Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Off topic

Off topic Forum poświęcone wszelkim innym tematom.



Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post
 
Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 22.01.2003, 16:48   #1
Karqs
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Karqs
 
Data rejestracji: 31.10.2002
Lokalizacja: Białystok
Posty: 89
Karqs w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Oszustwa w sklepach

Pomyslalem sobie ze moze warto by bylo zalozyc taki post, w ktorym forumowicze mogliby podzielic sie (i jednoczesnie ostrzec) jakie oszustwa stosowane sa w sklepach (wiem ze tego jest duzo ). Wiec piszcie co wam sie przytrafilo, jakie byly skutki itd...

Ostatnio przytrafil mi sie taki przypadek:
Kupilem w Auchan plyki niby po 1.40zl a tu na rachunku okazalo sie ze 1.90zl !!!
__________________
>>::KARQS::<<
Pozdrawiam!!
http://www.latwaforsa.republika.pl
Karqs jest offline   Odpowiedz cytując ten post

  #ads
CDRinfo.pl
Reklamowiec
 
 
 
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
 

CDRinfo.pl is online  
Stary 22.01.2003, 16:55   #2
tomgoo
&lt;&lt;&lt;Watcher&gt;&gt;&gt;
 
Avatar użytkownika tomgoo
 
Data rejestracji: 28.06.2002
Lokalizacja: Sokołów Młp.
Posty: 2,766
tomgoo niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Re: Oszustwa w sklepach

Cytat:
Karqs napisa***322;(a)
Pomyslalem sobie ze moze warto by bylo zalozyc taki post, w ktorym forumowicze mogliby podzielic sie (i jednoczesnie ostrzec) jakie oszustwa stosowane sa w sklepach (wiem ze tego jest duzo ). Wiec piszcie co wam sie przytrafilo, jakie byly skutki itd...

Ostatnio przytrafil mi sie taki przypadek:
Kupilem w Auchan plyki niby po 1.40zl a tu na rachunku okazalo sie ze 1.90zl !!!
No więc dlatego trzeba słuchać jaką kwotę ci karze płacić sprzedawca!
I na przyszłość nie dawać robić się w bambuko:cool:
__________________
Pozdro for all
Chat
Tomgoo
tomgoo jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 22.01.2003, 17:18   #3
Patrix
Pingwin specjalista.
 
Avatar użytkownika Patrix
 
Data rejestracji: 22.06.2002
Lokalizacja: Central Park
Posty: 15,089
Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>Patrix ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Karqs aż dziwne, nie wiedziałeś, że stosują takie praktyki
U mnie w sklepie pod domem też tak robią, tylko mnie już znają i wiedzą że ten numer im nie przejdzie :cool:
__________________
amiga500site
Patrix jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 22.01.2003, 18:38   #4
januszp
Wyjadacz ;)
 
Data rejestracji: 11.08.2002
Lokalizacja: Rybnik
Posty: 395
januszp niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Oszustwo nr1 .

CDROM Asus po 2 miesiącach pada ,gość chce oddać oddać do servisu (napęd jest na gwarancji) .
Po tygodniu miła ekspedientka mówi :
"Niestety nie udało sie naprawic w servisie tego napędu ale my jesteśmy solidną firma więc my Panu wymieniamy na ten sam model" .
Okazuje się iz "ten sam model" wygląda niczego sobie z zewnątrz ,jednak po wysunieciu tacki widać że ma z 3 lata .Test na NeroCDSped daje wiele do życzenia ...
W sklepie dano klientowi gwarancje z poprzedniego modelu (nr seryjny oczywiście teraz jest inny na gwarancji niz na "nowym" napedzie) .

Jak mogło być naprawdę ? :
Producent wymienił naped na nowy ,który został w sklepie (lub w kompie sprzedawcy) ,klient zaś otrzymał zurzyty (mocna wyeksploatowany) model sprzedawcy .

Pytanie :
Co się stanie jak klientowi obecny naped "klęknie" ?
Przypominam iz nr. seryjny na gwarancji jest inny od nr seryjnego napedu ,którym teraz dysponuje .

Oczywiście wina lezy po stronie konsumenta (troche nierozgarniętego) jednak takie przypadki typowych wyłudzeń się zadrzają .

