![]() |
historia... niech bedzie, ale np jak chemia... 2 lata i dosc.
Historia powinna byc do konca na wszystkich humanistycznych kierunkach, chemia i fizyka na innych, bo jakby nie patrzyl jak ktos idze na studia techniczne chemie znow t***322;ucze. biologia... moze rok aby tylko by***322;o ogolnie jak sie patrzy z perspektywy czasu, to 5 lat historii w technikum to porazka... wolalbym, fizyke, ktorej nie mialem juz w 4 i 5 klasie... a egzaminy zdawac musia***322;em... programy nie wiem kto uk***322;ada... ale.... na kij mi 5 lat historii z ktorej i tak nic nie umiem... bo poprostu olewalem ten przedmiot... |
By***322;em w mat-fizie i histori***281; mia***322;em do ko***324;ca. Odpad***322;a nam w 4 klasie chyba tylko chemia i biologia (tylko ze wzgl***281;du na profil klasy). Pracuj***281; z m***322;odym cz***322;owiekiem, kt***243;ry niedawno sko***324;czy***322; studia i nie zamieni***322;bym swojej matury na jego dyplom.
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Liceum Og***243;lnokszta***322;c***261;ce daje wykszta***322;cenie og***243;lne, jak sama nazwa wskazuje. Moim zdaniem, cz***322;owiek wykszta***322;cony, musi histori***281; zna***263; ( jak r***243;wnie***380; geografi***281;, biologi***281; itd.).
Przecie***380; LO to nie jest jedyna szko***322;a po kt***243;rej mo***380;na zdawa***263; matur***281;. Je***380;eli kto***347; nie chce si***281; uczy***263; przedmiot***243;w humanistycznych niech wybierze Technikum albo Liceum profilowane. Powiem wi***281;cej. Moim zdaniem, w LO powinny by***263; jeszcze podstawy filozofii. |
Bez przesady :D
Wykszta***322;cenie og***243;lne, owszem.. ale nie r***243;bmy z tego nieszcz***281;snego ucznia chodz***261;cej encyklopedii, bo przecie***380; nie o to chodzi. On ma umie***263; wykorzysta***263; zdobyt***261; wiedze w praktyce, a nie uczy***263; sie pierd***243;***322; na blache. |
Cytat:
Bo potem to taki jeden z drugim lata z brzytwą. Krzywdę sobie może zrobić. |
Historia to nie wykuwanie pierd***243;***322; "na blach***281;".
To mo***380;liwo***347;***263; zrozumienia ci***261;g***243;w przyczynowo - skutkowych na przestrzeni dziej***243;w i wyci***261;gania w***322;a***347;ciwych wniosk***243;w. Po podstaw***243;wce i gimnazjum jej znajomo***347;***263; jest prawie ***380;adna. A tak na marginesie - ciakawe, jak by reagowa***322;y media, gdyby tak***261; propozycj***281; wysun***261;***322; Giertych ? |
Cytat:
Jak sobie przypominam historie z LO... mniej więcej należało sie skupić na wpruwaniu dat na pamięć... więc ja podziękuje za taki "przedmiot". |
Cytat:
|
Ja uwielbiałem historię:)
udało mi się nawet w 1981 r. napisać pracę maturalną z historii o Katyniu. Jak się udało mojej promotorce utrzymać ten temat wówczas, to jej słodka tajemnica (pewnie solidarnościowa wiosna trochę w tym pomogła). (dla małolatów wyjaśnienie, było coś takiego jak pisemna praca maturalna, broniło się jej, tak jak dziś magisterki, z zachowaniem proporcji, rzecz jasna). |
Cytat:
Ale w Polsce jeszcze przez wiele lat takie podejście będzie nierealne. |
|
INTEL pozwany o nielegalne zastosowanie technologii Core 2
http://www.mykomp.pl/my,komp,strona,newsy,nid,1027.html |
Ciekawa sprawa :)
Mechanizm predykcji skok***243;w by***322; stosowany ju***380; w Pentium 4C (Northwood), usprawniono go w Pentium 4E (Prescott) i Pentium D... w takim razie "szybko" sie zorientowali ;) |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 22:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.