Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Film i Muzyka (https://forum.cdrinfo.pl/f26/)
-   -   [Serial] Prison Break (https://forum.cdrinfo.pl/f26/serial-prison-break-65519/)

mensir67pl 12.10.2006 09:09

Cytat:

Napisany przez md1914
No i co, fani?

A nic :P

sa gusta i guscuki ....:P

Smartek 12.10.2006 11:45

Cytat:

Napisany przez md1914
(..) No i co, fani?

To, ze malo mnie obchodzi co napisales.
W kazdym filmie czy serialu znajdziesz rzeczy, ktore "nie zdarzylyby sie naprawde", a ktore sa konieczne dla fabuly filmu.

Nadal uwazam, ze PB jest najlepszym serialem jaki w zyciu widzialem i (przynajmniej na razie) zdania nie zmienie.

Weron 12.10.2006 11:56

Cytat:

Napisany przez md1914
Właśnie skończyłem oglądać pierwszy sezon.
Generalnie serial jako taki. Słaba gra aktorów - nie potrafią uwiarygodnić granych postaci (dwudziestoparoletni genialny inżynier - proszę was, sam jestem inżynierem i ostatnim genialnym był chyba Maurice Koechlin, projektant i nadzorujący budowę wieży EIFFLA). Poza tym swobodne wydzwanianie więźniów do kogokolwiek i straszliwe problemy jak np. w odcinku 20 kiedy T-Bag przykuł się do Michaela - trzeba było rąbnoć T-Baga i przestrzelić łańcuszek - genialny inżynier czeka na wysranie kluczyka. No i co, fani?

Jesli chodzi o gre aktorow to moge sie zgodzic. Nie sa to jakies wybitne talenty i rzeczywiscie nie porywaja swoja gra. Tacy rzemieslnicy. Nawet troche sztuczni czasami.
Natomiast jesli chodzi o tego inzyniera. To masz skrzywienie zawodowe. I w tym momencie szukasz czegos, czego nigdy nie znajdziesz, jesli bedziesz pod takim katem ogladal film. Taka prawda.
I jesli tak bedziesz ocenial film to pozostaje tylko ogladanie discovery.

md1914 12.10.2006 12:38

Cytat:

Napisany przez Weron
I w tym momencie szukasz czegos, czego nigdy nie znajdziesz, jesli bedziesz pod takim katem ogladal film. Taka prawda.

Kolego WERON - oglądałeś TWIN PEAKS?

Weron 12.10.2006 12:44

Nie wiem czym chcesz mnie zaskoczyc....