![]() |
No jak musza wdrozyc nowy system, przewalic baze, to akurat nie ma co porownywac z jakimis pracami konserwacyjnymi mBanku. Fakt, faktem, ze jednak 4 dni to w dziesiejszych czasach BARDZO dlugo.
|
zmiane systemu tez juz z mBankiem przerabialem
rozlozyli prace na kilka dni i robili po nocach - przerwy obejmowaly max 4h i kolejne kanaly dostepu, a nie wszystkie na raz w dodatku w weekendy - gdy przelewy i tak nie ida, bo elixiry sa tylko w dni powszednie (zeby zaraz ktos zle nie zrozumial - elixiry dotycza WSZSYTKICH BANKOW - zaden bank nie wykonuje operacji jak mu sie podoba, tylko w momentach elixirow - do tego one sluza i w zwiazku z tym MUSZA byc wspolne dla wszystkich bankow na rynku) edit; wolalem to obszerniej napisac, bo zaraz by sie zjawil ktos i stwierdzil ze po co bank, w ktorym nie mozna nic zrobic w weekend - mozna w kazdym, ale ksiegowanie operacji nastpi pozniej |
Pewnie mnie wszyscy zjadą ale mam konto w BZWBK i jestem zadowolony, bo transakcje potwierdzam kodem z sms'a co wydaje mi się bardzo bezpieczne no i wygodniej mi też spłacać kartę kredytową, którą mam u nich i dostaję dodatkowo za zakupy na nią punkty profit w Orange na mój drugi telefon w popie przez co mam go utrzymanego za free, przelewy szybkie no i bank jest w moim mieście więc zawsze można kogoś opie...ić jak trzeba ;)
|
Wejd***378;cie na strone mBanku i popatrzcie na oprocentowania kont typu "eKonto" od pocz***261;ktku ich istnienia do teraz... I jeszcze maj***261; czelno***347;***263; rozsy***322;ania maili reklamowych o tematach "Nie p***322;ac za konto".
|
Cytat:
|
zgadza sie - eKonto to typowy ror. Niskie koszty (w zasadzie tylko przelewy), dosc szybkie realizacje, ALE - niskie oprocentowanie. Nikt Ci nie oprocentuje wysoko kasy ktora mozesz wycofac w kilka sekund. Kazdy bank ma jakies swoje rozwiazania z odpowiednimi ograniczeniami, dzieki ktorym zyskujesz wyzsze oprocentowanie (w mBanku jest to eMaxPlus).
Swoja droga, z tego kiepsko oprocentowanego 'eKonta' mozesz nawet kupowac akcje (prowizja 0,39% za transakcje) i jednostki TFI (bez kosztow), po zlozeniu odpowiedniego wniosku, wiec to nawet wiekszy kombajn niz zwykly ror. |
Cytat:
|
Cytat:
|
Cytat:
eKonto ma bodajze 0.5% rocznie, a nie 1%. eMaxPlus ma 3.6% Od obu odejmij 19% podatku Belki od zyskow (od gieldy i funduszy tez). |
ale sie zdenerwowałem, cholerne inteligo.
właśnie nastąpiła taka sytuacja: muszę zrobić przelew, więc loguję się na konto w inteligo, słowo "loguję się" to pojęcie względne, bo serwer chodzi jak krew z nosa i udało mi się dopiero za trzecią próbą, wcześniej sypiąc zwiechami. podczas wykonywania przelewu wysrało mnie z tekstem "przerwa techniczna" i "w razie problemów proszę dzwonić na nr...", no to dzwonie, "proszę podać nr klienta" podaję, "proszę podać nr dostępu do kanału telefonicznego" i tu dopiero się zaczyna, bo nigdy takiego kanału nie aktywowałem !!! i dalej mnie system nie puszcza !!! i będę musiał iść do banku osobiście !!! (( szlag by ich trafił !! za co ja im płacę te 2 pln miesięcznie ? za dostęp do konta przez internet ? wolne żarty. jak tam dojdę to zwyzywam pierwszą osobę jaka mi się tam nawinie !!:klnie: :klnie: |
Cos krecisz, bo nie zalozylbys konta Inteligo bez aktywacji kanalu telefonicznego :>
A jesli masz PKO Inteligo, i nie aktywowales kanalu telefonicznego to sam jestes sobie winien. Zapewne dostales wszelkie informacje na temat korzystania z konta w momencie jego zakladania lub zaraz potem, wiec wystarczylo tylko je przeczytac ;) Ze zrozumieniem :spoko: |
zablokowa***322;em je zaraz po aktywacji inteligo, tak dla ***347;cis***322;o***347;ci, nie dzwoni***261;c tam ani razu.
