![]() |
Na szczęście z siriusa mam tylko lekko leciwą już kartę graficzną ale fakt gwarancja jeszcze obowiązuje :szczerb:
|
Cytat:
Ale.. jak widzę post po raz drugi mi się nie wyedytował, co zrobiłem, więc dopiszę: Cytat:
Rok mija za trzy dni ;) Od razu inaczej sprawa wygląda. Za wcześnie, żeby oceniać, ale przynajmniej można docenić za co się trochę więcej płaci. |
Cytat:
Przeczytałem właśnie wszystkie posty - i też stawiam na zasilacz - dlaczego ? - bo miałem kiedyś podobne problemy z uruchamianiem komputera - napięcia były OK, nawet kuzyn wziął go do jakiegoś speca i ten wymienił mu (czyli zasilaczowi) kondensatory (ponoć miały 30 % pojemności - albo 60 - dokładnie nie pamiętam - było to z 5 lat temu) - i co - nic to nie dało - ostatecznie kupiłem nowy zasilacz i na ponad 4 lata miałem spokój :)). Więc teraz jak coś mi w kompie pada związanego z uruchamianiem to sprawdzam na wstępie zasilacz właśnie (oczywiście nie ma reguł - może to być np. płyta główna itp.) Cytat:
Pozdrawiam i powodzenia ... a na marginesie - zasilacz za 400 zł i problemy ... współczuję :( ro29 |
No tak, wiem jak jest z tym sprzętem, ale do tej pory kojarzyłem do głównie z RTV i AGD, myślałem że w przypadku komputerów jest mniej więcej cały czas tak samo. A do tego jeszcze zwykle kupowałem sprzęt ze średniej półki i nie miałem z nim problemów, a ostatni zestaw złożyłem raczej z droższych podzespołów i oczekiwałbym chociaż bezawaryjności (a właściwie od początku z czymś jest problem.. karta graficzna teraz też jest na gwarancji..., do monitora i płyty głównej się przymierzam..).
No ale nic, zadzwoniłem do producenta i umówiłem się na wymianę. Nie jest źle, bo odeślą mi go zaraz jak dostaną mój (bez testowania itp - dają nówkę), chociaż nie tak dobrze, jak miałem nadzieję, bo liczyłem, że jak podam jakieś dane odnośnie zakupu, czy numer seryjny, to prześlą od razu i na weekend będę miał. Poza tym akurat mają problemy ze współpracą z kurierem, więc muszę wysłać we własnym zakresie, co przy 5 kg zasilaczu trochę też kosztować będzie (chociaż i tak spróbuję te pieniądze odzyskać). Ale i tak generalnie nie jest źle, bo myśl o 2 tygodniowej (przy dobrych wiatrach..) procedurze reklamacyjnej i uziemionym komputerze trochę mnie niepokoiła.. Za to szybkie załatwienie sprawy (odpukać..) warto było kupić sprzęt z wyższej półki. |
5kg zasilacz??? :wow: to chyba jakiś agregat wiatrowy :)
a za kuriera nie powinieneś nic płacić - jeśli oni nie mają swojego, to nadajesz na koszt odbiorcy (jeśli gwarę masz door-to-door) jeśli zapłacisz teraz za kuriera, to później będziesz miał wiele przepychanek z nimi |
Cytat:
|
Pewnie jakis spoiler ktory dociska zasilacz do obudowy.
|
Cytat:
O wysyłce na ich koszt pomyślę, najwyżej dołączę numer konta. Te 20 złotych w razie czego mogę przeboleć.. |
Cytat:
Wmawiales sobie wszystko tylko nie zasilacz za 4 stowki :) A tu wystarczy jakikolwiek z gwarancja. |
Cytat:
Co do samego zasilacza, to nie szukałem akurat tej firmy, tylko czegoś z odpinanymi kablami, jak najcichszego i dobrej jakości. Padło na ten. A to, że we wszystkich recenzjach był bardzo chwalony i otrzymał kilka nagród produktów roku, nie było bez wpływu na tę decyzję ;) |
No i wczoraj z samego rana dostałem nowy zasilacz, zapakowany w folii itp. Jako, że swój wysłałem w czwartek ok. 12, to z poziomu obsługi jestem zdecydowanie zadowolony (jeszcze ciekawi mnie ewentualny zwrot pieniędzy za moją przesyłkę, ale jako że było to raptem 16 złotych, nie ma to już większego znaczenia).
Wczoraj też podłączyłem wszystko i.. działa idealnie :) Tak więc sprawa załatwiona (przynajmniej mam nadzieję, bo raz mi się wczoraj komputer zawiesił, ale że mnie wtedy przy nim nie było to nie wiem, co jest przyczyną), dzięki za pomoc i wskazanie możliwego winowajcy :) A, i w takim razie zasilacz i producenta mogę polecić, co prawda ostatecznie to on stwarzał te problemy, ale jak już pisałem - zepsuć się może wszystko, a patrząc na pracę wcześniej i teraz po wymianie, oraz załatwieniu reklamacji, mogę stwierdzić, że jest to jednak dobry sprzęt dobrej firmy :) |
Cytat:
To co to za door-to-door? Jak sama nazwa wskazuje, Twoje zmartwienie to tylko dotarganie sprzętu do drzwi (swoich). Normalnie to działa tak, że dzwonisz na partyline gwarant i przybywa kurier. W przypadku smartfona HP przywiózł nowy, zabrał zepsuty. W przypadku laptopa HP - przyjechał, zabrał (procedura OK, ale to co się potem działo to massakra - odradzam sprzęt laptopy HP). Zawsze płacił gwarant. |
Normalnie tak, ale akurat zmieniają kuriera ze względu na problemy ze starym (za co przeprosili) i nie mogli mi tego zaproponować. Zgadzam się, że mimo to powinni mi zwrócić pieniądze, ale jako że najważniejszy był dla mnie czas załatwienia sprawy, mogę już machnąć na to ręką (a może nie.. ;) )
|
Przeczytałem :) trochę podobne problemy mam i ja ze starym kompem :'( mi się wydaje że to ''chyba'' płyta główna-ale nie wiem :nie: Jak by komuś chciało się poczytać. http://forum.hotfix.pl/viewtopic.php?f=34&t=2825
|
Jak stary komp to wysil sie z wydatkiem i kup nowa plyte. Ok 50pln. Chyba ze nie az tak stary jak mysle :) I zadnych bajerow miec nie musi.
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 04:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.