![]() |
Cytat:
|
Mam FF8 w PAL. Kopiuje się tak jak każda gra na PSX. Ale pamiętam kiedyś coś mi ffg wspominał o jakiś niuansach związanych z libcrypt i bez stosownego patcha w emulatorze miały nie pójść. Niemniej jednak skopiować się dać powinny wszystkie gry na PSX.
|
@Berion, żeś mi przypomniał męczarnie z obiema częściami Medievil w wersjach PAL, to to dopiero masakra żeby z kopii ruszyło. XD
|
POPStarter_r13_WIP_06_PROTO_20171003
Ilość załączników: 1
Jakiś czas temu wyszła nowa wersja eksperymentalna (prototyp).
Poprawiono obsługę CDDA (np w TR1, TR2, Ninja). W TR2 w przerywnikach filmowych (nie FMV) dźwięk po jakimś czasie się "rozjeżdża" z powodu zwolnień w animacji. NFS: Porsche 2000 powinno nareszcie działać. Rayman nie zawiesza się podczas wybrania Nowej Gry (niestety robi to w drugiej planszy). Doszło parę kodów (np $ WIDESCREEN, $ MUTE_CDDA). Więcej info tutaj (przetłumaczone z Francuskiego na Angielski): https://translate.googleusercontent....Q_MH1ENZwb3t6w. |
POPStarter_r13_WIP_06_PROTO_20171008
Ilość załączników: 1
Kolejny prototyp (z 08-10-2017) tym razem poprawiający wyciek pamięci.
Więcej info tutaj (przetłumaczone z FR na EN): https://translate.google.pl/translat...-text=&act=url. Org link bez tłumaczenia: https://www.metagames-eu.com/forums/...ml#post1776249. Niestety ale Deweloper (krHACKen) zajmujący się rozwojem tego projektu ogłosił w niedalekiej przyszłości jego porzucenie. Więcej info tutaj: https://translate.google.pl/translat...2-post356.html. Jak ktoś ma jakieś ważne raporty albo sugestie, to chyba jest najlepszy moment aby je umieścić na Oficjalny forum: https://assemblergames.com/threads/p...starter.45347/. Ten prototyp nie zadziała\uruchomi się jeżeli np na przenośnym urządzeniu znajduje się plik "conf_elm.cfg", lub też uruchomi się go poprzez zakładkę ELM (POPS) w OPL DB. |
Wielka szkoda, odchodzi bowiem gość z wielką wiedzą. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o te wszystkie sprawy związane z DNAS, HDDOSD, itp. Nie wspominając już o świetnej robocie z POPStarterem.
Ale nie dziwię mu się, musiał użerać się z pajacami, dla których jakieś okładki były ważniejsze niż rozwój programu. Mam nadzieję, że w ostatniej wersji pozostawi znaną z prototypów blokadę ELF Loadera. ;) Co do programu to dodam od siebie, że od lipcowego prototypa Crash Bash jest już grywalny. Występują lekkie spowolnienia animacji postaci, ale nie wpływa to na grę. Testowane na wersji PAL, ukończony cały pierwszy poziom. Cytat:
|
No, ale ogólnie większość gier śmiga chyba bez problemów :). Pytanie jest następujące - jaki największy zewnętrzny HDD można podpiąć do PS2 tak, aby uLe/POPS go czytał?
|
Podobno tera 2TB. ;]
|
Cytat:
Ostatnio przeczytałem raport na temat wersji NTSC-U: https://translate.googleusercontent....ig#post1776290. Cytat:
Tu jest więcej info: https://bitbucket.org/ShaolinAssassi...wiki/automated. Cytat:
https://forum.cdrinfo.pl/f106/ps2-ul...9/#post1391178. Jeżeli chodzi o POPStarter to nie wiem co będzie z nowymi sterownikami obsługującymi dyski do 2TB, ponieważ obecnie wersje prototypowe tną się z nimi na wstawkach FMV. |
fera2, widzę, że siedzisz mocno w temacie - jakiej wersji POPS-a najlepiej używać? Ostatniej stabilnej czy tych prototypowych buildów? Mam wrażenie, że tych ostatnich trochę się namnożyło (albo mi się wydaje). Zależy mi po prostu na tym, żeby wszystko działało :P.
|
Teoretycznie zawsze najlepiej jest używać wersji stabilnych, niestety ta pochodzi z 2015/06/03 (więc ponad dwa lata temu).
Developer POPStartera zawsze powtarza, że wersje BETA i prototypowe nie nadają się do codziennego grania, są tylko po to aby przetestować najnowsze poprawki gier, nowe funkcje. Tu jest spis ile tych wersji prototypowych wyszło: https://bitbucket.org/ShaolinAssassi...uff/wiki/proto. Dzięki tym prototypom parę gier stała się grywalna (np NFS: Porsche 2000). W niedługiej przyszłości ma wyjść ostatnia (podobno ostateczna) wersja, więc może warto poczekać. Ja osobiście nie "sparzyłem" się na żadnej nowej wersji prototypowej\BETA. Mam tylko problem z wyborem sterowników USB. Czy lepiej wybrać większą kompatybilność (dyski do 2TB i error-handling code), czy lepszą wydajność. |
Cytat:
Cytat:
|
PSXVCD by englishl1989 ver. 1.8
Ilość załączników: 1
Cytat:
Na pocieszenie mam nową wersje PSXVCD 1.8. Changelog: Kod:
1.8 http://www.mediafire.com/file/o29lrm...psxvcd_v1.8.7z. 7z MD5: 4178f3ae47492fe4afcc7ac9ea7afc48 |
Cytat:
że ostatnia BETA powinna być na tyle stabilna aby mogła być używana do codziennego grania. Tu jest ta ostatnia wersja BETA: https://forum.cdrinfo.pl/f106/ps2-po...ml#post1377513. PS Jutro ma wyjść wersja ostateczna: https://assemblergames.com/threads/p...11#post-952152. |
Gdzie ta nowa wersja?
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.