Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne Blu-ray, Ultra HD Blu-ray, HD DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f107/)
-   -   Samsung SE-506CB USB (https://forum.cdrinfo.pl/f107/samsung-se-506cb-usb-93955/)

hed 26.11.2016 22:09

Witam!

Jestem pechowym właścicielem tego "przypadku". Produkt zakupiony w sumie w lipcu 2015 roku. Reklamacja w lutym 2016 roku. Produkt reklamowany to model 506-BB, odesłali mi model 506-CB. Laser oczywiście nie domaga. Na próbę ponownej rejestracji zgłoszenia w tzw. serwisie samsunga w Wa-wie w firmie Telmark brak odpowiedzi, co robić? Poradzicie coś?
Jeśli sprzęt był wymieniony na nowy w lutym tym roku, to jest na gwarancji?
Co za sprzęt!;/

Cytat:

Napisany przez bujos (Post 1372295)
Nawiązując dalej do mojego pytania dokonałem reklamacji tej nagrywarki, obsługa expres kurier odebrał jednego dnia, a za dwa dni otrzymałem od kuriera inną nagrywarkę tego typu. Nic nie płaciłem za przesyłki. Gwarancja na optykę jest dwa lata. Nie naprawiają tej nagrywarki tylko wysyłają nową nie maja części do niej w serwisie Samsunga. Otrzymałem nowa nagrywarkę i problem jest ten sam czyta tylko DVD i CD a płyt blu-ray nie widzi. Na razie testowałem ją z Verbatimami i noname ISY
w poniedziałek kupię inne aby być pewnym że to nie wina plyt. Ma ktoś jakiś pomysł
Instalowalem trzy dostępne sterowniki do tej nagrywarki i nic, podłączałem ją do rożnych systemów i tez lipa. Czy może to być wina kabla. Proszę o porady bo pomysły mi się kończą i nerwy. Dzieki za pomoc

Podobna sytuacja u mnie, nowa wymieniona wypalara i ten sam problem. Porażka firmy S.
Próbowałem z różnym softem i płytami.
A na chwilę obecną wygląda na to, że serwis w ogóle nie realizuje napraw z powodów technicznych.

czary2mary 27.11.2016 07:52

Spółka TSST zbankrutowała i od początku 2016 r nie prowadzi działalności produkcyjnej...Być może załamała\ograniczyła się również działalność serwisowa ?
Wygląda na to że Telmark realizuje tylko zlecenia zatwierdzone przez Samsung

Kod:

Aby zgłosić urządzenie do naprawy gwarancyjnej prosimy o kontakt z infolinią firmy Samsung
Infolinia firmy Samsung:  0 801 801 881, 0 801 172 678 lub 22 607 93 3
Infolinia serwisu Telmark: 22 665 85 85 Fax: 22 380 40 98


hed 27.11.2016 09:56

Dzięki za info. A ta spółka produkowała tylko napędy, czy całość sprzętu logowanego SAMSUNG?

bujos 27.11.2016 12:02

w Samsungu w serwisie powiedzieli mi że do tej nagrywarki nie mają części i jak jest usterka to wymieniają na nowy sprzęt, ale czemu przysłali mi tez wadliwy to jest dopiero porażka do jutra będę próbował i dalej reklamuje.

hed 27.11.2016 12:25

bujos obecnie nie można nawet zarejestrować naprawy:/ mi nawet nie przyjęli kolejnego zgłoszenia reklamacji.
spróbuj płyt ze stajni panasonic bd-r 25gb MID:MEIT02
poza tym zalecane dyski masz tutaj:
tsstodd.com/rdisc/bd/
Recommended BD disc types

