Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Banki - mroczni kosiarze (kasy) (https://forum.cdrinfo.pl/f5/banki-mroczni-kosiarze-kasy-66967/)

pawelblu 12.08.2006 00:09

No jak musza wdrozyc nowy system, przewalic baze, to akurat nie ma co porownywac z jakimis pracami konserwacyjnymi mBanku. Fakt, faktem, ze jednak 4 dni to w dziesiejszych czasach BARDZO dlugo.

nimal 12.08.2006 00:15

zmiane systemu tez juz z mBankiem przerabialem
rozlozyli prace na kilka dni i robili po nocach - przerwy obejmowaly max 4h i kolejne kanaly dostepu, a nie wszystkie na raz
w dodatku w weekendy - gdy przelewy i tak nie ida, bo elixiry sa tylko w dni powszednie (zeby zaraz ktos zle nie zrozumial - elixiry dotycza WSZSYTKICH BANKOW - zaden bank nie wykonuje operacji jak mu sie podoba, tylko w momentach elixirow - do tego one sluza i w zwiazku z tym MUSZA byc wspolne dla wszystkich bankow na rynku)

edit; wolalem to obszerniej napisac, bo zaraz by sie zjawil ktos i stwierdzil ze po co bank, w ktorym nie mozna nic zrobic w weekend - mozna w kazdym, ale ksiegowanie operacji nastpi pozniej

Ricki 12.08.2006 21:28

Pewnie mnie wszyscy zjadą ale mam konto w BZWBK i jestem zadowolony, bo transakcje potwierdzam kodem z sms'a co wydaje mi się bardzo bezpieczne no i wygodniej mi też spłacać kartę kredytową, którą mam u nich i dostaję dodatkowo za zakupy na nią punkty profit w Orange na mój drugi telefon w popie przez co mam go utrzymanego za free, przelewy szybkie no i bank jest w moim mieście więc zawsze można kogoś opie...ić jak trzeba ;)

GlatzOK 23.08.2006 22:02

Wejd***378;cie na strone mBanku i popatrzcie na oprocentowania kont typu "eKonto" od pocz***261;ktku ich istnienia do teraz... I jeszcze maj***261; czelno***347;***263; rozsy***322;ania maili reklamowych o tematach "Nie p***322;ac za konto".

pepperman 23.08.2006 22:08

Cytat:

Napisany przez GlatzOK
Wejdźcie na strone mBanku i popatrzcie na oprocentowania kont typu "eKonto" od począktku ich istnienia do teraz... I jeszcze mają czelność rozsyłania maili reklamowych o tematach "Nie płac za konto".

bo nie placisz za konto, a ror nie jest sposobem na wzbogacanie sie.

pawelblu 23.08.2006 22:26

zgadza sie - eKonto to typowy ror. Niskie koszty (w zasadzie tylko przelewy), dosc szybkie realizacje, ALE - niskie oprocentowanie. Nikt Ci nie oprocentuje wysoko kasy ktora mozesz wycofac w kilka sekund. Kazdy bank ma jakies swoje rozwiazania z odpowiednimi ograniczeniami, dzieki ktorym zyskujesz wyzsze oprocentowanie (w mBanku jest to eMaxPlus).

Swoja droga, z tego kiepsko oprocentowanego 'eKonta' mozesz nawet kupowac akcje (prowizja 0,39% za transakcje) i jednostki TFI (bez kosztow), po zlozeniu odpowiedniego wniosku, wiec to nawet wiekszy kombajn niz zwykly ror.

GlatzOK 23.08.2006 22:32

Cytat:

Napisany przez pepperman
bo nie placisz za konto, a ror nie jest sposobem na wzbogacanie sie.

