Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Windows 10 - pierwsza wersja testowa (https://forum.cdrinfo.pl/f113/windows-10-pierwsza-wersja-testowa-93788/)

mgit 12.08.2015 12:57

Instalujesz bez klucza - a po zalogowaniu do konta ms sam się aktywuje

Wersja instalacyjna musi być zgodna z wersją wcześniej aktywowaną czyli jak miałeś aktywowany system w wersji home to musisz instalować home a nie pro...

Cobros 12.08.2015 12:55

Panowie takie pytanie techniczne . Czy mając ten darmowy klucz do 10 on mi zadziała z każdym czystym obrazem systemu np pobranym z internetu ? Czy jest on jakoś przypisany tylko do 1 wersji systemu ( choć nie wiem jak by to miało wyglądać )

Chodzi mi o sytuacje np gdy chcę przeinstalować system a nie mam dysku instalacyjnego . Co wtedy ?

Pytanie głupie pewnie dla niektórych,ale nie znam się aż tak na systemach,dlatego pytam .

mgit 11.08.2015 16:45

Nawet na MAC'a i tak nie ma SW, ani profesjonalnych programów CAM/CAD/CAE... a to co jest to woła o pomstę do nieba... więc jaka tu alternatywa... do multimediów owszem, do zastosowań profesjonalnych niestety już nie...

I czy się to komuś podoba lub nie - są programy których nie ma na inne systemy niż Windows... a szkoda, bo taki MAC wygląda super, jak by na nim w pełni płynnie działał SW to można by mówić o drogiej, ale jednak alternatywie dla PC z Windows

M@X 11.08.2015 16:34

Alternatyw jest wiele. W tym jedna ktora "po prostu dziala" ;-)...

mgit 11.08.2015 13:26

W niektórych przypadkach nie ma alternatywy... a szkoda...

Berion 11.08.2015 13:14

A siódemka to myślisz, że nie robi tego samego? Też szpieguje tylko mniej.

Bez przesady, nie ma co się uczyć. Prędzej zmieniać przyzwyczajenia. Ale jeśli jesteś przywiązany do komercyjnych programów, to niestety. Od Windowsa nie ma ucieczki.

Cobros 11.08.2015 13:08

Mało mi się to wszystko zaczyna podobać . :(