06.2004 07:10

Mily_ 28.06.2004 07:06

Cytat:

Napisany przez Adrian8717
wakacje mam qqrwa wakacje i koniec tej nudnej budy przez co najmniej dwa miechy i alochol bedzie sie lal :P kto jest za ?????????? tylko nic nie mowic rodzico :niepow: bo inaczej :bicz: lub jak tos woli siedziec przed kompem :pisze:

Oj oj, widze że abstynencja góruje. Ale ja będę wyjątkiem :piwo: :piwo: :sylwek: :sylwek: :piwko2: : :piwko2: a przed :pisze: posiedze później :>

Adrian8717 27.06.2004 15:05