![]() |
||
Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
![]() |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
![]() |
#871 | |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 06.07.2009
Posty: 365
![]() |
Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
![]() |
![]() |
#872 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 02.06.2011
Posty: 102
![]() |
Grafika robi się bardziej pixelowa a płynność gry jak huśtawka raz płynnie raz powoli. Dokładnie to widac w grach w których np. obracasz kamerą dookoła postaci, lub gdy chodzisz po mapie itp. W Gt zauważyłem drobne zacinanie sie filmików które przedstawiają tory.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 06.07.2009
Posty: 365
![]() |
HDloader jest od dawna nie rozwijany. Nie zaszkodzi żebyś spróbował uruchomić jedną z tych gier za pomocą OPL (najnowsza wersja to 0.8 i wciąż jest rozwijany) i zobaczył czy będzie poprawa. Ale to już dyskusja na inny temat: Open PS2 Loader (OPL)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 | ||
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Populacja ludzka zatraca powoli zdolność samodzielnego myślenia. Nie miej mi za złe. ;]
Cytat:
Cytat:
Na moją logikę każdy program z jakiegokolwiek nośnika.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 02.06.2011
Posty: 102
![]() |
Dziękuję Berion za wszystkie odpowiedzi. Więc wychodzi na to, że gry z HDD chodzą gorzej niż z płyt, a byłem taki naiwny czytając fora polskie i zagraniczne, że gry chodzą pięknie ;/
Zdam relacje po zagraniu większej ilości gier z HDD. Proszę zajrzyj do: http://forum.cdrinfo.pl/f105/konsola...5/#post1166614 |
![]() |
![]() |
![]() |
#876 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
No właśnie chodzą pięknie. Nie wszystkie (te wcale się nie bootują albo zawieszają gdzieś w grze ;]).
GTA to nie jest dobry przykład, słabe tekstury to akurat problem z odczytem z płyty (z "wirtualnej płyty" też) i te rozmazane to są mipmapy, które powinny zostać zastąpione "dużymi". - - - Nie wiem, na sprawach stricte hardware się nie znam.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 02.06.2011
Posty: 102
![]() |
W takim razie podam drugi przykład gra: Shadow of the Collosus. Gra spowalnia co chwile tak jakby gra była emulowana z mniejszą ilością FPS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 | |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 06.07.2009
Posty: 365
![]() |
Może to kwestia kompatybilności a może dane na twoim dysku są zwyczajnie pofragmentowane co wydłuża czas wczytywania danych? W teorii dane z HDD powinny się wczytywać szybciej niż z DVD.
Cytując za Wikipedią: Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
W drodze jest wersja 1.9.
![]() Zmiany zarówno po stronie loadera jak i instalatora są duże (koniec exploitowania). Postaram się zewrzeć w GUI większość opcji dostępnych w instalatorze dla Win32 i oczywiście uaktualnić potem tutorial.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 06.07.2009
Posty: 365
![]() |
YES YES YES
![]() Nie mogę się doczekać, a już myślałem że to koniec rozwoju FMCB ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#881 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja też myślałem, że to koniec ale po wydaniu instalatora dla PC (!) skontaktowałem się z Jimmim i wciąż jest zapotrzebowanie na nowe logo i usprawnienie GUI.
Główną zmianą jest całkowite wyeliminowanie angażowania "rom0:/X*" i "erom0:/dvdple", zmniejszenie rozmiaru loadera do ~60KB (+ logo, chyba zrobię takie na 200KB ![]() ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF Ostatnio zmieniany przez Berion : 23.06.2011 o godz. 02:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#882 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 06.07.2009
Posty: 365
![]() |
A co do DESR jestem ciekaw czy jakakolwiek aplikacja homebrew (są w ogóle jakieś chipy/swapy na to?) wykorzystuje jej dysk?
"koniec exploitowania" można dokładniej wyjaśnić? ^^ exploit odseparowany od FMCB? |
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Poprzednie wersje FMCB jak i komercyjne wynalazki exploitowały moduły, aby te podpisały (KELF) loader, który był potem uruchamiany przez nieświadomy OSD Update. Od teraz FMCB może sam to zrobić (znany jest już m.in algorytm).
- - - Do DESR podobno pasuje tylko Ghost2, jako że płyta główna jest zbliżona do SCPH-15000. Swap Magic działa, musi nawet, ale jak wygląda na nich oszukiwanie czujników i czy moduły USBD/DEV9 używane w aplikacjach z myślą o obsłudze normalnych modeli się do czegoś nadają to nie wiem. Nie znam żadnych opinii na ten temat i osób które taką konsolę posiadają. Gdyby FMCB obsługiwał DESRy to chętnie bym zamienił swoją PS2 na nią - mimo iż język w menu jest niezrozumiały dla normalnych ludzi. ![]()
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 13.07.2011
Posty: 3
![]() |
Witam, posiadam Free McBoot ver 1.8 na memory card 8mb sony, rzecz w tym, że gdy wkładam płytę i włączam konsole, pojawia sie biały napis Free McBoot a potem czarny ekran i nic. Gdy wkładam bez płyty to mam jakieś wybrakowane te menu bo mam:
Browser System Configuration Launch disc Reload Configuration Free McBoot Configurator Wydaje mi sie, ze powinno byc jeszcze jakies uLaunchELF oraz ESR Coś tam, moze trzeba cos pogrzebac w configuratorze, nie znam sie na tym, takze prosze was o pomoc. Jest mozliwosc, ze nie wszystko zostalo wgrane na memory card i trzeba by bylo wypalic na plyte/pendrive'a i dograć ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 02.06.2011
Posty: 102
![]() |
Skoro masz sprawny laser wiec jaki problem sformatować memorke i wgrać najnowszego FMCB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
ban, free, free mc boot, free mcboot, free mcboot ps2 fat slim, instalacja, jimmi, katroll, konsola, mcboot, neme, pomoc, ps2, ps2 problem fmcb udf, slim, ważne, zawieszanie |
|
|
![]() |
||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
[ARTYKUŁ][PS2] Zapisywanie save-ów na pendrive lub dysku twardym | Bartez | Homebrew | 108 | 18.03.2012 17:17 |
[ARTYKUŁ][PS2] Formatowanie kart pamięci | Bartez | Homebrew | 25 | 10.10.2010 23:04 |
[ARTYKUŁ][PS2] Moduły dźwiekowe | Bartez | Homebrew | 0 | 28.02.2008 17:07 |