Oszustwo nr2 .
Tym razem napęd CDRW - ciekawa sprawa .
Po podłaczeniu do płyty jest po prostu niewidoczny .
Wszelkie próby spełzaja na niczym .Podłączany do innego komputera takze nie daje znaku życia .
Jest gwarancja więc do sklepu ....
W sklepie słyszy :
"Ma Pan dwie mozliwosci :
oddajemy do servisu ,jednak jesli naped okaże się sprawny płaci pan ok. 50zł za zajęcie czasu servisanta albo przetestujemy napęd u nas w sklepie aby mieć pewnosc co do uszkodzenia - to kosztuje tylko 30zł ."
Klient trochę skołowany decyduje się na sprawdzenie w sklepie .
Na drugi dzień dostaje telefon iz napd jest w 100% sprawny więc ...30zł w zęby i po odbiur .
Teraz bedzie najlepsze ...
Wkłada naped do swojego kompa ...włącza komputer i .......napęd działa !!! .
Tak sie składa iz byłem jako trzecia osoba poproszona o sprawdzenie tego sprzetu wiec jak sie o tym dowiedziałem to o mało z krzesła nie spadłem .
No ale to nie koniec...
Tak sie złożyło iż ten sam CDRW po tygodniu znów odmówił posłuszeństwa .
Ten sam efekt - bios nie widzi napędu .
Napęd pod pachę i do sklepu .
Oczywiscie znów ta sama śpiewka - testujemy w sklepie czy w servisie ?
Po dłuższym namyśle padło na sklep ...
Na drugi dzień telefon i informacja :
"niestety Pański CDRW jest uszkodzony wiec wysłaliśmy do servisu ,nasz sklep ceni sobie naszych klientów dlatego podarujemy Panu te 30zł ,które ma nam Pan zapłacić" .
Po tygodniu CDRW zostało wymienione na taki sam nowy model .

Jak mogło być naprawdę ?
To już pozostawiam Wam .
Nie sposób jednak zauważyć iż 7-8 takich testów sklepowych = nowy naped .
jaro
januszp jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 22.01.2003, 21:11   #5
esem
OldBoy
 
Avatar użytkownika esem
 
Data rejestracji: 18.05.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 3,864
esem jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>esem jak się przyłoży ma szansę zostać specem <150 - 249 pkt>
Do JanuszaP:
To się mogło zdarzyć. Miałem podobny przypadek a sprawdzanie odbywało się na moich oczach - zgłupiałem. Po tygodniu CD-ROM (DELTA) padł ostatecznie i bezdyskusyjnie. 8)
esem jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.01.2003, 00:04   #6
Remix
Capo di tutti capi
 
Avatar użytkownika Remix
 
Data rejestracji: 24.09.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 3,100
Remix niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Witam!

za to ja oszukalem sklep

kupilem skaner i przynioslem na jame... rozpakowalem i okazalo sie, ze zapomnieli mi spakowac kabla od zasilania!... no to ja koziolek madra glowa wzialem zasilacz(taki co ma rozne koncowki i napiecia) i podlaczylem do skanera... dzialal chwile po czym w twarz uderzyl mnie swad spalenizny... zjaraly sie uklady...uups jedak zasilacz byl za mocny

co tu teraz zmotac skaner zepsuty a ja jeszcze kabla nie odebralem...

pojechalem do sklepu i zrobilem zadyme za to ze mi kabla nie dali i musze do nich specjalnie po to przyjezdzac!... no coz przeprosili i dali kabelek

za 2 godziny zjawiam sie w sklepie ze skanerem pod pacha na wejsciu robie zadyme ze nie dosc ze musialem po kabel specjalnie przyjezdzac to jeszcze mam wadliwy skaner!!! kolesie sie zmieszali i zabrali sprzet na zaplecze... po 10 min koles przyniosl nowy skaner a ja uhahahany wyszedlem ze sklepu...

