Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   wybór nagrywarki dvd (https://forum.cdrinfo.pl/f15/wybor-nagrywarki-dvd-37185/)

Bartez 28.11.2004 00:12

EOT
:gerda:

fllanker 26.11.2004 11:31

No w sumie to wszystko w pozadku nie wiem jak u was poprostu pytam bo mnie to zdziwilo zwlaszcza ze tak jak pisalem nei jest to nowy sprzet i teoretycznie moglo by byc cos nie tak wiec nie rozumiem ironi z waszej strony po to chyba jest forum zeby zadawac pytania a jesli ktos nei umie udzielic na nei odpowiedzi to nei udziela albo udziela glupiej (patrz wyzej) i prosta sprawa

VIZZARD 26.11.2004 10:45

Cytat:

Napisany przez fllanker
Witam jestem nowicjuszem na tym forum i mam troszke lamerskie a moze nie pytanie
otoz mam w domu neca 2500 narazie do testow i zauwazylem ze np po nagraniu i zamknieciu tacki slychac takie trzy delikatne pykniecia to chyba bedzie najlepsze okreslenie :) pytam oto poniewaz nagrywarka nie jest nowa a ja chce sie supewnic ze tak powinno byc bo koles od ktorego ja mam mowi ze tak jest we wszystkich nec'ach
ale wiadomo jak jest i mysle ze sa na tym forum konkretni kolesie ktorzy odpowiedza mi na to pytanie i mzoe nawet dlazcego tak jest bo byc moze tak ma byc faktycznie ale ciekawy jestem zwlaszcza ze nie dlugo mam za nai zaplacic wiec prosze o szybkie odpowiedzi

Takie potrójne pyknięcia rzeczywiście występują w 2500A :taktak:

Ale faktycznie - jak to zauważył AleX69

Może wystarczy jedno pyknięcie w co innego? :>

AleX69 26.11.2004 00:52

Cytat:

Napisany przez fllanker
ale jesli mzoesz to zobacz bo to wazne dla mnie bo lubie wiedziec na czym stoje jesli tez tak masz to znaczy ze tak ma byc i mzoe za nia spokojnie zaplacic :) wiesz o co chodzi ..

a po za tym wszystko ok? :glaszcze:

fllanker 25.11.2004 22:28