![]() |
Cytat:
Cytat:
W każdym razie nie mam NA, więc mogę to odpalić jedynie z launchera. Cytat:
launcher by ffg (ten nad którym pracujesz) -> launcher by romz (ten co kiedyś zarzuciłeś na k.pl?) -> gra. Moduł ofkoz ten nowy Twój. Dobrze myślę? Mogę potestować. |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
autolauncher by user112 -> launcher by ffg - > emulator, gra (tak, odpalane razem przez launcher, a nie emu->gra). Emluator oczywi***347;cie w nowej (mojej) wersji (ale o to nie trzeba si***281; martwi***263;, bo wszystko z***322;o***380;y***322;em w jeden plik). Cytat:
|
Ja też bym poprosił do przetestowania!
|
Cytat:
|
Jak zapewne si***281; domy***347;lasz skorzysta***322;em z trzeciej opcji czyli r***281;cznej edycji :D (nie lubi***281; przechodzi***263; po drodze przez programy, kt***243;rych dzia***322;ania nie znam).
Zaczn***281; mo***380;e od tego, ***380;e dzi***347; moja PS2 odm***243;wi***322;a pos***322;usze***324;stwa i musia***322;em j***261; rozebra***263;. Przeczy***347;ci***322;em oko i nala***322;em troch***281; oleju maszynowego. Efekt jest taki, ***380;e zacz***281;***322;a wczytywa***263; p***322;yty, ale ze spoooooorym op***243;***378;nieniem (po boot-cie jest ju***380; ok - gry nie "rw***261;"). Na razie skorzysta***322;em wy***322;***261;cznie z tej nowszej, "r***281;cznej" wersji, gdzie dla ka***380;dej gry edytowa***322;em ***347;cie***380;ki. GUI odpala***322;em z DEV1, przez ulelfa 4.11 (przez ulelfa dlatego, ***380;e wiem kiedy p***322;yta przejdzie weryfikacj***281; i wtedy odpalam emu, b***281;d***261;c tym samym pewien, ***380;e p***322;yta ju***380; jest "gotowa do akcji" ;]). U***380;y***322;em 16MB memorki z jej konfigiem do***322;***261;czonym w paczce (MC0 org., MC1 vmc). Pendrive to Kingstone DTI 1GB USB2.0 na FAT32. Mog***281; poda***263; wersje modu***322;***243;w w biosie je***347;li to ma znaczenie, ale to dopiero jutro. Niestety wszystkie gry si***281; wysypuj***261;. Poni***380;ej szczeg***243;***322;y: Gran Turismo 3 A-Spec [PAL] 2xGRN - Wiesza si***281; po screenie z licencj***261;.
Gran Turismo Concept TG02 [PAL] j.w
Jak & Daxter 3 [PAL] j.w
Tenchu Wrath of Heaven [PAL] 1xWHT (***347;cie***380;ka do modu***322;u na bank dobra!)
Shadow of The Colossus [NTSC/U] 2xGRN - wiesza si***281; po wybraniu karty pami***281;ci (tej na Mass:/ ofkoz), a konkretnie przy zapisie (check przechodzi pomy***347;lnie).
Na razie tyle. Na powa***380;ne testy wezm***281; si***281; jutro. Sorry, ***380;e to tak po ***322;ebkach. |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
A mógłbyś przetestować starszą wersję emulatora? Tą, w której jedyną zmianą było dodanie obsługi usb? Jest tutaj (4 czerwca 2007). Do twojej metody nada się idealnie (ścieżki na innych offsetach, ale szukaj tych samych). Jak do tej pory nowa dawała radę z nawet najtrudniejszymi pod względem pamięci grami a przetestowałem ich od groma... aż się dziwię, że miałeś 100% fail. To aż odstrasza. |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Kod:
ps2client execee host:McEmu.elf "-ioprp=cdrom0:\IOPRP255.IMG;1" "cdrom0:\SLUS_203.97;1" Savuje bez problemu w tej grze, wczytuje r***243;wnie***380;. Zapisanie opcji zajmuje ~0.3 sekundy (w grze nie wiem, nie chce mi si***281; przechodzi***263;). Cytat:
Cytat:
Edit: Wida***263;, ***380;e zmniejszy***322;em ilo***347;***263; pami***281;ci zajmowanej przez emulator (pomimo do***322;***261;czenia wielu ficzer***243;w). Tenchu Fatal Shadows nie startowa***322;o na starym emu w og***243;le. Teraz pokazuje ekran powitalny, loading, sprawdzenie karty... Wywiesza si***281; potem ;) . Pewnie brakuje kilku kB (jak to mi***322;o brzmi, a ja stan***261;***322;em na g***322;owie, ***380;eby zaoszcz***281;dzi***263; 6kB)... Mo***380;e co***347; jeszcze uda si***281; zrobi***263; (z hdd dzia***322;a, wi***281;c to co najwy***380;ej kwestia 2-3kB!). BTW. Ta gra te***380; czasami zostaje na bia***322;ym (problem z za***322;adowaniem pojawia si***281; rzadziej, je***347;li w ule nie przegl***261;dam wpierw p***322;ytki). |
M***243;j wniosek p***243;ki co jest jeden: to zabawa dla nas, ale dla przeci***281;tnego gracza to bardziej udr***281;ka (kompatybilno***347;***263;). Przynajmniej na obecnym etapie.
