Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Homebrew (https://forum.cdrinfo.pl/f106/)
-   -   Save'y na Pendrive (https://forum.cdrinfo.pl/f106/savey-pendrive-72736/)

Berion 01.08.2007 12:13

Cytat:

Napisany przez ffgriever (Post 815857)
[...] Oszczędzę tutaj szczegółów technicznych (i tak raczej nikogo to nie zainteresuje). [...]

Mnie tam interesuje :]

Cytat:

[...] Oczywiście przyda się umiejętność obsługi ps2linka lub znajomość hexedytorów [...]
W jakim sensie hexedytorów? Przecież modułu ot tak sobie nie da się zrobić "auto-elfa", że się tak wyrażę, a jakoś nic innego mi nie przychodzi do głowy.

W każdym razie nie mam NA, więc mogę to odpalić jedynie z launchera.

Cytat:

[...] kładziesz mój launcher z emulatorem oraz autolauncher w jednym katalogu na usb i odpalasz autolauncher, on odpala mój launcher (przekazując odpowiednie parametry za was) a mój launcher odpala emulator i grę. [...]
Ghem... bo się zgubie :D...

launcher by ffg (ten nad którym pracujesz) -> launcher by romz (ten co kiedyś zarzuciłeś na k.pl?) -> gra.

Moduł ofkoz ten nowy Twój.

Dobrze myślę?

Mogę potestować.

ffgriever 01.08.2007 13:22

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 815894)
Mnie tam interesuje :]

To by***322; wybieg. Prawda jest taka, ***380;e nie chcia***322;o mi si***281; opisywa***263; ;) . Tekst posta, wyja***347;niaj***261;cy co, jak i gdzie zmieni***322;em mam gotowy.... ale po angielsku :P (przygotowanie do wydania nowej wersji oficjalnie, co pewnie nast***261;pi jutro - je***347;li zd***261;***380;***281; si***281; upora***263; z tymi dwiema funkcjami).

Cytat:

W jakim sensie hexedytor***243;w? Przecie***380; modu***322;u ot tak sobie nie da si***281; zrobi***263; "auto-elfa", ***380;e si***281; tak wyra***380;***281;, a jako***347; nic innego mi nie przychodzi do g***322;owy.
Mo***380;na zmieni***263; kilka pierd***243;***322; domy***347;lnych w moim launcherze... i wtedy odpali dan***261; gr***281; z emu bez ***380;adnych dodatkowych launcher***243;w czy ps2linka.

Cytat:

W ka***380;dym razie nie mam NA, wi***281;c mog***281; to odpali***263; jedynie z launchera.
BTW. Radshell te***380; si***281; nadaje i nie trzeba mie***263; NA.

Cytat:

Ghem... bo si***281; zgubie :D...

launcher by ffg (ten nad kt***243;rym pracujesz) -> launcher by romz (ten co kiedy***347; zarzuci***322;e***347; na k.pl?) -> gra.
W tym co opisa***322;em wygl***261;da to tak:

autolauncher by user112 -> launcher by ffg - > emulator, gra (tak, odpalane razem przez launcher, a nie emu->gra).

Emluator oczywi***347;cie w nowej (mojej) wersji (ale o to nie trzeba si***281; martwi***263;, bo wszystko z***322;o***380;y***322;em w jeden plik).
Cytat:

Mog***281; potestowa***263;.
Pode***347;l***281; mailem wraz z kr***243;tk***261; instrukcj***261;.

TAGBA 01.08.2007 15:29

Ja też bym poprosił do przetestowania!

ffgriever 01.08.2007 16:34

Cytat:

Napisany przez TAGBA (Post 815957)
Ja też bym poprosił do przetestowania!

Daj mi na priva maila, to podeślę (to taki półpublic beta, więc nie daję ogólnodostępnego). Przed chwilą wysłałem maila berionowi, jak wrócę to podeślę tobie kopię (jakieś ~800kB + tekst).

Berion 01.08.2007 22:09

Jak zapewne si***281; domy***347;lasz skorzysta***322;em z trzeciej opcji czyli r***281;cznej edycji :D (nie lubi***281; przechodzi***263; po drodze przez programy, kt***243;rych dzia***322;ania nie znam).

