Nagrywarki |
Pliki |
Dyski twarde |
Recenzje |
Księgarnia |
Biosy |
Artykuły |
Nagrywanie od A do Z |
Słownik |
FAQ
|
||
|
Homebrew Aplikacje, emulatory, biosy, dashe, exploity etc. |
|
Opcje związane z dyskusją | Ocena dyskusji | Tryby wyświetlania |
13.01.2014, 00:26 | #61 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 19.09.2012
Posty: 27
|
@szczuru, to ciekawe, bo mam wolne 28GB (a miałem 19GB) i moja partycja "PP.PLAYSTATION" 768MB prawdopodobnie jest pod koniec dysku (chyba, że jakimś fartem zrobiła się przed 137GB) a gry usuwałem mniej więcej z środka listy (pozycje na N - przypadkowo bo równie dobrze mogłem usunąć parę na W). Choć może i tak być, bo gdy miałem wolne kilka GB nie mogłem utworzyć żadnej partycji nawet takiej ok. 800MB. Już przy "+PP.DVDVIDEO" 8192MB miałem problem aby utworzyć bez usuwania kilku gier powiedzmy "obok siebie".
Ostatnio zmieniany przez jarek1234 : 13.01.2014 o godz. 00:37 |
#ads | |
CDRinfo.pl
Reklamowiec
Data rejestracji: 29.12.2008
Lokalizacja: Sieć globalna
Wiek: 31
Posty: 1227
|
|
13.01.2014, 11:41 | #62 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
Z tego co mówi Szczuru to właśnie ma być w pierwszych 137GB, a nie po. Czyli zajmować sektory maksymalnie do tych 137GB.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
13.01.2014, 16:24 | #63 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 19.09.2012
Posty: 27
|
@Berion, nie da rady WinHiipa odpalić jakoś po lanie?
|
14.01.2014, 00:30 | #64 |
eŁDeZet Ma(j)ster
Data rejestracji: 05.04.2005
Lokalizacja: Uć
Posty: 2,514
|
Nie, WinHIIP nie ma takowej opcji. Tzn jest ukryta w kodzie programu ale jedyne co udało mi się "z niego wyciągnąć" to funkcje wgrywania gier/kasowania. Opcje kopii mbr, naprawy hdd są wtedy niedostępne.
__________________
|
14.01.2014, 20:23 | #65 |
Zarejestrowany
Data rejestracji: 19.09.2012
Posty: 27
|
PS2 miało taki potencjał, PSX, PS2, DVDVideo z dysku. System BBN i inne. Szkoda tej konsoli. Wiadomo, teraz dłubią w PS3 (CFW, GRY PS1/3, Blu-ray 1:1) kogo obchodzi DVD.
Ale jak coś tu podbiłem temat o filmie z dysku: Filmy DVD Video a HDD konsola PS2 EDIT: Teraz to już chyba PS2 nikogo podobno na PS3 jest emulator "PS2 Classic"? Ostatnio zmieniany przez jarek1234 : 14.01.2014 o godz. 21:45 |
07.02.2014, 21:56 | #66 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
|
Wyczytałem w pliku README "PopStarter'a Rev. 12", że można stowrzyć partycję nazwaną "+OPL" i wrzucić do niej pliki "LAUNCH.ELF" (nazwane jak partycja gry, którą tam sobie chcemy odpalić". Czyli mam rozumieć przez to, że jak to zrobię to w jakiś tajemniczy sposób tutyły gier, które odpalam w POPS'ie pojawią mi się w menu OPL'a...?
Nie to, żebym nie próbował, ale jakoś nie chciało zadziałać... Może ktoś z Was wie czy w ogóle istnieje taka możliwość i jeśli tak, to jak to zrobić. Podpięcie tego pod FMCB jkoś mnie nie uracza, bo nie mama zamiaru zaśmiecać sobie menu, ani zajmować MC pierdołami A i przydałby się jakiś wygodniejszy sposób niż odpalanie tego ciąglę przez uLELF'a. Wiem, że można to robić z HDDOSD, ale jak odpalałem na nim gry z PS2 i widziałem te ciągnące się Loadingi to szlag nie trafiał... :p |
15.02.2014, 09:05 | #67 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 31.01.2013
Posty: 155
|
http://www.youtube.com/watch?v=8jOE5NoOZIg
Tutorial - gość odpala gry z PSX w OPL jako aplikacje. Fajnie byłoby mieć Suikodeny i MGS'a na dysku PS2 (korzystając z ePSXe muszą za każdym razem podłączać pada, ustawiać kolory itp.) ale nie wiadomo nawet jak z kompatybilnością, raczej sobie odpuszczę. BTW Jako że zbliża się premiera (póki co dema) MGS V, od września zdążyłem ukończyć ponownie wszystkie części - tym razem w odwrotnej kolejności ponieważ na pierwszy ogień poszedł MGS 4. Jestem w szoku jak dobra po latach nadal jest pierwsza część i jak słaba druga, która w porównaniu z poprzednikiem wygląda mniej więcej tak http://gifrific.com/wp-content/uploa...orat-dance.gif |
15.02.2014, 10:21 | #68 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
|
Dzięki, na pewno sprawdzę
Powiem Ci, że ustawienie ePSXe nie jest sprawą bardzo trudną, co prawda miałem z tym trochę przebojów zanim doszedłem do ustawień optymalnych dla większości gier (oprócz dla MGS'a - dla niego musiałem załtawić inne wtyczki graficzne i dźwięku), ale jakby Ci się chciało to zajęłoby to najwyżej godzinkę. Hehe, jako ciekawostę przytoczę fakt, że na ePSXe, mam od lat nie zmieniane ustawienia. Przez większość czasu działało wszystko w co grałem, aż pewnego dnia bez żadnej przyczyny przestał mi działać w emulatorze Final Fantasy IX. Dziwne, ePSXe ma różne fochy Fakt, MGS bez "Snejka" to już jakoś nie to samo Ale na pocieszenie przynajmniej był krótki epizod z nim na tankowcu, który osobiście uważam za bardzo udaną kontynuację - może nie jest zbyt trudny, ale klimatyczny |
15.02.2014, 10:30 | #69 |
Hibernant
CDRinfo VIP
Data rejestracji: 24.06.2004
Posty: 17,115
|
MGS2 jest świetny! No dobra, pierwsze pół godziny na tankowcu. Później można wyłączyć.