NIGDY NIE UZYWAJCIE INNYCH ZASILACZY NIZ PRZEWIDUJE PRODUCENT! (nawet poprawne ustawienie zasilacza uniwersalnego moze spowodowac ZONK!)
__________________
Pozdrawiam
Remix aka Wielki M
Remix jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.01.2003, 04:17   #7
sobi1
Wyjadacz ;)
 
Data rejestracji: 10.12.2001
Lokalizacja: Południe
Posty: 352
sobi1 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Oddałem dysk Seagate 40 GB do serwisu na gwarancji. Naprawa trwała długo i okazało się że dysk jest do wymiany. Do serwisu (BIT Kraków) przyszedł nowiutki dysk 40GB Barracuda. Uciszyłem się że będe miał szybszy dysk, ale moje szczęście nie trwało długo. Pan serwisant zaprosiłem mnie z dyskiem do sklepu, gdzie dysk który przyszedł z reklamacji schował pod lade a mi podał dysk, coprawda nowy ale już nie Barracude. Czyżby sklep chciał się pozbyć dysków, których już się nie produkuje?
Tak na marginesie nie polecam tego sklepu.
sobi1 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.01.2003, 04:36   #8
Prześladowca
Fucking Bullshit!!
 
Avatar użytkownika Prześladowca
 
Data rejestracji: 03.12.2002
Lokalizacja: Paczków
Posty: 212
Prześladowca zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
remix napisa***322;(a)
Witam!

za to ja oszukalem sklep

kupilem skaner i przynioslem na jame... rozpakowalem i okazalo sie, ze zapomnieli mi spakowac kabla od zasilania!... no to ja koziolek madra glowa wzialem zasilacz(taki co ma rozne koncowki i napiecia) i podlaczylem do skanera... dzialal chwile po czym w twarz uderzyl mnie swad spalenizny... zjaraly sie uklady...uups jedak zasilacz byl za mocny

co tu teraz zmotac skaner zepsuty a ja jeszcze kabla nie odebralem...

pojechalem do sklepu i zrobilem zadyme za to ze mi kabla nie dali i musze do nich specjalnie po to przyjezdzac!... no coz przeprosili i dali kabelek

za 2 godziny zjawiam sie w sklepie ze skanerem pod pacha na wejsciu robie zadyme ze nie dosc ze musialem po kabel specjalnie przyjezdzac to jeszcze mam wadliwy skaner!!! kolesie sie zmieszali i zabrali sprzet na zaplecze... po 10 min koles przyniosl nowy skaner a ja uhahahany wyszedlem ze sklepu...

NIGDY NIE UZYWAJCIE INNYCH ZASILACZY NIZ PRZEWIDUJE PRODUCENT! (nawet poprawne ustawienie zasilacza uniwersalnego moze spowodowac ZONK!)
1. Dobre ^_^ ^_^ ^_^ ja miałem podobny przypadek też ze skanerem i to dwa razy, aż w końcu dali mi nowszy model, qrde nie długo kończy się gwarancja - trzeba będzie popsuć.

2. Sprawa z dyskiem MAXTORA 80GB - w listopadzie ****ał mi się dysk tzn BAD SECTORY więc oddałem do gwarancji - nie dość, że czekałem miesiąc to dali mi ten sam niby naprawiony - po tygodniu oczywiście padł i do dziś jestem bez dysku. A teraz anty reklama sklepu MAXCOM w Nysie, a oni biorą części z Wrocka nie polecam.

3. U siory szczaiłem też BAD SECTORY też na MAXTORZE 80GB zadzwoniłem do kumpla który im to załatwił czyli w poniedziałek i we wtorek (tego samego tygodnia) ma nowiutkiego SAMSUNGA, a mnie szlag trafia, że muszę czekać
__________________
***27001;***26478;***28704;***28530; ***28783;***27001;***26478; ***28704;***28704;***28530; ***26984;***26978;***25972;***34816;***28279;***20565; ***20546;***47058;***44837;***24838;***25180;***47426;***36876;***29917;***44837;***28245;***30049;***26740;***29295;***31337;***25701; W540E 2.4A
My E-Mail

Ostatnio zmieniany przez Prześladowca : 23.01.2003 o godz. 04:42
Prześladowca jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.01.2003, 08:42   #9
Przem
Bywalec
 
