Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Fotografia (https://forum.cdrinfo.pl/f42/)
-   -   Zamawianie odbitek przez internet. (https://forum.cdrinfo.pl/f42/zamawianie-odbitek-przez-internet-66800/)

loki7777 21.10.2016 17:03

Nie, bo to fotograf amator, nie tylko robi zdjecia amatorsko ale rowniez slabo reklamuje fotolab;)

mgit 09.10.2016 22:18

Cytat:

Napisany przez masertiger (Post 1369310)
Ja korzystałem z usług tej firmy. Jestem fotografem znam się na tej branży. Odbitki, które otrzymałem mają wysokie nasycenie kolorów i dobry kontrast, także, ja polecam

Skoro jesteś fotografem... to nie powinieneś mieć własnego sprzętu do wydruku fotografii?

masertiger 07.10.2016 14:36

Cytat:

Napisany przez epol (Post 1121862)
I jak wyszły zdjęcia?

Ja korzystałem z usług tej firmy. Jestem fotografem znam się na tej branży. Odbitki, które otrzymałem mają wysokie nasycenie kolorów i dobry kontrast, także, ja polecam

Prezesik 24.01.2013 17:13

Tak to bywa niestety z Grouponami.
Trzeba uważać.
Warto reklamować.

epol 24.01.2013 14:11

Skuszony dobrą ceną oraz wcześniejszą dobrą "współpracą" kupiłem na Grouponie wykonanie zdjęć w fotolabie Empik, o to:
http://www.groupon.pl/oferty/cala-po...otopl/12978535

Wybrałem linie Premium, w której to jak i w standardowej są "Wszystkie fotografie wykonane na wysokiej jakości papierze firmy Kodak". Fotki przyszły na jakimś cienkim papierze "no name". Wcześniejsze fotki robione u nich faktycznie miały nadruk Kodak na odwrocie zdjęcia.

Zawiodłem się.

Będę tak czy siak składał reklamację.

nimal 26.10.2010 12:12

no widzisz, a ja Fotojokerowi dalem szanse 2 razy - raz klisza (ha - mialem takie cos! prawie jak z muzeum :D ) a raz cyfrowo
w przypadku kliszy poziom szumow byl tragiczny - nie odebralem odbitek
w przypadku cyfrowych zdjec byly przeostrzone i sprowadzone maszynowo do jednego poziomu jasnosci, czyli mowiac wprost - zje...ne