Nie wiem czy czytales kiedys taki mail, może nie dostajesz tego spamu ale ja tak bo jest "zgodny z regulaminem portalu o2.pl". I pisza w nim o "wysokim oprocentowaniu" które w rzeczywistosci wynosi ~1%. A 5 lat temu było ~15%. Gdyby teraz miec te 15%...||

pepperman 23.08.2006 22:34

Cytat:

Napisany przez GlatzOK
Nie wiem czy czytales kiedys taki mail, może nie dostajesz tego spamu ale ja tak bo jest "zgodny z regulaminem portalu o2.pl". I pisza w nim o "wysokim oprocentowaniu" które w rzeczywistosci wynosi ~1%. A 5 lat temu było ~15%. Gdyby teraz miec te 15%...||

i? podziekuj Radzie Polityki Pienieznej i NBP oraz polepszajacej sie gospodarce PL.

pawelblu 23.08.2006 22:56

Cytat:

Napisany przez GlatzOK
Nie wiem czy czytales kiedys taki mail, może nie dostajesz tego spamu ale ja tak bo jest "zgodny z regulaminem portalu o2.pl". I pisza w nim o "wysokim oprocentowaniu" które w rzeczywistosci wynosi ~1%. A 5 lat temu było ~15%. Gdyby teraz miec te 15%...||

Wejdz sobie na www.funduszeinwestycyjne.info i zobacz po ile ludzie maja stopy zwrotow. Ja mam wyliczona roczna +71,97% (+7,47% po 38 dniach mimo spadkow na gieldzie w ostatnich danich). 15% rocznie to nie jest jakis wielki problem.
eKonto ma bodajze 0.5% rocznie, a nie 1%. eMaxPlus ma 3.6% Od obu odejmij 19% podatku Belki od zyskow (od gieldy i funduszy tez).

pops 30.08.2006 14:08

ale sie zdenerwowałem, cholerne inteligo.

właśnie nastąpiła taka sytuacja:

muszę zrobić przelew, więc loguję się na konto w inteligo, słowo "loguję się" to pojęcie względne, bo serwer chodzi jak krew z nosa i udało mi się dopiero za trzecią próbą, wcześniej sypiąc zwiechami. podczas wykonywania przelewu wysrało mnie z tekstem "przerwa techniczna" i "w razie problemów proszę dzwonić na nr...", no to dzwonie, "proszę podać nr klienta" podaję, "proszę podać nr dostępu do kanału telefonicznego" i tu dopiero się zaczyna, bo nigdy takiego kanału nie aktywowałem !!! i dalej mnie system nie puszcza !!! i będę musiał iść do banku osobiście !!! (( szlag by ich trafił !! za co ja im płacę te 2 pln miesięcznie ? za dostęp do konta przez internet ? wolne żarty. jak tam dojdę to zwyzywam pierwszą osobę jaka mi się tam nawinie !!:klnie: :klnie:

MaciejT 30.08.2006 14:43

Cos krecisz, bo nie zalozylbys konta Inteligo bez aktywacji kanalu telefonicznego :>


A jesli masz PKO Inteligo, i nie aktywowales kanalu telefonicznego to sam jestes sobie winien. Zapewne dostales wszelkie informacje na temat korzystania z konta w momencie jego zakladania lub zaraz potem, wiec wystarczylo tylko je przeczytac ;) Ze zrozumieniem :spoko:

pops 30.08.2006 15:34

zablokowa***322;em je zaraz po aktywacji inteligo, tak dla ***347;cis***322;o***347;ci, nie dzwoni***261;c tam ani razu.
i sam sobie winien nie jestem bo to nie ja odpowiadam za stan ich serwer***243;w.

a co do czytania ze zrozumianiem, to mo***380;e kogo***347; zaskocz***281;, ale czyta***322;em i nie by***322;o tam nic napisane o tym, ***380;e przelewy b***281;d***261; sz***322;y ***347;rednio przez tydzie***324;, a serwery b***281;d***261; od czasu do czasu si***281; wiesza***263;.

m***243;wisz co najmniej jak by***347; u nich pracowa***322;.


i jeszcze co***347;.

nie napisali te***380; o permanentnie nie dzia***322;aj***261;cych bankomatach, a jak ju***380; dzia***322;aj***261; to wydaj***261; dwudziestoz***322;ot***243;wkami, oraz o tym, ***380;e w ich oddzia***322;ach ***347;mierdzi zgnilizn***261;, jak np w oddziale przy opolskiej.

ro29 30.08.2006 18:38

Witam !