Data rejestracji: 24.06.2002
Lokalizacja: W-w
Posty: 40
Przem w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
ja miałem przygodę z cd-romem ASUS 50 x . rozpieprzył mi płytę ( notabene fifę chyba 2001 org. kolegi) cd-roma tzw. naprawionego dostałem , ale po 1 tyg. padł i mi go w koncu wymienili. Ale za płytkę nikt nie chciał mi oddać i musiałem kurde mac odkupić kumplowi oryginała
Przem jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.01.2003, 10:03   #10
Karqs
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Karqs
 
Data rejestracji: 31.10.2002
Lokalizacja: Białystok
Posty: 89
Karqs w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Cytat:
Patrix napisa***322;(a)
Karqs aż dziwne, nie wiedziałeś, że stosują takie praktyki
U mnie w sklepie pod domem też tak robią, tylko mnie już znają i wiedzą że ten numer im nie przejdzie :cool:
Wiedzialem, no wiesz jak to jest w auchan... sterta zakopow, tlum ludzi, itd... a poza tym to nie ja stalem przy kasie tylko kumpel (ja pakowalem zakupy).

A to drugi trik (pewnie tez znany):
Stawiaja obok siebie podobne rzeczy ale w roznej cenie (np. lampki) i daja cene tego najtanszego... A potem na rachunku okazuje sie...
__________________
>>::KARQS::<<
Pozdrawiam!!
http://www.latwaforsa.republika.pl
Karqs jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.01.2003, 10:06   #11
mati1700
Wymiatacz
 
Data rejestracji: 17.07.2002
Lokalizacja: Białystok
Posty: 578
mati1700 zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Re: Oszustwa w sklepach

Cytat:
Karqs napisa***322;(a)
Pomyslalem sobie ze moze warto by bylo zalozyc taki post, w ktorym forumowicze mogliby podzielic sie (i jednoczesnie ostrzec) jakie oszustwa stosowane sa w sklepach (wiem ze tego jest duzo ). Wiec piszcie co wam sie przytrafilo, jakie byly skutki itd...

Ostatnio przytrafil mi sie taki przypadek:
Kupilem w Auchan plyki niby po 1.40zl a tu na rachunku okazalo sie ze 1.90zl !!!
W naszym loklanym Auchan Dobrze wiedzieć
__________________
mati1700 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.01.2003, 16:16   #12
andrzejj9
the one
CDRinfo VIP
 
Avatar użytkownika andrzejj9
 
Data rejestracji: 08.12.2002
Lokalizacja: Wrocław
Posty: 17,900
andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>andrzejj9 jest świetnie znany wszystkim <550 - 649 pkt>
Cytat:
januszp napisa***322;(a)
Oszustwo nr2 .
Tym razem napęd CDRW - ciekawa sprawa .
Po podłaczeniu do płyty jest po prostu niewidoczny .
Wszelkie próby spełzaja na niczym .Podłączany do innego komputera takze nie daje znaku życia .
Jest gwarancja więc do sklepu ....
W sklepie słyszy :
"Ma Pan dwie mozliwosci :
oddajemy do servisu ,jednak jesli naped okaże się sprawny płaci pan ok. 50zł za zajęcie czasu servisanta albo przetestujemy napęd u nas w sklepie aby mieć pewnosc co do uszkodzenia - to kosztuje tylko 30zł ."
Klient trochę skołowany decyduje się na sprawdzenie w sklepie .
Na drugi dzień dostaje telefon iz napd jest w 100% sprawny więc ...30zł w zęby i po odbiur .
Teraz bedzie najlepsze ...
Wkłada naped do swojego kompa ...włącza komputer i .......napęd działa !!! .
Tak sie składa iz byłem jako trzecia osoba poproszona o sprawdzenie tego sprzetu wiec jak sie o tym dowiedziałem to o mało z krzesła nie spadłem .
No ale to nie koniec...
Tak sie złożyło iż ten sam CDRW po tygodniu znów odmówił posłuszeństwa .
Ten sam efekt - bios nie widzi napędu .
Napęd pod pachę i do sklepu .
Oczywiscie znów ta sama śpiewka - testujemy w sklepie czy w servisie ?
Po dłuższym namyśle padło na sklep ...
Na drugi dzień telefon i informacja :
"niestety Pański CDRW jest uszkodzony wiec wysłaliśmy do servisu ,nasz sklep ceni sobie naszych klientów dlatego podarujemy Panu te 30zł ,które ma nam Pan zapłacić" .
Po tygodniu CDRW zostało wymienione na taki sam nowy model .

