Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole (https://forum.cdrinfo.pl/f104/)
-   -   Nagrywanie / kopiowanie gier na PS2 (https://forum.cdrinfo.pl/f104/nagrywanie-kopiowanie-gier-ps2-54391/)

Berion 19.03.2005 17:16

Cytat:

Napisany przez split7
zebym mial jeszcze jakies pojecie - jestem calkowicie zielony :smutny:
chce poprostu nagrywarke ktora bedzie dobrze palila plyty pod moje PS2 z chipem DUO2 [...]

Polecam NDW-3500A (jak i nowsze) jak i DVR-107D (jak i nowsze). Co wcale nie znaczy, że Liteon jest zły :)
O LG się nie mogę wypowiadać, ponieważ mam jej tylko CD, a DVD nikt nie ma ze znajomych... ... Poszukaj zresztą po forum opini na ich temat i wybierz tą, która Ci najbardziej spasuje.

Cytat:

Napisany przez split7
[...] A i jeszcze jedna sprawa:
Czy duo2 taki poprostu jest , czy ja cos zle robie , czy poprostu mam cos zwalone - nie chodza mi gierki na PSX (pale alkoholem na profilu "playstation" z predkoscia 4x) ???

Z tego co mi wiadomo to DUO odpalają gry z PSX'a... Może trzeba pokombinować z kilkoma resetami itp... Zajrzyj na stronę domową...

split7 19.03.2005 17:59

W tym rzecz ze probowalem juz na wszystkie sposoby i kicha - niektore orginaly sie odpalaja , a backup'y i jeszcze inne orginaly maja objawy "dlawienia sie lasera" , niby sie cos wczytuje , a potem konsolka pokazuje info zeby wlozyc kompatybilna plytke ... a wlasnie jest mozliwosc wyjecia starego chipa i wlozenia nowego (mam chec na ripera3 albo dms'a [ktorego jeszcze nigdy w polsce nie widzialem]) ... moze to wina mojej konsolki - mam v3

Berion 19.03.2005 18:38

Cytat:

Napisany przez split7
W tym rzecz ze probowalem juz na wszystkie sposoby i kicha - [...]

Najlepiej poszukaj strony domowej samego DUO. Na niej będzie opisane jak i co boot'ować.

Cytat:

Napisany przez split7