Cytat:

Napisany przez pops
ale sie zdenerwowałem, cholerne inteligo.

właśnie nastąpiła taka sytuacja:

muszę zrobić przelew, więc loguję się na konto w inteligo, słowo "loguję się" to pojęcie względne, bo serwer chodzi jak krew z nosa i udało mi się dopiero za trzecią próbą, wcześniej sypiąc zwiechami. podczas wykonywania przelewu wysrało mnie z tekstem "przerwa techniczna" i "w razie problemów proszę dzwonić na nr...", no to dzwonie, "proszę podać nr klienta" podaję, "proszę podać nr dostępu do kanału telefonicznego" i tu dopiero się zaczyna, bo nigdy takiego kanału nie aktywowałem !!! i dalej mnie system nie puszcza !!! i będę musiał iść do banku osobiście !!! (( szlag by ich trafił !! za co ja im płacę te 2 pln miesięcznie ? za dostęp do konta przez internet ? wolne żarty. jak tam dojdę to zwyzywam pierwszą osobę jaka mi się tam nawinie !!:klnie: :klnie:

Po pierwsze - spokojnie :)
Po drugie - jeśli dobrze czytam, to kolega @pops nie napisał czy ma konto w Inteligo czy PKO Inteligo - ale wnioskuję, że skoro pisze o wizycie w oddziale i płaceniu 2 zł miesięcznie to chyba w PKO Inteligo.
Następna kwestia - jeśli kolega - jak napisał na następnym poście - sam zablokował dostęp do konta przez telefon - to zupełnie nie rozumiem tych pretensji ...
Kolejna kwestia - czyżby tam nie istniała możliwość włączenia (odblokowania) tego kanału telefonicznie - poprzez rozmowę z konsultantem (jeśli oczywiście nie można tego zrobić przez Internet) ??
A koniec tej wypowiedzi cytowanej powyżej - cóż - polska mentalność - najważniejsze to się z kimś pokłócić i wyzwać go ...

Ja mam konto w Inteligo - i w sumie też bywają problemy - wczoraj spotkał też mnie jeden z nich - jak chciałem zrobić przelew to dwukrotnie wyskoczyło okienko - błąd aplikacji - zgłoś to obsłudze - i co - zadzwoniłem (oczywiście musiałem zalogować się telefonicznie - ale to nie problem - ten kanał dostępu mam aktywny bo dzwoniłem już tam 4 czy 5 raz) - i co prawda z minutę może czekałem - ale Pani przyjęła zgłoszenie, stwierdziła, że przekaże to dalej i jakby problem nadal wystąpił to mam zadzwonić).
Nie wiem czy coś zrobili czy to był przypadek - bowiem zaraz po tej rozmowie wychodziłem - ale po południu przelew zrobiłem bez problemu, z ciekawości zalogowałem się jeszcze dwa czy trzy razy, "pochodziłem" trochę po różnych zakładkach aby sprawdzić czy działa - i było ok - także dziś się dwa razy logowałem i jak na razie bez problemów.
Wracając do tego co pisał kolega @pops - w Inteligo z samym logowaniem chyba nigdy nie miałem problemu, przelewy zawsze idą tak jak powinny (w ramach Inteligo max z pół godziny, do innych banków to w czasie najbliższej sesji międzybankowej Eliksir) - więc jakoś mnie dziwi trochę, że PKO Inteligo ma takie problemu.
Co zaś do błędów - oprócz wczorajszych - chyba w ciągu roku odkąd mam konto - wywaliło mnie tak totalnie - jak wczoraj - może raz - i chyba z 4-5 razy wyskoczyła informacja o problemach, że mam spróbować później - więc jak widać - idealnie nie jest - ale tak bardzo źle też nie :)
Żeby jeszcze mieli troszkę niższe prowizje i opłaty - to było by super ;)
Aha - bankomaty - z tego co zazwyczaj korzystam - a korzystałem z niego jeszcze jak miałem kiedyś Superkonto student - to chyba raz był tylko popsuty - a kiedyś korzystałem też bardzo często z tego na uczelni - przez 3 lata może dwa razy była awaria - więc raczej norma (w innych bankach nie jest wcale tak idealnie).

I to tyle co miałbym do powiedzenia :)
Pozdrawiam
ro29

pops 30.08.2006 19:32

Cytat:

Napisany przez ro29
Witam !