BD-R MediaMKM(VERBATIM, MITSUBISHI), PANASONIC, SONY, TDK BD-RE MediaMKM(VERBATIM, MITSUBISHI), PANASONIC, SONY, TDK BD-R DL MediaMKM(VERBATIM, MITSUBISHI), PANASONIC BD-RE DL Media MKM(VERBATIM, MITSUBISHI), PANASONIC BD-R TLTDK

bujos 27.11.2016 15:26

obecnie mam tylko verbatimy i jakies noname jutro pokupuje inne i będę testował. Najważniejsze abym nabył panasonica jest najlepsza bynajmniej tak wynika z testów.
Jak nie zadziała będę reklamował drugi raz dam znać co mi odpowiedzą w Samsungu i czy przyjmą reklamacje. Hed mam pytanie , a u Ciebie płyty m-ki Panasonic ruszyły czy też bezskuteczna próba.

hed 27.11.2016 15:43

Jeszcze nie próbowałem, Panasonic MEIT02 zdobyć można chyba tylko na allegro u czary2mary:)Ja i tak mam już dosyć tej porażki samsunga. Wydaje mi się, że nie ma co tracić kasy i testować skoro producent z góry zaleca określone dyski.

czary2mary 27.11.2016 20:06

Cytat:

Napisany przez hed (Post 1372373)
. A ta spółka produkowała tylko napędy, czy całość sprzętu logowanego SAMSUNG?

TSST to obecnie spółka Samsunga i Optisa - którą z rokiem 2017r miał w 100% przejąć Optis ale zbankrutował z początkiem 2016r. i w tej chwili jest ogromny bałagan prawny bo zdążył przejąć fabryki produkujące napędy... .
Oczywiście tylko dotyczy produkcji napędów optycznych .
Podobno pierwotni właściciele Toshiba i Samsung chcą ratować spółkę i swoją reputację ale na razie chyba prawnicy z bankowcami muszą się dogadać ....

bujos 28.11.2016 16:19

Witam kupiłem dzisiaj 7 różnych płyt bluray, niestety żadnej z nich napęd nie wykrył. Dokonałem drugi raz reklamacji, która została przyjęta. Czekam ponownie na kuriera.
Dam znać jak otrzymam kolejny napęd jeśli otrzymam haha. Niedługo trzeba będzie założyć temat z numerami seryjnymi uszkodzonych napędów, bo może wymieniają jak leci bez sprawdzenia. Pozdrawiam szkoda zdrowia i nerwów na ten napęd.

hed 28.11.2016 19:42

jak dokonałeś reklamacji? na infolinii? czy na telmark.waw.pl? formularz na telmark dla mnie nie działa.

bujos 29.11.2016 07:00

Witam reklamacji dokonuję dzwoniąc na ten numer 022 6079333 później przyjeżdża kurier za którego nie płacisz tylko musisz spakować towar do wysyłki

hed 29.11.2016 17:52

daj znać co ugrałeś:)

hed 02.12.2016 12:38

Po pół godziny konsultacji na infolinii przyjęto zgłoszenie do serwisu.
Serwis jednak odrzucił mi ponowną reklamację sprzętu. Jeszcze nie znam powodu.
Co ciekawe dowiedziałem się na infolinii, że serwis nie musi wymienić napędu na nowy, ale na sprawny, np. po wymianie optyki:)

hed 06.12.2016 15:47

Cytat:

Napisany przez hed (Post 1372741)
Po pół godziny konsultacji na infolinii przyjęto zgłoszenie do serwisu.
Serwis jednak odrzucił mi ponowną reklamację sprzętu. Jeszcze nie znam powodu.
Co ciekawe dowiedziałem się na infolinii, że serwis nie musi wymienić napędu na nowy, ale na sprawny, np. po wymianie optyki:)

Jednak wymienili mi na nowy egzemplarz. Na razie nie che mi się nawet tego testować.

bujos 06.12.2016 23:22

Ja dzisiaj otrzymałem od nich drugą nagrywarkę i działa bynajmniej widzi płyty Blu-ray. Wróciłem dopiero z pracy więc nagrywanie odpuszczę sobie rano trzeba wstać. Jutro podejmę próbę wypalania to dam znać. Jak na razie jestem zadowolony z serwisu nie robili żadnego problemu, a wiem że tych nagrywarek nie naprawiają bo Samsung nie ma do nich części. Serwis wymienia na nowe nagrywarki jak jest usterka lasera na który jest dwa lata gwarancji. Pozdrawiam


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.