![]() |
Czy po rezygnacji z linii TPSA otrzymaliście jakieś propozycję z TP odnośnie obniżenia kosztów za net ?
Czy na pakiecie socjalnym można mieć neo ? Zastanawiam się nad przejściem do Neti, internet za 55 zł. + tel socjalny 28 zł. |
Zapomnij.
Nie mo***380;na. Bierz, ewentualnie "Multimo" GTS Energisu. |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
Paradoksalnie, tak :taktak:
|
Dzisiaj dowiedzia***322;em si***281; jak to jest/by***322;o pracowa***263; na modemie 56kb/s.
Zdech***322;o mi ***322;***261;cze.Najdziwniejsze jest to, ***380;e upload mam normalny czyli 255kb/s:hmm:, natomiast download mam w przedziale 56kb/s(mniejszego na stronie testowej nie by***322;o)-110kb/s. Co***347; mnie zaczyna TP zawodzi***263;.Dotychczas przez 4 lata wszystko by***322;o O.K. |
Niestety z TP czasami jest jak jest.
Koledze zdech***322;a neo 1Mb, po wielu telefonach (ponad tydzie***324; szarpania si***281;) mili panowie potwierdzili, ***380;e rzeczywi***347;cie wina le***380;y po stronie tp -> co***347; tam gdzie***347; tam i ***380;eby z***322;o***380;y***263; pisemn***261; reklamacj***281; / zawiadomienie, a oni maj***261; miesi***261;c od daty zg***322;oszenia pisemnego na napraw***281;. Oczywi***347;cie abonament nale***380;y op***322;aci***263; normalnie, jak mu si***281; nie podoba to mo***380;e sk***322;ada***263; odwo***322;ania i pisemne za***380;alenia .... Oby***347; mia***322; wi***281;cej szcz***281;***347;cia, czego Ci ***380;ycz***281;. |
Cytat:
|
Nie do ko***324;ca, przeczytaj umow***281; -> 30 dni na usuni***281;cie usterki od daty zg***322;oszenia.
Co wi***281;cej, zg***322;oszenie telefoniczne to nie zg***322;oszenie. Mo***380;e u Ciebie by***322;a to kwestia resetu portu czy co***347; tam, takie rzeczy si***281; zdarzaj***261; i faktycznie za***322;atwiane to jest w miar***281; sprawnie. ALE gdy b***281;dzie powa***380;niejsza usterka to us***322;yszysz, ***380;e "ekipa naprawcza ma co robi***263;, w ci***261;gu 30 dni zajmie si***281; twoj***261; spraw***261;". Sko***324;czy***322;o si***281; rozwi***261;zaniem umowy i zmian***261; dostawcy internetu. |
hello kiedys by***322;a taka stronka z info konfiguracyjnym do modem***243;w po przej***347;ciu z tps do netii [cos sie tam zmienia***322;o :hmm:] moze ktos adresem sypn***261;***263; by***322;bym wdzieczny :help:
|
Cytat:
|
Witam.
Nie chciałem zakładać nowego tematu, nie wiem czy ten jest najlepszy aby o to zapytać - ale zapytam ;) Ma ktoś z Was obecnie Internet na linii TP z Netii - najlepiej razem z telefonem ? Zainteresowała mnie ta oferta: http://www.netia.pl/oferta_dla_domu,info,122.html Zaleta - ceny !! - zwłaszcza dla 4 Mb Wady - trzeba zrezygnować z telefonu w TP - a mamy abonament standartowy - jakby się kiedyś chciało wrócić to już tylko na droższe. Po drugie - w tej ofercie telefonicznej jest w cenie 128 minut ... a potem DROOOGO ... Jakby bez telefonu to jest taka oferta: http://www.netia.pl/oferta_dla_domu,info,121.html Moje pytania są następujące: - jak jest z jakością netu z Netii na linii TP ? Opinie są różne ... - jak wygląda aktualnie przejście z samym netem lub net + tel - wiem, że bywały okresy, że trwało to długo i z wieloma problemami - może ktoś coś wie jak teraz jest ? - czy ma ktoś może taką ofertę net + tel - a jeśli tak - to czy na fakturze osobno podawana jest cena Internetu i osobno telefonu - chodzi oczywiście o ulgę internetową (np. niektóre kablówki przy pakietach podają razem i z ulgi skorzystać się nie da). Z góry dzięki za pomoc ! ro29 P.S. Umowę na Neostradę mam do końca roku więc do 30.11 muszę się zdecydować (a raczej nawet wcześniej) - byłem już prawie zdecydowany przedłużyć neo ale teraz trafiłem na tą ofertę Netii i zaczynam mieć dylemat ... |
Witam,
mam 1M łącze Netii na lini tpsa(dzierżawca dialog) przez 2 lata 3 dłuższe przerwy w działaniu netu (2-4 dni), o ile działa to gwarantowana stała prędkośc 1M, kłopoty z dodzwonieniem się na infolinię - 20minut do zgłoszenia operatora, zeszłomiesięczna niespodzianka - podwójna faktura za usługę netu od Netii!?! czasowe kłopoty z DNS szczególnie w nocy, przejście bezproblemowe, trzeba pamiętać o wypowiedzeniu umowy przed wygaśnięciem okresu promocyjnego! Pozdrawiam. |
Jestem w Netii od 1.5 roku. Internet na linii TP. Sam internet działa ok i to jedyna zaleta tej firmy.