Po pierwsze - spokojnie :)
Po drugie - je***347;li dobrze czytam, to kolega @pops nie napisa***322; czy ma konto w Inteligo czy PKO Inteligo - ale wnioskuj***281;, ***380;e skoro pisze o wizycie w oddziale i p***322;aceniu 2 z***322; miesi***281;cznie to chyba w PKO Inteligo.
Nast***281;pna kwestia - je***347;li kolega - jak napisa***322; na nast***281;pnym po***347;cie - sam zablokowa***322; dost***281;p do konta przez telefon - to zupe***322;nie nie rozumiem tych pretensji ...
Kolejna kwestia - czy***380;by tam nie istnia***322;a mo***380;liwo***347;***263; w***322;***261;czenia (odblokowania) tego kana***322;u telefonicznie - poprzez rozmow***281; z konsultantem (je***347;li oczywi***347;cie nie mo***380;na tego zrobi***263; przez Internet) ??
A koniec tej wypowiedzi cytowanej powy***380;ej - c***243;***380; - polska mentalno***347;***263; - najwa***380;niejsze to si***281; z kim***347; pok***322;***243;ci***263; i wyzwa***263; go ...

Ja mam konto w Inteligo - i w sumie te***380; bywaj***261; problemy - wczoraj spotka***322; te***380; mnie jeden z nich - jak chcia***322;em zrobi***263; przelew to dwukrotnie wyskoczy***322;o okienko - b***322;***261;d aplikacji - zg***322;o***347; to obs***322;udze - i co - zadzwoni***322;em (oczywi***347;cie musia***322;em zalogowa***263; si***281; telefonicznie - ale to nie problem - ten kana***322; dost***281;pu mam aktywny bo dzwoni***322;em ju***380; tam 4 czy 5 raz) - i co prawda z minut***281; mo***380;e czeka***322;em - ale Pani przyj***281;***322;a zg***322;oszenie, stwierdzi***322;a, ***380;e przeka***380;e to dalej i jakby problem nadal wyst***261;pi***322; to mam zadzwoni***263;).
Nie wiem czy co***347; zrobili czy to by***322; przypadek - bowiem zaraz po tej rozmowie wychodzi***322;em - ale po po***322;udniu przelew zrobi***322;em bez problemu, z ciekawo***347;ci zalogowa***322;em si***281; jeszcze dwa czy trzy razy, "pochodzi***322;em" troch***281; po r***243;***380;nych zak***322;adkach aby sprawdzi***263; czy dzia***322;a - i by***322;o ok - tak***380;e dzi***347; si***281; dwa razy logowa***322;em i jak na razie bez problem***243;w.
Wracaj***261;c do tego co pisa***322; kolega @pops - w Inteligo z samym logowaniem chyba nigdy nie mia***322;em problemu, przelewy zawsze id***261; tak jak powinny (w ramach Inteligo max z p***243;***322; godziny, do innych bank***243;w to w czasie najbli***380;szej sesji mi***281;dzybankowej Eliksir) - wi***281;c jako***347; mnie dziwi troch***281;, ***380;e PKO Inteligo ma takie problemu.
Co za***347; do b***322;***281;d***243;w - opr***243;cz wczorajszych - chyba w ci***261;gu roku odk***261;d mam konto - wywali***322;o mnie tak totalnie - jak wczoraj - mo***380;e raz - i chyba z 4-5 razy wyskoczy***322;a informacja o problemach, ***380;e mam spr***243;bowa***263; p***243;***378;niej - wi***281;c jak wida***263; - idealnie nie jest - ale tak bardzo ***378;le te***380; nie :)
***379;eby jeszcze mieli troszk***281; ni***380;sze prowizje i op***322;aty - to by***322;o by super ;)
Aha - bankomaty - z tego co zazwyczaj korzystam - a korzysta***322;em z niego jeszcze jak mia***322;em kiedy***347; Superkonto student - to chyba raz by***322; tylko popsuty - a kiedy***347; korzysta***322;em te***380; bardzo cz***281;sto z tego na uczelni - przez 3 lata mo***380;e dwa razy by***322;a awaria - wi***281;c raczej norma (w innych bankach nie jest wcale tak idealnie).