Zaczn***281; mo***380;e od tego, ***380;e dzi***347; moja PS2 odm***243;wi***322;a pos***322;usze***324;stwa i musia***322;em j***261; rozebra***263;. Przeczy***347;ci***322;em oko i nala***322;em troch***281; oleju maszynowego. Efekt jest taki, ***380;e zacz***281;***322;a wczytywa***263; p***322;yty, ale ze spoooooorym op***243;***378;nieniem (po boot-cie jest ju***380; ok - gry nie "rw***261;").

Na razie skorzysta***322;em wy***322;***261;cznie z tej nowszej, "r***281;cznej" wersji, gdzie dla ka***380;dej gry edytowa***322;em ***347;cie***380;ki. GUI odpala***322;em z DEV1, przez ulelfa 4.11 (przez ulelfa dlatego, ***380;e wiem kiedy p***322;yta przejdzie weryfikacj***281; i wtedy odpalam emu, b***281;d***261;c tym samym pewien, ***380;e p***322;yta ju***380; jest "gotowa do akcji" ;]). U***380;y***322;em 16MB memorki z jej konfigiem do***322;***261;czonym w paczce (MC0 org., MC1 vmc). Pendrive to Kingstone DTI 1GB USB2.0 na FAT32. Mog***281; poda***263; wersje modu***322;***243;w w biosie je***347;li to ma znaczenie, ale to dopiero jutro.

Niestety wszystkie gry si***281; wysypuj***261;. Poni***380;ej szczeg***243;***322;y:


Gran Turismo 3 A-Spec [PAL]
2xGRN - Wiesza si***281; po screenie z licencj***261;.
  • SCES_502.94
  • IOPRP224.IMG

Gran Turismo Concept TG02 [PAL]
j.w
  • SCES_508.58
  • IOPRP252.IMG

Jak & Daxter 3 [PAL]
j.w
  • SCES_524.60
  • \DRIVERS\IOPRP271.IMG

Tenchu Wrath of Heaven [PAL]
1xWHT (***347;cie***380;ka do modu***322;u na bank dobra!)
  • SCES_506.79
  • IOPRP255.IMG

Shadow of The Colossus [NTSC/U]
2xGRN - wiesza si***281; po wybraniu karty pami***281;ci (tej na Mass:/ ofkoz), a konkretnie przy zapisie (check przechodzi pomy***347;lnie).
  • SCUS_974.72
  • IOPRP300.IMG


Na razie tyle. Na powa***380;ne testy wezm***281; si***281; jutro. Sorry, ***380;e to tak po ***322;ebkach.

ffgriever 01.08.2007 22:45

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816090)
Jak zapewne się domyślasz skorzystałem z trzeciej opcji czyli ręcznej edycji :D (nie lubię przechodzić po drodze przez programy, których działania nie znam).

To akurat nie ma znaczenia, bo i tak nie masz pełnej kontroli (potrzebna linia komend, wtedy można zmienić kilka opcji i sprawdzić, czy pójdzie).

Cytat:

Zacznę może od tego, że dziś moja PS2 odmówiła posłuszeństwa i musiałem ją rozebrać. Przeczyściłem oko i nalałem trochę oleju maszynowego. Efekt jest taki, że zaczęła wczytywać płyty, ale ze spoooooorym opóźnieniem (po boot-cie jest już ok - gry nie "rwą").
Współczuję :(

Cytat:

Na razie skorzystałem wyłącznie z tej nowszej, "ręcznej" wersji, gdzie dla każdej gry edytowałem ścieżki. GUI odpalałem z DEV1, przez ulelfa 4.11 (przez ulelfa dlatego, że wiem kiedy płyta przejdzie weryfikację i wtedy odpalam emu, będąc tym samym pewien, że płyta już jest "gotowa do akcji" ;]). Użyłem 16MB memorki z jej konfigiem dołączonym w paczce (MC0 org., MC1 vmc). Pendrive to Kingstone DTI 1GB USB2.0 na FAT32. Mogę podać wersje modułów w biosie jeśli to ma znaczenie, ale to dopiero jutro.
Dalsze szczegóły nie są konieczne. Jeśli działa w ule to i zadziała tutaj.

Cytat:

Niestety wszystkie gry się wysypują. Poniżej szczegóły:
Szkoda, części z nich nie sprawdzałem.


Cytat:

Gran Turismo 3 A-Spec [PAL]
2xGRN - Wiesza się po screenie z licencją.
  • SCES_502.94
  • IOPRP224.IMG

Nie sprawdzałem tego, bo nie mam. Ta gra przypadkiem nie wykorzystuje USB do własnych celów? Wtedy może powstać konflikt (i potrzebny będzie patch).