Ich umowa w przypadku jej zerwania nakłada ogromne kary na człowieka (tzw. Opłata Wyrównawcza). Radzę zwrócić baczną uwagę i przemyśleć przynajmniej jej czas. Dla nich te ceny, które podają w reklamach są po niebotycznych rabatach i jak się zerwie umowę to muszą sobie ten "rabat" odbić za każdy miesiąc wykorzystanej i chyba nawet niewykorzystanej umowy. Potrafi to wyjść kilka tysięcy złotych, wiem bo mnie straszyli kwotą prawie 1000 zł :). Mają beznadziejną obsługę klienta, nie można się dodzwonić, a jak już się uda to za każdym razem łączy się człowiek z konsultantem w innym miejscu kraju, który jak coś zrobi to już kolejny o tym nie wie (mimo, że podobno system jest jeden). Mylą się nieprawdopodobnie w fakturach (złe kwoty nie wiadomo skąd, naliczanie internetu innych klientów !, itp.), przez 1,5 roku miałem przynajmniej 10 różnych korekt !. Nie dalej jak w zeszłym miesiącu dostałem po raz kolejny błędną fakturę z podwójnie naliczoną opłatą. Okazało się, że to opłata innej, obcej osoby. Czekam teraz na korektę i się doczekać nie mogę. Oczywiście nie ma co płacić dobrej kwoty za wcześniejszą fakturę (odejmując to co jest za dużo) bo potem miesiącami będzie w systemie, że źle zapłaciłem ***8211; już wcześniej to przerabiałem. Na telefony o nich zmarnowałem bardzo dużo czasu, pieniędzy i nerwów. I powtórzę co napisał kolega wyżej : "trzeba pamiętać o wypowiedzeniu umowy przed wygaśnięciem okresu promocyjnego!" bo przechodzimy na ceny bez promocji kompletnie wymyślone z d... tyłka znaczy :) Absolutnie nie mogę polecić tej firmy. Czekam tylko aż mi się skończy umowa i zmieniam dostawcę. pozdrawiam edit: sprawdziłem i jestem już u nich 2,5 roku a nie 1,5 :( |
Witam.
No to trochę mnie sprowadziliście na ziemię :( Z tym, że np. na Tele2 też ludzie narzekali, a my od chyba 4 czy nawet prawie 5 lat (teraz to jest Netia) mamy u nich preselekcję i praktycznie problemów nie było (no może jedynie na początku przez pół roku jak nie miałem jeszcze Neostrady i korzystałem z ich dial-up - to rzeczywiście - w stosunku do TP były lekkie przekręty). Zresztą na TP też ludzie narzekają ... Aczkolwiek - teraz po chwilowym porannym entuzjaźmie lekko schodzę na ziemię - zwłaszcza - o czym nie wspomniałem poprzednio - umowa była by na Ojca - więc to niestety jest kolejny punkt anty Netia - już sobie wyobrażam jak by mi się dostało jakby były takie afery z fakturami czy np. podłączali by telefon z miesiąc (a z tego co czytałem to też tak się zdarza). Po drugie - Rodzice nie korzystają praktycznie z komórek więc brak telefonu nawet krótki czas to problem ... Więc mam teraz o czym myśleć ... Dzięki za opinie - może jeszcze ktoś się wypowie ... Pozdrawiam ro29 |
mam przeczucie, ze my konsumenci i tak nic z tego nie bedziemy mieli. bo mnie jakos nie zadowala lacza 1mb nawet za 5 zl.
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:13. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.