I to tyle co mia***322;bym do powiedzenia :)
Pozdrawiam
ro29


tak, zablokowa***322;em bo nie u***380;ywa***322;em i u***380;ywa***263; nie b***281;d***281; bo sobie za to licz***261; zbyt du***380;o, a pretensje mam o to, ***380;e nie mog***322;em si***281; przez telefon dowiedzie***263; czemu nie dzia***322;a i kiedy b***281;dzie dzia***322;a***263;, czy do tego musz***281; mie***263; aktywny kana***322; dost***281;pu ?

a co do k***322;***243;tni, to ja do tego podchodz***281; tak: p***322;ac***281; = wymagam, to jest pko inteligo i jeszcze opr***243;cz tych 2 pln, p***322;ac***281; jakie***347; inne pierdo***322;y za to, ***380;e s***261; na tyle uprzejmi i chc***261; trzyma***263; moje pieni***261;dze i zarabia***263; na obracaniu nimi, i jedyne czego ***380;***261;dam w zamian to jest to, ***380;ebym mia***322; do nich dost***281;p w ka***380;dej chwili.

chcia***322;em skorzysta***263; z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281;, skorzysta***322;em ? nie. i do tego straci***322;em czas na wycieczki do oddzia***322;u i stanie w kolejce.

s***261; r***243;zni ludzie, m***243;j znajomy p***322;aci za konto w bph 30pln miesi***281;cznie i si***281; cieszy, niekt***243;rzy zachwalaj***261; pko, a jeszcze inni trzymaj ***261; pieni***261;dze w szafie, ja musia***322;em wykona***263; przelew, kt***243;rego nie wykona***322;em ko***380;ystaj***261;c z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281; i mi si***281; to nie podoba, jak Wy tak lubicie to ok.

nie ma sensu d***322;u***380;ej na ten temat gada***263;. jest wolny rynek, mog***281; i***347;***263; gdzie chc***281;, wi***281;c w najbli***380;szym czasie zmieni***281; bank i tyle.

ro29 30.08.2006 20:25

Witam !

Cytat:

Napisany przez pops
tak, zablokowałem bo nie używałem i używać nie będę bo sobie za to liczą zbyt dużo, a pretensje mam o to, że nie mogłem się przez telefon dowiedzieć czemu nie działa i kiedy będzie działać, czy do tego muszę mieć aktywny kanał dostępu ?

a co do kłótni, to ja do tego podchodzę tak: płacę = wymagam, to jest pko inteligo i jeszcze oprócz tych 2 pln, płacę jakieś inne pierdoły za to, że są na tyle uprzejmi i chcą trzymać moje pieniądze i zarabiać na obracaniu nimi, i jedyne czego żądam w zamian to jest to, żebym miał do nich dostęp w każdej chwili.

chciałem skorzystać z usługi za którą płacę, skorzystałem ? nie. i do tego straciłem czas na wycieczki do oddziału i stanie w kolejce.

są rózni ludzie, mój znajomy płaci za konto w bph 30pln miesięcznie i się cieszy, niektórzy zachwalają pko, a jeszcze inni trzymaj ą pieniądze w szafie, ja musiałem wykonać przelew, którego nie wykonałem kożystając z usługi za którą płacę i mi się to nie podoba, jak Wy tak lubicie to ok.

nie ma sensu dłużej na ten temat gadać. jest wolny rynek, mogę iść gdzie chcę, więc w najbliższym czasie zmienię bank i tyle.

Po pierwsze - z tego co piszesz w PKO Inteligo za dostęp telefoniczny się płaci jakiś abonament czy jak ?? Jeśli tak to rzeczywiście kiepsko to wygląda ... w Inteligo oczywiście tego nie ma (opłaty).
Co zaś do dowiedzenia się - nie wiem - ale chyba jakąś infolinię mają ??
A czy musisz mieć aktywny kanał dostępu - nie wiem ...
Masz rację, że płacisz i masz prawo wymagać - to prawda - ale po prostu nie warto się z tego powodu tak aż denerwować - dziś ludzie jakoś przyzwyczaili się, że mają mieć wszystko 24h/ 7 dni w tygodniu - owszem - to często wygoda i sam to doceniam - ale awarie też się zdarzają ...

Ja nie zachwalam PKO - też nie raz mnie już zdenerwowali - ale mam konto w Inteligo z tego względu chociażby, że mam w pobliżu sporo bankomatów, do tego możliwość bezprowizyjnej wpłaty w PKO - to u mnie przeważyło (była jeszcze promocja co też było zachęcające ;) ) - jakbym miał takie warunki z mBank czy innym bankiem to podejrzewam, że chyba tam założyłbym konto - bo koszty zazwyczaj niższe ... Ale jest jak jest, ideał trudno osiągnąć ...

Pozdrawiam
ro29


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.