Cytat:

Gran Turismo Concept TG02 [PAL]
j.w
  • SCES_508.58
  • IOPRP252.IMG

Jak wyżej. Postaram się zdobyć od jakiegoś znajomego lub z "innych źródeł" do testu.

Cytat:

Jak & Daxter 3 [PAL]
j.w
  • SCES_524.60
  • \DRIVERS\IOPRP271.IMG

W co ty grasz? :)

Cytat:

Tenchu Wrath of Heaven [PAL]
1xWHT (ścieżka do modułu na bank dobra!)
  • SCES_506.79
  • IOPRP255.IMG

Ten musi działać. Testowałem wczoraj. Biały ekran oznacza, że nie znalazł egzeka (SCES_506.79). Masz oryginał? Jeśli nie, to może w ścieżce iso na tej kopii nie ma ";1" lub jest coś innego? No, ale to musisz sprawdzić podglądając dokładnie toc (wpis głównego folderu w tym przypadku). Gdyby nie znalazł IOPRP to zostałby na niebieskim.

Cytat:

Shadow of The Colossus [NTSC/U]
2xGRN - wiesza się po wybraniu karty pamięci (tej na Mass:/ ofkoz), a konkretnie przy zapisie (check przechodzi pomyślnie).
  • SCUS_974.72
  • IOPRP300.IMG

Wiesza, czy błąd wyrzuca? Mam gdzieś tą grę to spawdzę. Powinieneś użyć opcji "-nobuf", bo pewnie po utworzeniu bufora, brakuje miejsca w pamięci na potrzeby programu (no cóż, tego nie przewidziałem, zwykle to ten bufor jest ostatnią alokowaną dynamicznie częścią, więc łatwo to wykryć... jeśli po tym jest coś jeszcze alokowane to niestety automatycznie tego nie przechwycę i trzeba wyłączyć ręcznie - dlatego właśnie zostały te opcje dodane).


Cytat:

Na razie tyle. Na poważne testy wezmę się jutro. Sorry, że to tak po łebkach.
No cóż, na pewno będę wiedział, jak sam to przetestuje.

A mógłbyś przetestować starszą wersję emulatora? Tą, w której jedyną zmianą było dodanie obsługi usb? Jest tutaj (4 czerwca 2007). Do twojej metody nada się idealnie (ścieżki na innych offsetach, ale szukaj tych samych). Jak do tej pory nowa dawała radę z nawet najtrudniejszymi pod względem pamięci grami a przetestowałem ich od groma... aż się dziwię, że miałeś 100% fail. To aż odstrasza.

Berion 01.08.2007 23:02

Cytat:

Napisany przez ffgriever (Post 816115)
[...] Ta gra przypadkiem nie wykorzystuje USB do własnych celów? [...]

Hmm... jutro sprawdze. Generalnie to nie, ale chyba ma swój moduł dla USB (kierownice?).

Cytat:

[...] W co ty grasz? :) [...]
Ja lubię każdy gatunek gier (o prawie), a platformówki to jedne z moich ulubionych. Dla mnie Jak3 jest świetny, ale tylko patrząc przez pryzmat części pierwszej i drugiej i tylko w kontekście zakończenia sagi.

Cytat:

[...] Ten musi działać. Testowałem wczoraj. Biały ekran oznacza, że nie znalazł egzeka (SCES_506.79). Masz oryginał? Jeśli nie, to może w ścieżce iso na tej kopii nie ma ";1" lub jest coś innego? No, ale to musisz sprawdzić podglądając dokładnie toc (wpis głównego folderu w tym przypadku). Gdyby nie znalazł IOPRP to zostałby na niebieskim. [...]
Tak, a ścieżki się zgadzają na bank. Oczywiście sprawdziłem to przed wysłaniem postu.

Cytat:

[...] Wiesza, czy błąd wyrzuca? Mam gdzieś tą grę to spawdzę. Powinieneś użyć opcji "-nobuf", bo pewnie po utworzeniu bufora, brakuje miejsca w pamięci na potrzeby programu (no cóż, tego nie przewidziałem, zwykle to ten bufor jest ostatnią alokowaną dynamicznie częścią, więc łatwo to wykryć... jeśli po tym jest coś jeszcze alokowane to niestety automatycznie tego nie przechwycę i trzeba wyłączyć ręcznie - dlatego właśnie zostały te opcje dodane). [...]
Wiesza, przelatuje kawałek tego paska i zatrzymuje się na amen. Gra przestaje reagować no ale to już logiczne.