Pode***347;lij mi na mejlofona to przetestuje :taktak: Cytat:
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
Hmmm dziwne to troch***281;. 150 vs 5 :| Mam jeszcze jeden pomys***322;, ale zaraz Borewicz si***281; zaczyna :D
Cytat:
|
Cytat:
Gry, które działały: Moto GP 4 Tony Hawk's Project 8 Need 4 Speed Carbon DBZ Budokai Tenkaichi 2 Escape from Monkey Island Red Faction 2 Eragon Rayman Raving Rabbits FFXII US Ookami US FFXII JAP FFX US FFX PAL GTA LCS GTA VCS FFX International Eng/Jap Grandia 3 Snooker Championship 2006 Prince of Persia Warrior Within Black Ed, Edd and Eddy Ghost Rider Kingdom Hearts 2 God of War 2 Scarface World is Yours Burnout Dominator Tomb Raider Anniversary Rolling Silent Hill 4 GTA Vice City GTA San Andreas Shadow of Rome Sims 2 NFS Most Wanted Gry, które nie działały: Phantasy Star Universe Down of Mana Katamari Damacy (ten pokazał menu i zdechł na zapisie... nic nie pomogło go ruszyć dalej... na starym też nie działa, więc zaliczam do niedziałającego) Przetestowanych: 37, działających: 34, niedziałających: 3 34/37 = ~0.918 (91.8%). Berion, masz pecha z tymi grami ;) Cytat:
|
No niestety na Swapie nie da rady odpali***263; emulatora. Po odpaleniu LaunchMe z MASS przy pomocy Swapa wyskakuj***261; informacj***281; o znalezieniu emulatora i potem koniec zrobi***322;em zdj***281;cie ale jest w s***322;abej jako***347;ci bo robione telefonem.http://images25.fotosik.pl/44/e71948282b2cc889m.jpg
|
Tylko, że problem dotyczy odpalenia samego emulatora z usb... Uchwyt do pliku jest mniejszy od zera, co oznacza, że najprawdopodobniej nie mógł otworzyć pliku mass:mcemul.elf (w ule twój pendrive działa jak należy? swap używa innych sterowników...)
Ale inna sprawa to fakt, że i tak w napędzie wykrywa płytkę ze swapem, co znaczy, że przy odpalaniu z usb swap nie odświeża płytki, na którą podmieniłeś, więc i tak zabawa się tu kończy. W związku z tym jedyną metodą na swapa będzie chyba przebudowywanie obrazu i dodawanie emulatora do gry bezpośrednio na płytce... co znacznie utrudni tobie jakiekolwiek testy. Zawsze możesz użyć go z oryginałami (tylko odblokuj czujnik, żeby ps2 wykrył sam zmianę płytki - lub daj refresh). Musisz sam pokombinować. Ja jestem zbyt leniwy na swapa, zawsze w konsolach miałem zamontowanego chipa. |
Tak jak przypuszcza***322;em, pomyli***322;em *.mci - i mamy winowajc***281;.
Troch***281; potestowa***322;em i to na zwyk***322;ym, "lepszym" emu odpalanym launcherem (nie chcia***322;o mi si***281; edytowa***263; :D). Gry z kt***243;rymi s***261; problemy: GT3/GTC-TG wszystkie w PAL, zawsze si***281; zawieszaj***261; po licence txt. Na p***322;ycie s***261; chyba dwa modu***322;y odpowiedzialne za USB. Standardowy USBD.IRX i USTORAGE.IRX. W GT4 wita mnie bia***322;y screen! Castlevania Lament of Innocence [NTSC/U]. Wiesza si***281; po sprawdzeniu kart pami***281;ci, tym samym nie dochodz***261;c do main screenu gry. Devil May Cry [PAL], Soul Calibur 2 [NTSC/U], Monster Hunter [NTSC/U], Jak and Daxter TPL [PAL], SSX3 [NTSC/U], Jak and Daxter 3 [NTSC/U] - BLK. LoK-SR2 i R&C2 (oba PAL), 2xGRN, ale czy dzia***322;a zapis to ci***281;***380;ko mi powiedzie***263; bo te gry niestety pracuj***261; wy***322;***261;cznie na MC0. Sprawdzone i dzia***322;a: God of War [PAL] i Shadow of The Colossus [NTSC]. Zapis trwa d***322;u***380;ej ni***380; na org. MC, odczyt raczej bez zmian :( Znu***380;y***322;o i zirytowa***322;o mnie to ju***380;. Dlaczego to jest tak dziwnie odpalane? Tj. launcher -> gui -> modul? Nie mo***380;na by zrobi***263; normalnego gui, kt***243;ry ma te, a nawet wi***281;cej funkcji co launcher (o tym za chwil***281;)? Launcher patchuje modu***322; (w sensie po znalezieniu img/elf zast***281;puje te "oryginalne" w module)? Proponowa***322;bym: Napisa***263; w***322;asny launcher z nastepuj***261;cymi opcjami: - r***281;czny wyb***243;r *.img z cdfs:/ - r***281;czny wyb***243;r *.elfa z cdfs:/ - mo***380;liwo***347;***263; wybrania opcji no-buff - mo***380;liwo***347;***263; wybrania opcji fullback - doda***263; jakie***347; ***322;adne t***322;o (zreszt***261; mog***281; zaprojektowa***263; jakie***347; po***380;***261;dne gui w kilka chwil - w ko***324;cu to tylko jeden ekran, a i tak potem jest IOP reset). Je***347;li si***281; myl***281; to ofkoz str***261;***263; mnie na ziemi***281; ;) PS: A castlevania nie ulega nawet po nobuff/fullback. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.