Jak mogło być naprawdę ?
To już pozostawiam Wam .
Nie sposób jednak zauważyć iż 7-8 takich testów sklepowych = nowy naped .
jaro
Taaa, mi tez chcieli w sklepie wmowic, ze wysla go do serwisu, ale jesli tamci stwierdza, ze jest dobry, to bede musial zaplacic 150zl. Ja to widze troche inaczej. Kupilem sprzet, ktory ma dobrze pracowac. Jesli chodzi u mnie zle to go reklamuje, a co on u nich wykaze to juz ich sprawa. Moga mi go najwyzej odeslac z powrotem, ale o jakimkolwiek placeniu niech lepiej zapomna.
__________________


neverending path to perfection..
andrzejj9 jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 23.01.2003, 18:17   #13
brzuszki
MAJSTER zlotowy
Zlotowicz
 
Avatar użytkownika brzuszki
 
Data rejestracji: 23.06.2002
Lokalizacja: okolice Iławy
Posty: 1,015
brzuszki niedługo stanie się sławny ;) <50 - 149 pkt>
Feeeeeee!
Kombinatorstwo sie szerzy
I jest to powód do dumy...
ja bym sie tym raczej nie przechwalał:chytry:
brzuszki jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 24.01.2003, 09:20   #14
Karqs
Stały bywalec ;)
 
Avatar użytkownika Karqs
 
Data rejestracji: 31.10.2002
Lokalizacja: Białystok
Posty: 89
Karqs w tym momencie nie ma Reputacji dodatnich ani ujemnych <0  pkt>
Re: Re: Oszustwa w sklepach

Cytat:
mati1700 napisa***322;(a)
W naszym loklanym Auchan Dobrze wiedzieć
Tak w naszym auchan. Ten sklep to jedno wielkie oszustwo.

To tez pewnie znacie ale napisze: w auchan stosuja tez trik na przyciagniecie klientow a mianowicie w gazetce promocyjnej sa fajne zeczy po niskiej cenie a gdy sie przyjezdza to mowia : "nie ma, bylo rano" albo "niedowiezli, ale za to jest bardzo podobna rzecz w 2x wiekszej cenie"
__________________
>>::KARQS::<<
Pozdrawiam!!
http://www.latwaforsa.republika.pl
Karqs jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Stary 25.01.2003, 04:09   #15
zYxMa
[Member of Mayday]
 
Avatar użytkownika zYxMa
 
Data rejestracji: 21.01.2003
Lokalizacja: EU
Posty: 627
zYxMa zaczyna zdobywać reputację <1 - 49 pkt>
Cytat:
andrzejj9 napisa***322;(a)
Taaa, mi tez chcieli w sklepie wmowic, ze wysla go do serwisu, ale jesli tamci stwierdza, ze jest dobry, to bede musial zaplacic 150zl. Ja to widze troche inaczej. Kupilem sprzet, ktory ma dobrze pracowac. Jesli chodzi u mnie zle to go reklamuje, a co on u nich wykaze to juz ich sprawa. Moga mi go najwyzej odeslac z powrotem, ale o jakimkolwiek placeniu niech lepiej zapomna.
A mnie takie coś za przeproszeniem ******
Jak sprzęt jest na gwarancji to o jakim ku*** płaceniu mowa - albo naprwiają albo nówkę dają ******** przekręty.
Szkoda gadać.



nie przepraszaj tylko nie bluzgaj - sam sie 2 razy dalem w konia zrobic - ale od tego czasu moja rodzina i spora czesc moich znajomych omija sklepy francuskich sieci
Sid the Rat

Ostatnio zmieniany przez -Sid-The-Rat=> : 25.01.2003 o godz. 07:48
zYxMa jest offline   Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz na post


Twoje uprawnienia:
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz umieszczać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB codeWłączone
EmotikonkiWłączone
Kody [IMG]Włączone
Kody HTML są Wyłączone

Teleport


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 22:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.