Cytat:

[...] A mógłbyś przetestować starszą wersję emulatora? Tą, w której jedyną zmianą było dodanie obsługi usb? Jest tutaj (4 czerwca 2007). Do twojej metody nada się idealnie (ścieżki na innych offsetach, ale szukaj tych samych). [...]
Sure, taki miałem zamiar, ale nie dziś. Jutro zdam pełen raport (chyba, że ubiję w trzy d*y napęd XD).

Cytat:

[...] aż się dziwię, że miałeś 100% fail. To aż odstrasza.
Pierwsza moja myśl gdy wyłączałem konsolę:

Cytat:

No żesz k*a ja p*e...
;)

ffgriever 01.08.2007 23:31

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816124)
Hmm... jutro sprawdze. Generalnie to nie, ale chyba ma sw***243;j modu***322; dla USB (kierownice?).

To te***380; mo***380;e zwiesi***263; konsol***281;.

Cytat:

Ja lubi***281; ka***380;dy gatunek gier (o prawie), a platform***243;wki to jedne z moich ulubionych. Dla mnie Jak3 jest ***347;wietny, ale tylko patrz***261;c przez pryzmat cz***281;***347;ci pierwszej i drugiej i tylko w kontek***347;cie zako***324;czenia sagi.
To nie by***322; zarzut. ***379;eby***347; widzia***322; w co ja czasami gram (sam kiedy***347; przypi***261;***322;e***347; si***281; do Katamari)

Cytat:

Tak, a ***347;cie***380;ki si***281; zgadzaj***261; na bank. Oczywi***347;cie sprawdzi***322;em to przed wys***322;aniem postu.
Ta gra jest dziwna. U mnie czasami te***380; wyskakuje na niej b***322;***261;d (ale nie wywala go cz***281;***347;***263; emulatora, tylko cz***281;***347;***263; ps2sdk odpowiedzialna za ***322;adowanie egzek***243;w do pami***281;ci). Dwie z dziesi***281;ciu pr***243;b zako***324;czy***322;y si***281; bia***322;ym ekranem. Odpala***322;em przy pomocy:

Kod:

ps2client execee host:McEmu.elf "-ioprp=cdrom0:\IOPRP255.IMG;1" "cdrom0:\SLUS_203.97;1"
Oraz bezpo***347;rednio po edycji launchera (tak jak ty) a tak***380;e z u***380;yciem autolaunchera. Za ka***380;dym razem historia jest podobna (niestety reset jest potrzebny za ka***380;dym razem). Nawet jak ule widzi p***322;ytk***281;, to czasami ko***324;czy si***281; bia***322;ym ekranem.

Savuje bez problemu w tej grze, wczytuje r***243;wnie***380;. Zapisanie opcji zajmuje ~0.3 sekundy (w grze nie wiem, nie chce mi si***281; przechodzi***263;).

Cytat:

Wiesza, przelatuje kawa***322;ek tego paska i zatrzymuje si***281; na amen. Gra przestaje reagowa***263; no ale to ju***380; logiczne.
Wygl***261;da to na problem z pami***281;ci***261;. Je***347;li na poprzedniej wersji emu b***281;dzie dzia***322;a***263;, to mo***380;esz by***263; tego pewien (ta te***380; b***281;dzie, ale konieczne b***281;dzie u***380;ycie -nobuf; mog***281; podes***322;a***263; osobny plik z t***261; opcj***261; za***322;***261;czon***261;).


Cytat:

Sure, taki mia***322;em zamiar, ale nie dzi***347;. Jutro zdam pe***322;en raport (chyba, ***380;e ubij***281; w trzy d*y nap***281;d XD).
Dzi***281;ki... ja tym czasem przerzuci***322;em si***281; na automatyczny patcher w launcherze. Przyda***322;aby si***281; taka rzecz. (obecnie najpro***347;ciej zrobi***263; patcha zmieniaj***261;c egzeka i odpalaj***261;c go np. z usb lub hdd - ***322;adowany jest do pami***281;ci przed resetem, wi***281;c zar***243;wno mass jak i pfs zadzia***322;aj***261; jak trzeba)

