Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Okres (https://forum.cdrinfo.pl/f5/okres-30579/)

Patrixs 27.01.2004 15:56

Okres

Witam

Jak to jest z tym okresem, występuje on u kobiety co ile dni?? 25 ?? Pytam bo jedna która jest mi bardzo bliska, dostała dziś napadu agresji bez żadnego powodu. ;) Jak długo taki stan się utrzymuje ?? 3 dni ?? Czego jeszcze mogę się spodziewać po niej ?? Wybaczcie, ale w tym temacie jestem trochę zielony ;)

:D ale tamat :)

Pozdrawiam

adixo 27.01.2004 16:29

Witaj w klubie zdenerwowanych przez kobiety z okresem heheheheh
3 do pięciu dni masz z głowy - idź na piwo z kumplami i wróć jak jej przejdzie
HAHAHAHAHAH

nimal 27.01.2004 16:30

proponuje lekture, ale nie bravo czy dziewczyny, tylko np ksiazki do biologi ;) albo "Sztuke Kochania" Michaliny Wislockiej - ciekawa pozycja (i w literaturze, i kilka opisanych...)
moze wystepowac co 18 dni, moze co 40, choc standard to 28 (stad nazwa - cykl ksiezycowy, sykl miesieczny itd)
ile trwa? tez osobniczo zmienne - w zasadzie 3-5dni, ale objawy jakie opisales moga bycna kilka dni wczesniej i przez caly okres fazy zluszczania - wszystko zalezy od kobiety, jak ona na to reaguje - Ty niczego nie zmienisz ;)
powodzenia :D

Clackier 27.01.2004 16:39

Z qmplami to schorzenie nazywamy ZNP - zespol napiecia przedmiesiaczkowego. ;) ||
Gdy moja jest wkurzona o byle co to wole sobie odpusic na kilka dni, az jej przejdzie. Pozniej wszystko jest w jaknajlepszym porzadku. Po co sie denerwowac, mozna sobie ten czas poswiecic na inne rozrywki :piwo: :pisze:.

Faceci. glowy do gory - za pare dni bedzie lepiej :peace:.
Pozdr

mr_spock 27.01.2004 16:40

Cytat:

Napisany przez adixo
Witaj w klubie zdenerwowanych przez kobiety z okresem heheheheh
3 do pięciu dni masz z głowy - idź na piwo z kumplami i wróć jak jej przejdzie
HAHAHAHAHAH