![]() |
Nie - Wszystko plug 'n play via pendrive. Oczywiście do podmiany gier/biosu przygotowałem sobie swoje skrypty sh.
|
A no właśnie, ja nie wiem jak to zrobić. xD
|
Cytat:
|
Cytat:
https://forum.cdrinfo.pl/f105/psx-cl...ml#post1414900. |
Cytat:
|
Ponoć partycja z grami jest szyfrowana, więc trzeba to zrobić na mapperze. Wpisz "ls -la /dev/mapper/" i wklej tu to co wyświetlił. Zapewne wystarczy "rm" wrzoda i "cp" gry w tamto miejsce + wyedytowana baza (jeśli chcesz zastąpić zgodnie ze sztuką, bo możesz też po prostu podmienić pliki *.bin/*.cue o tych samych nazwach co balast).
Nie mam PSC i pewnie nie będę miał. Zgaduję organoleptycznie. :P |
Cytat:
Pendrive przygotuj zgodnie ze sztuką i wrzuć aktualne BleemSync Stwórz na nim też folder np "gra" W katalogu lolhack skasuj notepadem++ zawartość pliku boot.sh i zastąp ją zawartością dla danego punktu poniżej: Backup oryginalnej gry Kod:
#!/bin/sh Dalej postępujesz jak przy BleemSync - jak pendrak przestanie świecić to grę znajdziesz w katalogu "backup_gry" na pendrive. Ja poszedłem na łatwiznę i na PC nazwałem pliki obrazu Tekkena 3 NTSC tak jak w oryginale nazywał się PAL (SCES-01237) i skopiowałem bin/cue/pcsx.cfg na pendrive do katalogu tk3. Całość przeniosłem do wewnętrznej pamięci za pomocą: Kod:
#!/bin/sh -Oryginalną grę zbackapuj -Skopiuj nową w jej miejsce (Sony Data code może być inny - czyli numer SLUS/SLES). -Zrób backup bazy danych Kod:
cp -n /gaadata/databases/regional.db /media/kopia_bazy.db Pisane na szybko - nie odpowiadam za błędy :szczerb: Podmiana Biosu tak jak powyżej tylko używamy ścieżki biosu. Powyższy opis przed chwilą przetestowałem usuwając Cool Boarders 2 i zastępując go Tombim - wsio działa :) |
Cytat:
|
Toshinden ma numer 1 :)
|
@Szczuru - udało mi się dzięki Twojemu skryptowi zrobić backup gry, wziąłem ten plik pcsx.cfg i nazwałem nowe bin/cue dokładnie tak samo, skopiowałem skrypt do przeniesienia gry i tak wrzuciłem spolszczonego Silent Hill'a bez problemu, niemniej... w menu nadal mam okładkę i nazwę toshindena... Ten skrypt do kopii bazy danych nie działa mi, poza tym wrzuciłeś też jakby co tylko skrypt do zrobienia jej kopii, nie wrzucenia, tu prośba, pomożesz jeszcze ? :) W skrypcie do wrzucenia gry do pamięci PS Classic też nie ma odnośnika do pliku .png, jak podmienić okładkę ?
|
Czyli podmieniłeś Toshindena na SH bez zmiany bazy?
Zrzuć bazę na pena: Kod:
#!/bin/sh Zedytuj ją (regional.db) SQL Lite Editorem: Id Polskiego Silenta to chyba SLUS-00707? Tabela Disc: https://i.imgur.com/t59A5Ek.jpg Tabela Game: https://i.imgur.com/Y4zNOUz.jpg I zapisz. Przygotuj sobie na penie folder "1" a w nim Silent Hilla. Nazwy plików powinny być: SLUS-00707.bin SLUS-00707.cue (pamiętaj, żeby zedytować ten plik notatnikiem aby odwoływał się do SLUS-00707.bin) SLUS-00707.png - LINK - png o rozmiarach 226x226px SLUS-00707.lic - pusty plik tekstowy lub skopiowany np z Toshindena pcsx.cfg Plik pcsx.cfg możesz zedytować: Kod:
region = 1 Czyli na penie masz: -plik regional.db (zedytowany) -plik regional.kopia -folder 1 z Silent Hillem Zawartość boot.sh Kod:
#!/bin/sh |
LOL oni CAŁY tekst na obrazkach zrobili... Na dodatek 32bit PNG.
Kod:
ROOTFS1.img|usr\sony\share\data\images\ A co do szyfrowania partycji z grami to ja tam widzę klucz 4K zaraz po nagłówku i skip na 0x200. Nie testowałem, ale stawiam browara że to tak odjebali. :czar: Ja nie widzę fuszerki. Ja widzę sabotaż. :} To miało być celowo łatwe do rozpykania. A tak BTW: jest tam obrazek joypada do X360. Ciekawe są też sterowniki. ;) |
Jest jakiś skrypt co mi bezpiecznie i na stałe, niezależnie od późniejszych modyfikacji, doda select + triangle jako wejście do menu z poziomu konsoli a nie jak czyta gry z USB?
|
Wciśnięciem "ESC" na klawiaturze. :D
|
Silent Hill podmieniony, baza zedytowana, mam okładkę SH, ale gra nie rusza...
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 08:58. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.