i sam sobie winien nie jestem bo to nie ja odpowiadam za stan ich serwer***243;w. a co do czytania ze zrozumianiem, to mo***380;e kogo***347; zaskocz***281;, ale czyta***322;em i nie by***322;o tam nic napisane o tym, ***380;e przelewy b***281;d***261; sz***322;y ***347;rednio przez tydzie***324;, a serwery b***281;d***261; od czasu do czasu si***281; wiesza***263;. m***243;wisz co najmniej jak by***347; u nich pracowa***322;. i jeszcze co***347;. nie napisali te***380; o permanentnie nie dzia***322;aj***261;cych bankomatach, a jak ju***380; dzia***322;aj***261; to wydaj***261; dwudziestoz***322;ot***243;wkami, oraz o tym, ***380;e w ich oddzia***322;ach ***347;mierdzi zgnilizn***261;, jak np w oddziale przy opolskiej. |
Witam !
Cytat:
Po drugie - jeśli dobrze czytam, to kolega @pops nie napisał czy ma konto w Inteligo czy PKO Inteligo - ale wnioskuję, że skoro pisze o wizycie w oddziale i płaceniu 2 zł miesięcznie to chyba w PKO Inteligo. Następna kwestia - jeśli kolega - jak napisał na następnym poście - sam zablokował dostęp do konta przez telefon - to zupełnie nie rozumiem tych pretensji ... Kolejna kwestia - czyżby tam nie istniała możliwość włączenia (odblokowania) tego kanału telefonicznie - poprzez rozmowę z konsultantem (jeśli oczywiście nie można tego zrobić przez Internet) ?? A koniec tej wypowiedzi cytowanej powyżej - cóż - polska mentalność - najważniejsze to się z kimś pokłócić i wyzwać go ... Ja mam konto w Inteligo - i w sumie też bywają problemy - wczoraj spotkał też mnie jeden z nich - jak chciałem zrobić przelew to dwukrotnie wyskoczyło okienko - błąd aplikacji - zgłoś to obsłudze - i co - zadzwoniłem (oczywiście musiałem zalogować się telefonicznie - ale to nie problem - ten kanał dostępu mam aktywny bo dzwoniłem już tam 4 czy 5 raz) - i co prawda z minutę może czekałem - ale Pani przyjęła zgłoszenie, stwierdziła, że przekaże to dalej i jakby problem nadal wystąpił to mam zadzwonić). Nie wiem czy coś zrobili czy to był przypadek - bowiem zaraz po tej rozmowie wychodziłem - ale po południu przelew zrobiłem bez problemu, z ciekawości zalogowałem się jeszcze dwa czy trzy razy, "pochodziłem" trochę po różnych zakładkach aby sprawdzić czy działa - i było ok - także dziś się dwa razy logowałem i jak na razie bez problemów. Wracając do tego co pisał kolega @pops - w Inteligo z samym logowaniem chyba nigdy nie miałem problemu, przelewy zawsze idą tak jak powinny (w ramach Inteligo max z pół godziny, do innych banków to w czasie najbliższej sesji międzybankowej Eliksir) - więc jakoś mnie dziwi trochę, że PKO Inteligo ma takie problemu. Co zaś do błędów - oprócz wczorajszych - chyba w ciągu roku odkąd mam konto - wywaliło mnie tak totalnie - jak wczoraj - może raz - i chyba z 4-5 razy wyskoczyła informacja o problemach, że mam spróbować później - więc jak widać - idealnie nie jest - ale tak bardzo źle też nie :) Żeby jeszcze mieli troszkę niższe prowizje i opłaty - to było by super ;) Aha - bankomaty - z tego co zazwyczaj korzystam - a korzystałem z niego jeszcze jak miałem kiedyś Superkonto student - to chyba raz był tylko popsuty - a kiedyś korzystałem też bardzo często z tego na uczelni - przez 3 lata może dwa razy była awaria - więc raczej norma (w innych bankach nie jest wcale tak idealnie). I to tyle co miałbym do powiedzenia :) Pozdrawiam ro29 |
