Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Walnięta karta, płyta, procesor, pamięć..?? (https://forum.cdrinfo.pl/f113/walnieta-karta-plyta-procesor-pamiec-82918/)

Patrix 05.08.2009 15:13

Na szczęście z siriusa mam tylko lekko leciwą już kartę graficzną ale fakt gwarancja jeszcze obowiązuje :szczerb:

andrzejj9 05.08.2009 15:34

Cytat:

Napisany przez rycho (Post 1040250)

No kurde, bo ta firma ma siedzibę tylko w Warszawie, więc wysyłka..


Ale.. jak widzę post po raz drugi mi się nie wyedytował, co zrobiłem, więc dopiszę:


Cytat:

Nasi klienci mogą polegać na szybkich rozwiązaniach, gdy pojawi się problem.
Oprócz 2-letniej, gwarantowanej prawem gwarancji be quiet! oferuje 1 rok ekstra gwarancji. Dzięki temu klient zyskuje ochronę gwarancyjną przez 3 lata od daty zakupu.
Można skorzystać także z linii serwisowej pod numer telefonu: 22 664 80 22, w godz. 9:00-17:00. Dostępna jest także infolinia: 0049 407367686559 (w języku angielskim i niemieckim).
Wymiana na nową sztukę w systemie door-to-door w ciągu roku od daty zakupu. Kolejne 2 lata gwarancji to również wymiana jednostki na nowy produkt, po sprawdzeniu przyczyn usterki.
http://www.be-quiet.net/be-quiet.net...hp?StoryID=510

Rok mija za trzy dni ;)

Od razu inaczej sprawa wygląda. Za wcześnie, żeby oceniać, ale przynajmniej można docenić za co się trochę więcej płaci.

ro29 05.08.2009 17:46

Cytat:

Napisany przez andrzejj9 (Post 1040248)
sprawdziłem.. uruchomił się... kurde..

później dalsze testy...

(...)

I jak działa na tym zastępczym zasilaczu ?

Przeczytałem właśnie wszystkie posty - i też stawiam na zasilacz - dlaczego ? - bo miałem kiedyś podobne problemy z uruchamianiem komputera - napięcia były OK, nawet kuzyn wziął go do jakiegoś speca i ten wymienił mu (czyli zasilaczowi) kondensatory (ponoć miały 30 % pojemności - albo 60 - dokładnie nie pamiętam - było to z 5 lat temu) - i co - nic to nie dało - ostatecznie kupiłem nowy zasilacz i na ponad 4 lata miałem spokój :)).
Więc teraz jak coś mi w kompie pada związanego z uruchamianiem to sprawdzam na wstępie zasilacz właśnie (oczywiście nie ma reguł - może to być np. płyta główna itp.)

Cytat:

Napisany przez andrzejj9
ehh.. coś ostatnio mam pecha do sprzętu, przez ostatnie kilka miesięcy miałem więcej problemów niż przez wszystkie lata posiadania komputera do tej pory (kiedy poza jednym dyskiem IBM, którego ostatecznie i tak nie reklamowałem, bo działał (tylko dziwnie..), nie zepsuło mi się chyba nic..)

Dlaczego ja się nie dziwię ... może dlatego, że ja też tak mam ? A może po prostu dlatego, że tak to dziś już jest - najpierw w końcówce lat 90-tych elektronika RTV itp. oraz AGD zaczęły spadać z jakością ... a komputery jeszcze się "trzymały" - od kilku lat niestety i komputery straciły na jakości i trwałości ... jak bym Wam napisał ile lat mają moje stare elementy w kompie jaki jeszcze używam .... to naprawdę nie wierzę, aby z dzisiejszych coś tyle wytrzymało ...

Pozdrawiam i powodzenia ... a na marginesie - zasilacz za 400 zł i problemy ... współczuję :(

ro29

andrzejj9 05.08.2009 19:17

No tak, wiem jak jest z tym sprzętem, ale do tej pory kojarzyłem do głównie z RTV i AGD, myślałem że w przypadku komputerów jest mniej więcej cały czas tak samo. A do tego jeszcze zwykle kupowałem sprzęt ze średniej półki i nie miałem z nim problemów, a ostatni zestaw złożyłem raczej z droższych podzespołów i oczekiwałbym chociaż bezawaryjności (a właściwie od początku z czymś jest problem.. karta graficzna teraz też jest na gwarancji..., do monitora i płyty głównej się przymierzam..).

No ale nic, zadzwoniłem do producenta i umówiłem się na wymianę. Nie jest źle, bo odeślą mi go zaraz jak dostaną mój (bez testowania itp - dają nówkę), chociaż nie tak dobrze, jak miałem nadzieję, bo liczyłem, że jak podam jakieś dane odnośnie zakupu, czy numer seryjny, to prześlą od razu i na weekend będę miał. Poza tym akurat mają problemy ze współpracą z kurierem, więc muszę wysłać we własnym zakresie, co przy 5 kg zasilaczu trochę też kosztować będzie (chociaż i tak spróbuję te pieniądze odzyskać).