__________________
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o: | PSX | PS2 | PS3 | Xbox | FF000000000003010101010003010000000003010000030000 00000003010000000003010100000003010101010003010000 00000300010101010300000000000301010000000300000001 01030101010100030101000000030000000000030100000000 03000001010103000000000003010100000003000000000103 01000000000301010000000301010000000300000000000301 01010100030000000000030101000000030000000001030003 01000000000301000000030100000000030000000101030100 00000003010000030100000000030100010003010100000003 00000000000300000000000300010301000000000301000003 00000001010301010100000301010000000300000000000301 00000000030000000101030000000001030101000000030101 000000030101000000FF |
15.02.2014, 10:43 | #70 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 31.01.2013
Posty: 155
|
ePSXe mam ustawiony dobrze - Pete's PSX OpenGL2 Driver 2.9 dla gier 3D i P.E.Op.S. Soft Driver 1.16 dla 2D. Wszytko działa jak należy, jedynie niektóre gry trzeba uruchamiać z CD-ROM (Mooby2 cd disk image driver 2.8 dobrze się tu sprawdza) ponieważ brakuje muzyki.
Chodziło mi o to że muszę każdorazowo wyciągać i podłączać pada, na TV zmieniać profil na 'zabawa' (inaczej obraz jest zbyt ciemny) a w menu NVIDI przełączać na profil kolorów gdzie podbiłem sobie odpowiednio digital vibrance (inaczej obraz jest zbyt wyblakły). Po zakończeniu gry trzeba wszystko przywrócić do poprzedniego stanu bo użytkowanie komputera przy takich ustawieniach wypaliło by mi oczy. Niby nic ale na dłuższą metę to jednak to nie to co wygoda z PS2 HDD Co do MGS 2 - żeby tylko brak Snake'a był problemem Myślałem że skoro czwarta część całkiem zgrabnie wyjaśniła te głupoty a ja sam jestem starszy niż przy pierwszym podejściu do gry to tym razem zniosę ją lepiej. Niestety - podczas ostatnich godzin oglądania filmików po prostu się rozchorowałem, 2 tygodnie nosiłem bandaż na głowie jak na japońskich bajkach. Jako odtrutka zadziałał dopiero Splinter Cell którego odkryłem dopiero pod koniec zeszłego roku i jaram się niemiłosiernie |
22.03.2014, 20:46 | #71 |
eŁDeZet Ma(j)ster
Data rejestracji: 05.04.2005
Lokalizacja: Uć
Posty: 2,514
|
Lekko odświeżę temat. POPS-a można już odpalić z USB lub CDVD
http://www.assemblergames.com/forums...l=1#post737107
__________________
|
22.03.2014, 23:03 | #72 |
eŁDeZet Ma(j)ster
Data rejestracji: 05.04.2005
Lokalizacja: Uć
Posty: 2,514
|
2h minęły xD
Emu obsługuje też CDDA, gry wielopłytowe i ogólnie kompatybilność się poprawiła (chociażby dzięki obsłudze CDDA). Sam jeszcze nie testowałem bo moje PS2 leży u znajomych ale ponoć nie trzeba się bawić już także w takie "egzotyczne" zabiegi jak przeszczepianie nagłówków czy biosów.
__________________
|
23.03.2014, 08:15 | #73 |
Wyjadacz ;)
Data rejestracji: 14.03.2013
Posty: 305
|
Ogien .
|
27.03.2014, 07:03 | #74 |
Games Maniac
Data rejestracji: 02.07.2010
Lokalizacja: Mój HC Room XD
Posty: 1,157
|
No to szczuru, jak ogarniesz, co i jak, czekam na tutka po polsku XD.