Cytat:
tak, zablokowa***322;em bo nie u***380;ywa***322;em i u***380;ywa***263; nie b***281;d***281; bo sobie za to licz***261; zbyt du***380;o, a pretensje mam o to, ***380;e nie mog***322;em si***281; przez telefon dowiedzie***263; czemu nie dzia***322;a i kiedy b***281;dzie dzia***322;a***263;, czy do tego musz***281; mie***263; aktywny kana***322; dost***281;pu ? a co do k***322;***243;tni, to ja do tego podchodz***281; tak: p***322;ac***281; = wymagam, to jest pko inteligo i jeszcze opr***243;cz tych 2 pln, p***322;ac***281; jakie***347; inne pierdo***322;y za to, ***380;e s***261; na tyle uprzejmi i chc***261; trzyma***263; moje pieni***261;dze i zarabia***263; na obracaniu nimi, i jedyne czego ***380;***261;dam w zamian to jest to, ***380;ebym mia***322; do nich dost***281;p w ka***380;dej chwili. chcia***322;em skorzysta***263; z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281;, skorzysta***322;em ? nie. i do tego straci***322;em czas na wycieczki do oddzia***322;u i stanie w kolejce. s***261; r***243;zni ludzie, m***243;j znajomy p***322;aci za konto w bph 30pln miesi***281;cznie i si***281; cieszy, niekt***243;rzy zachwalaj***261; pko, a jeszcze inni trzymaj ***261; pieni***261;dze w szafie, ja musia***322;em wykona***263; przelew, kt***243;rego nie wykona***322;em ko***380;ystaj***261;c z us***322;ugi za kt***243;r***261; p***322;ac***281; i mi si***281; to nie podoba, jak Wy tak lubicie to ok. nie ma sensu d***322;u***380;ej na ten temat gada***263;. jest wolny rynek, mog***281; i***347;***263; gdzie chc***281;, wi***281;c w najbli***380;szym czasie zmieni***281; bank i tyle. |
Witam !
Cytat:
Co zaś do dowiedzenia się - nie wiem - ale chyba jakąś infolinię mają ?? A czy musisz mieć aktywny kanał dostępu - nie wiem ... Masz rację, że płacisz i masz prawo wymagać - to prawda - ale po prostu nie warto się z tego powodu tak aż denerwować - dziś ludzie jakoś przyzwyczaili się, że mają mieć wszystko 24h/ 7 dni w tygodniu - owszem - to często wygoda i sam to doceniam - ale awarie też się zdarzają ... Ja nie zachwalam PKO - też nie raz mnie już zdenerwowali - ale mam konto w Inteligo z tego względu chociażby, że mam w pobliżu sporo bankomatów, do tego możliwość bezprowizyjnej wpłaty w PKO - to u mnie przeważyło (była jeszcze promocja co też było zachęcające ;) ) - jakbym miał takie warunki z mBank czy innym bankiem to podejrzewam, że chyba tam założyłbym konto - bo koszty zazwyczaj niższe ... Ale jest jak jest, ideał trudno osiągnąć ... Pozdrawiam ro29 |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.