Edit: Wida***263;, ***380;e zmniejszy***322;em ilo***347;***263; pami***281;ci zajmowanej przez emulator (pomimo do***322;***261;czenia wielu ficzer***243;w). Tenchu Fatal Shadows nie startowa***322;o na starym emu w og***243;le. Teraz pokazuje ekran powitalny, loading, sprawdzenie karty... Wywiesza si***281; potem ;) . Pewnie brakuje kilku kB (jak to mi***322;o brzmi, a ja stan***261;***322;em na g***322;owie, ***380;eby zaoszcz***281;dzi***263; 6kB)... Mo***380;e co***347; jeszcze uda si***281; zrobi***263; (z hdd dzia***322;a, wi***281;c to co najwy***380;ej kwestia 2-3kB!). BTW. Ta gra te***380; czasami zostaje na bia***322;ym (problem z za***322;adowaniem pojawia si***281; rzadziej, je***347;li w ule nie przegl***261;dam wpierw p***322;ytki).

Berion 01.08.2007 23:36

M***243;j wniosek p***243;ki co jest jeden: to zabawa dla nas, ale dla przeci***281;tnego gracza to bardziej udr***281;ka (kompatybilno***347;***263;). Przynajmniej na obecnym etapie.

Pode***347;lij mi na mejlofona to przetestuje :taktak:

Cytat:

To nie by***322; zarzut. ***379;eby***347; widzia***322; w co ja czasami gram (sam kiedy***347; przypi***261;***322;e***347; si***281; do Katamari)
W Katamari to i ja bym ch***281;tnie szarpn***261;***322;, ale bez piwa lub sety to jest chyba niegrywalne d***322;u***380;ej jak 10min :szczerb:

ffgriever 01.08.2007 23:58

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816147)
Mój wniosek póki co jest jeden: to zabawa dla nas, ale dla przeciętnego gracza to bardziej udręka (kompatybilność). Przynajmniej na obecnym etapie.

Haha... A u mnie wyszła kompatybilność na poziomie 90% (jakieś 150 gier sprawdzonych).

Cytat:

Podeślij mi na mejlofona to przetestuje :taktak:
Co podesłać? Bo chyba nie rozumiem :< Jeśli wcześniejszą wersję, to jest dwa posty wcześniej (ale zużywa tamta znacznie więcej pamięci, więc marne szanse).


Cytat:

W Katamari to i ja bym chętnie szarpnął, ale bez piwa lub sety to jest chyba niegrywalne dłużej jak 10min :szczerb:
A to już inna sprawa ;).

Berion 02.08.2007 00:07

Hmmm dziwne to troch***281;. 150 vs 5 :| Mam jeszcze jeden pomys***322;, ale zaraz Borewicz si***281; zaczyna :D

Cytat:

mog***281; podes***322;a***263; osobny plik z t***261; opcj***261; za***322;***261;czon***261;
O t***261; t***261;. Przecie***380; ja nie mam NA, to i PS2Link odpada.

ffgriever 02.08.2007 00:51

Cytat:

Napisany przez Berion (Post 816164)
Hmmm dziwne to trochę. 150 vs 5 :| Mam jeszcze jeden pomysł, ale zaraz Borewicz się zaczyna :D

Oto lista zrobiona na szybko, na tej samej wersji co ty (wybierałem losowo - może czasami na to nie wygląda, ale naprawdę to było losowanie).

Gry, które działały:

Moto GP 4
Tony Hawk's Project 8
Need 4 Speed Carbon
DBZ Budokai Tenkaichi 2
Escape from Monkey Island
Red Faction 2
Eragon
Rayman Raving Rabbits
FFXII US
Ookami US
FFXII JAP
FFX US
FFX PAL
GTA LCS
GTA VCS
FFX International Eng/Jap
Grandia 3
Snooker Championship 2006
Prince of Persia Warrior Within
Black
Ed, Edd and Eddy
Ghost Rider
Kingdom Hearts 2
God of War 2
Scarface World is Yours
Burnout Dominator
Tomb Raider Anniversary
Rolling
Silent Hill 4
GTA Vice City
GTA San Andreas
Shadow of Rome
Sims 2
NFS Most Wanted

Gry, które nie działały:

Phantasy Star Universe
Down of Mana
Katamari Damacy (ten pokazał menu i zdechł na zapisie... nic nie pomogło go ruszyć dalej... na starym też nie działa, więc zaliczam do niedziałającego)


Przetestowanych: 37, działających: 34, niedziałających: 3

34/37 = ~0.918 (91.8%).