__________________
|
30.03.2014, 10:48 | #75 |
Stały bywalec ;)
Data rejestracji: 11.06.2012
Lokalizacja: Szczecin
Posty: 107
|
Obecnie mamy do czynienia z POPStarter'em, POPS wyewoluował, chociaż niektórzy dalej go używają - może ze względu na kompatybilność (może on odpala coś czego nie daje rady POPStarter), chociaż ta i tak mocno się poprawiła. Dużym ułatwieniem faktycznie jest to, że nie trzeba się bawić w Hexowanie i co dla sporej części osób może być utrudnieniem.
Teraz sprowadza się to tylko do wrzucenia na dysk [hdd0:/__common/POPS] koniecznych plików "disc0" i "EXECUTE.ELF" - wystarczy wejść na http://www.assemblergames.com/forums/forum.php albo na http://www.theisozone.com/ i poszukać w pierwszym lepszym temacie o POPS'ie - wszystkie pliki powinny być dostępne raczej w paczkach. Dodatkowo trzeba mieć na kompie programik, który nazywa się "CUE2POPS". Pozwala on na skonwertowanie obrazu CUE/BIN [mode2/2352] (wymagane są oba pliki) do VCD, który odpala POPStarter. Następnie trzeba stworzyć w uLELF 4.42 (koniecznie v4.42, bo starsze wersje przy tworzeniu partycji "na własną rękę" dodają przed jej nazwą "+". Nie da się tego ominąć, a POPS ani POPStarter nie odpali nam niczego z takiej partycji) partycję na grę, może ona się nazywać "PP.GRA_PSX" albo jakkolwiek inaczej. Partycja z prefiksem "PP." będzie widoczna w roo'cie dysku, można też użyć prefiksu "__." wtedy będzie niewidoczna. Kiedy mamy już gotowy obraz ".VCD" trzeba go nazwać "IMAGE0" i załadować na stworzoną partycję. Aby odpalić grę trzeba uruchomić plik "LUNCHER.ELF" (oczywiście ten plik też będzie w paczce z resztą plików), lecz ów plik musi nosić nazwę taką samą jak partycja, czyli - partycja "PP.GTA2" to plik nazywamy "PP.GTA2.ELF". Plik musi znajować się gdzieś na dysku - w folderze, na jakiejś partycji. W zasadzie to tyle. Po pierwszym odpaleniu gry emulator sam tworzy folder z wirtualną kartą pamięci dla konkretnej partycji znajdują się one w [hdd0:/__common/POPS]. Pliki z tych wirtualnych kart pamięci są kompatybilne z plikami z "ePSXe" i z tymi z fizycznych kart pamięci. Jeśli ktoś miałby ochotę poczuć się trochę jakby odpalał szaraka, może dodatkowo do folderu gry w [hdd0:/__common/POPS] wrzucić sobie BIOS PSX'a i cieszyć się logiem Sony przed grą Plik musi się nazywać "BIOS.BIN" . Podobno niektórym grom poprawia to kompatybilność, ale nie uświadczyłem tego u siebie także uważam to raczej za zabieg czysto estetyczny. Tyle w temacie - szybki tutek dla zainteresowanych. Tu znajdziecie potrzebne pliki i programy w jednej paczce: http://www.theisozone.com/downloads/...r-fat-ps2-hdd/ A tutaj jeszcze linki do list kompatybilności: http://emulation-general.wikia.com/w...Sony_Emulators Jeszcze jedno, najlepiej używać obrazów gier w NTSC, gdyż emulator jest przystowsowany do tego systemu wyświetlania obrazu. Gry w PAL'u rozciągają się za bardzo na ekranie i genaralnie wierzchołki obrazu uciekają po prostu za fizyczne rogi kineskopu w skutek czego nie widzimy całego obrazu podczas gry. Można używać GSM'a, ale ja się w to nie bawię - strata czasu. No to cheers Ostatnio zmieniany przez Halas19 : 30.03.2014 o godz. 11:02 Powód: linki |
|
|
Podobne dyskusje | ||||
Dyskusja | Autor | Forum | Odpow. | Ostatni Post |
ELF-Pack - obraz z programami dla PS2 (uLE, SMS, HDL, OPL, ESR, FMCB etc.) | Berion | Homebrew | 0 | 01.01.2008 17:51 |
Zalecane DVD-R dla konsoli PS2 | fazi187 | Nagrywanie/kopiowanie gier na konsole | 7 | 13.12.2006 18:12 |
Pomoc dla nowicjusza!Konsola od 3 dni!:P | zikus | Homebrew | 5 | 09.10.2006 19:53 |
nowe zabespieczenie od SONY | piotr7275 | DVD-Video | 3 | 18.05.2005 20:19 |
Sony "dru500a" a PS2 | Romek1971 | Napędy optyczne DVD | 1 | 29.03.2003 14:36 |