Ale i tak generalnie nie jest źle, bo myśl o 2 tygodniowej (przy dobrych wiatrach..) procedurze reklamacyjnej i uziemionym komputerze trochę mnie niepokoiła.. Za to szybkie załatwienie sprawy (odpukać..) warto było kupić sprzęt z wyższej półki.

grzeniu 05.08.2009 19:34

5kg zasilacz??? :wow: to chyba jakiś agregat wiatrowy :)

a za kuriera nie powinieneś nic płacić - jeśli oni nie mają swojego, to nadajesz na koszt odbiorcy (jeśli gwarę masz door-to-door)
jeśli zapłacisz teraz za kuriera, to później będziesz miał wiele przepychanek z nimi

Patrix 05.08.2009 20:56

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1040317)
5kg zasilacz??? :wow: to chyba jakiś agregat wiatrowy :)

Pewno ma jakieś kapitalne radiatory :D

Sunna 05.08.2009 21:15

Pewnie jakis spoiler ktory dociska zasilacz do obudowy.

andrzejj9 05.08.2009 21:44

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1040317)
5kg zasilacz??? :wow: to chyba jakiś agregat wiatrowy :)

a za kuriera nie powinieneś nic płacić - jeśli oni nie mają swojego, to nadajesz na koszt odbiorcy (jeśli gwarę masz door-to-door)
jeśli zapłacisz teraz za kuriera, to później będziesz miał wiele przepychanek z nimi

Sam zasilacz jakieś 4 (to naprawdę porządny sprzęt), z wszystkimi kablami, pudełkami, instrukcjami (to całkiem niezła walizeczka jest) z pięć pewnie ważyć będzie.

O wysyłce na ich koszt pomyślę, najwyżej dołączę numer konta. Te 20 złotych w razie czego mogę przeboleć..

Sunna 05.08.2009 22:50

Cytat:

Napisany przez andrzejj9 (Post 1040357)
(to naprawdę porządny sprzęt)

Przemysl to jeszcze raz :>
Wmawiales sobie wszystko tylko nie zasilacz za 4 stowki :)
A tu wystarczy jakikolwiek z gwarancja.

andrzejj9 05.08.2009 23:11

Cytat:

Napisany przez Sunna (Post 1040364)
Przemysl to jeszcze raz :>
Wmawiales sobie wszystko tylko nie zasilacz za 4 stowki :)
A tu wystarczy jakikolwiek z gwarancja.

Wszystko może się zepsuć. Ważne też jak wygląda obsługa posprzedażowa.

Co do samego zasilacza, to nie szukałem akurat tej firmy, tylko czegoś z odpinanymi kablami, jak najcichszego i dobrej jakości. Padło na ten. A to, że we wszystkich recenzjach był bardzo chwalony i otrzymał kilka nagród produktów roku, nie było bez wpływu na tę decyzję ;)

andrzejj9 11.08.2009 09:18

No i wczoraj z samego rana dostałem nowy zasilacz, zapakowany w folii itp. Jako, że swój wysłałem w czwartek ok. 12, to z poziomu obsługi jestem zdecydowanie zadowolony (jeszcze ciekawi mnie ewentualny zwrot pieniędzy za moją przesyłkę, ale jako że było to raptem 16 złotych, nie ma to już większego znaczenia).

Wczoraj też podłączyłem wszystko i.. działa idealnie :)

Tak więc sprawa załatwiona (przynajmniej mam nadzieję, bo raz mi się wczoraj komputer zawiesił, ale że mnie wtedy przy nim nie było to nie wiem, co jest przyczyną), dzięki za pomoc i wskazanie możliwego winowajcy :) A, i w takim razie zasilacz i producenta mogę polecić, co prawda ostatecznie to on stwarzał te problemy, ale jak już pisałem - zepsuć się może wszystko, a patrząc na pracę wcześniej i teraz po wymianie, oraz załatwieniu reklamacji, mogę stwierdzić, że jest to jednak dobry sprzęt dobrej firmy :)

Wawelski 11.08.2009 09:56

Cytat:

Napisany przez andrzejj9 (Post 1041303)
ewentualny zwrot pieniędzy za moją przesyłkę, ale jako że było to raptem 16 złotych, nie ma to już większego znaczenia).


To co to za door-to-door? Jak sama nazwa wskazuje, Twoje zmartwienie to tylko dotarganie sprzętu do drzwi (swoich).
Normalnie to działa tak, że dzwonisz na partyline gwarant i przybywa kurier.
W przypadku smartfona HP przywiózł nowy, zabrał zepsuty.
W przypadku laptopa HP - przyjechał, zabrał (procedura OK, ale to co się potem działo to massakra - odradzam sprzęt laptopy HP).
Zawsze płacił gwarant.

andrzejj9 11.08.2009 14:52

Normalnie tak, ale akurat zmieniają kuriera ze względu na problemy ze starym (za co przeprosili) i nie mogli mi tego zaproponować. Zgadzam się, że mimo to powinni mi zwrócić pieniądze, ale jako że najważniejszy był dla mnie czas załatwienia sprawy, mogę już machnąć na to ręką (a może nie.. ;) )

DejaVu 17.08.2009 18:59

Przeczytałem :) trochę podobne problemy mam i ja ze starym kompem :'( mi się wydaje że to ''chyba'' płyta główna-ale nie wiem :nie: Jak by komuś chciało się poczytać. http://forum.hotfix.pl/viewtopic.php?f=34&t=2825

Sunna 17.08.2009 19:57

Jak stary komp to wysil sie z wydatkiem i kup nowa plyte. Ok 50pln. Chyba ze nie az tak stary jak mysle :) I zadnych bajerow miec nie musi.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 04:50.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.