![]() |
To w Twoim przypadku nie zadziala. I faktycznie seagate ma 5 razy. Sprawdz jak masz mozliwosc nr seryjne ewentualnie czy naklejka nie zmienila koloru i nie jest napisane ze byl naprawiany. Jak sa inne numery i nie ma innej naklejki to dysk masz nowy i niestety wydaje mi sie ze nic z tym nie zrobisz.
Widze ze numery sa inne wiec dostajesz nowy, nikt nie naprawia. Wiec nie mozesz liczyc na zwrot pieniedzy. |
Ilość załączników: 1
Za parę miesięcy kończy mi się gwarancja :taktak:
Czy coś działać ??? Parametr 05 jest niezmienny przynajmniej od roku, nowe firmeware wgrane też przynajmniej od roku. :) Testy SeaTools przechodzi bezbłędnie :taktak: |
Wiesz, wszystko w normie - ale gdybyś oddał to by przyjęli *prawdopodobnie*
jeśli nie ma rysek, wgnieceń, niefirmowych naklejek poza tymi od producenta i jeśli generalnie trzymałeś go na poduszce :szczerb: -- a tak na poważnie każdy dysk z badami kwalifikuje się na pozytywne rozpatrzenie przez serwis i wymianę/naprawę. |
Cytat:
Walczyć na gwarancji o te 2 reloakowane sektory? Dostanę w zamian nówkę czy coś "pogwarancyjnego"? Mogę jeszcze gorzej trafić? Miałem do tej pory nic nie robić - jak się coś zacznie dziać to zrobić zerowanie i zobaczyć co wtedy :czytaj: Gwarancję ma 36 miesięcy, mija wiosną. |
1) Dostaniesz po gwarancyjnego z zieloną obwódką
2) Ostatnio zmienili warunki czepiają się wszystkiego 3) Nówki nie dostaniesz w twoim rozumieniu |
Cytat:
|
Oddaj, albo jak nie masz nic waznego na hdd to czekaj. Gwarancje na "nowy" dysk bedziesz mial od nowa wiec 5 lat. Dyski naprawiane wcale nie sa zle bo naprawia je seagate a nie jakis koles w piwnicy. Smart jest zerowy. Na dysk poczekasz od 204 tygodni, chyba ze kupwoales w sklepie to ejst szansa ze dostaniesz nowy od reki.
|
Cytat:
Co do mnie sprawdził bym gwarancje i jeśli się kończy wysłał bym ponownie na gwarancje ale jesli miał bym około pół roku do roku czasu na ewentualna wymianę . Powód ,jeśli do pół roku ten wymieniony padnie to go mogę wymienić, jeśli zaś będzie po gwarancji pójdzie na przeróbkę. Co do BAD-ów można by powiedzieć ,że trzeba by go diagnozować jak wile ma błędów tych, które nie są dostępne-widoczne w SMART. Pytanie jak i odpowiedź nie mogą być jednoznaczne zależy to od stanu dysku ale tez od stanu gwarancji i od czynników nie zależnych jak w sporcie czyli albo się ma szczęście albo nie. |
Zapusc sobie w MHDD - 2x F4 (bezinwazyjny skan) i wrzuc zdjecie. Dziala tylko bootowalnie (np Hiren's) i z dyskami na master.
|
esem, jak oddasz na gwarancje to otrzymasz drugi HDD bez wad - jednak nie będzie on nowy tylko odrestaurowany (certified repaired), znaczy się część elementów będzie nowa.
Wygląda mniej więcej tak (foto z googla): http://www.ruri.com.tw/sitefiles/100...te_repair0.jpg |
A więc tak:
1. Gwarancja www.arest.pl kończy się w marcu 2011. 2. gwarancja seagate kończy się w marcu 2013. 3. Test SeaTools przechodzi bezbłędnie > wysyłając dysk do wymiany najprawdopodobniej dostanę swój z powrotem (na mój koszt). Drzaźnią mnie te dwa bady :> |
Cytat:
Jak wyślesz do seagate dostaniesz wymieniony. Nie uznanie gwarancji skutkuje nie odesłaniem dysku u seagate. Warunki gwarancji więc jak nie uznają to nie odeślą. Chyba że się coś zmieniło. |
Cytat:
'Mojego' dysku nie odeślą ? Jak to przecież jest mój :P Wg mnie muszą odesłać to co im wysłałem z powrotem to chyba logiczne przy anulacji gwarancji (ew. na mój koszt- przynajmniej wtedy olewam to z własnej woli) :P |
Cytat:
Podstawą uznania bądź nie gwarancji jest wynik Sea Tools :> :czytaj: |
Zawsze robiłem testy seatools :taktak:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:43. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.