Berion, masz pecha z tymi grami ;)

Cytat:

O tą tą. Przecież ja nie mam NA, to i PS2Link odpada.
Już podsyłam... zająłem się testowaniem (już myślałem, że przy ostatnich poprawkach coś zepsułem, ale wszystko jest ok)

TAGBA 02.08.2007 10:17

No niestety na Swapie nie da rady odpali***263; emulatora. Po odpaleniu LaunchMe z MASS przy pomocy Swapa wyskakuj***261; informacj***281; o znalezieniu emulatora i potem koniec zrobi***322;em zdj***281;cie ale jest w s***322;abej jako***347;ci bo robione telefonem.http://images25.fotosik.pl/44/e71948282b2cc889m.jpg

ffgriever 02.08.2007 11:04

Tylko, że problem dotyczy odpalenia samego emulatora z usb... Uchwyt do pliku jest mniejszy od zera, co oznacza, że najprawdopodobniej nie mógł otworzyć pliku mass:mcemul.elf (w ule twój pendrive działa jak należy? swap używa innych sterowników...)

Ale inna sprawa to fakt, że i tak w napędzie wykrywa płytkę ze swapem, co znaczy, że przy odpalaniu z usb swap nie odświeża płytki, na którą podmieniłeś, więc i tak zabawa się tu kończy. W związku z tym jedyną metodą na swapa będzie chyba przebudowywanie obrazu i dodawanie emulatora do gry bezpośrednio na płytce... co znacznie utrudni tobie jakiekolwiek testy. Zawsze możesz użyć go z oryginałami (tylko odblokuj czujnik, żeby ps2 wykrył sam zmianę płytki - lub daj refresh). Musisz sam pokombinować. Ja jestem zbyt leniwy na swapa, zawsze w konsolach miałem zamontowanego chipa.

Berion 02.08.2007 18:11

Tak jak przypuszcza***322;em, pomyli***322;em *.mci - i mamy winowajc***281;.

Troch***281; potestowa***322;em i to na zwyk***322;ym, "lepszym" emu odpalanym launcherem (nie chcia***322;o mi si***281; edytowa***263; :D). Gry z kt***243;rymi s***261; problemy:

GT3/GTC-TG wszystkie w PAL, zawsze si***281; zawieszaj***261; po licence txt. Na p***322;ycie s***261; chyba dwa modu***322;y odpowiedzialne za USB. Standardowy USBD.IRX i USTORAGE.IRX. W GT4 wita mnie bia***322;y screen!

Castlevania Lament of Innocence [NTSC/U]. Wiesza si***281; po sprawdzeniu kart pami***281;ci, tym samym nie dochodz***261;c do main screenu gry.

Devil May Cry [PAL], Soul Calibur 2 [NTSC/U], Monster Hunter [NTSC/U], Jak and Daxter TPL [PAL], SSX3 [NTSC/U], Jak and Daxter 3 [NTSC/U] - BLK.

LoK-SR2 i R&C2 (oba PAL), 2xGRN, ale czy dzia***322;a zapis to ci***281;***380;ko mi powiedzie***263; bo te gry niestety pracuj***261; wy***322;***261;cznie na MC0.

Sprawdzone i dzia***322;a: God of War [PAL] i Shadow of The Colossus [NTSC]. Zapis trwa d***322;u***380;ej ni***380; na org. MC, odczyt raczej bez zmian :(


Znu***380;y***322;o i zirytowa***322;o mnie to ju***380;. Dlaczego to jest tak dziwnie odpalane? Tj. launcher -> gui -> modul? Nie mo***380;na by zrobi***263; normalnego gui, kt***243;ry ma te, a nawet wi***281;cej funkcji co launcher (o tym za chwil***281;)? Launcher patchuje modu***322; (w sensie po znalezieniu img/elf zast***281;puje te "oryginalne" w module)?

Proponowa***322;bym:

Napisa***263; w***322;asny launcher z nastepuj***261;cymi opcjami:
- r***281;czny wyb***243;r *.img z cdfs:/
- r***281;czny wyb***243;r *.elfa z cdfs:/
- mo***380;liwo***347;***263; wybrania opcji no-buff
- mo***380;liwo***347;***263; wybrania opcji fullback
- doda***263; jakie***347; ***322;adne t***322;o (zreszt***261; mog***281; zaprojektowa***263; jakie***347; po***380;***261;dne gui w kilka chwil - w ko***324;cu to tylko jeden ekran, a i tak potem jest IOP reset).

Je***347;li si***281; myl***281; to ofkoz str***261;***263; mnie na ziemi***281; ;)

PS: A castlevania nie ulega nawet po nobuff/fullback.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 14:42.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.