Powrót   Forum CDRinfo.pl > Różne > Rozrywka > Fotografia

Fotografia Forum poświęcone wszelakim zagadnienom związanym z fotografią, obróbką zdjęć itd.

Witaj Nieznajomy! Zaloguj się lub Zarejestruj

Zarejestrowani użytkownicy mają dostęp do dodatkowych opcji, lepszej wyszukiwarki oraz mniejszej ilości reklam. Rejestracja jest całkowicie darmowa!

Odpowiedz na post

Opcje związane z dyskusją Tryby wyświetlania
Stary 28.12.2010, 22:07   #2176
sobrus
Jukebox Hero

Data rejestracji: 17.09.2004
sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>sobrus ma z czego być dumnym <1000 - 1499 pkt>
Wiesz ja też nie jestem profesjonalistą. Moje oceny zdjęć można przyjąć że są równie dobre jak Twoje. W końcu to Tobie zdjęcia mają sie podobać.

Ale gdy patrze na zdjęcia z HS10 i SX30 razi mnie przede wszystkim obiektyw. HS10 nie ma za grosz ostrości a na kontrastowych krawędziach w zdjęciach SX30 masz fioletowe lub zielone obwódki. Nic dziwnego - skoro wcisneli tam takie zoomy to cudow nie ma.
Dodatkowo w SX30 obraz w ISO400 traci prawie wszystkie szczegóły a HS10 nie ma ich wcale.

Nie sugerowałbym się tak na 100% zdjęciami nie-studyjnymi. Są one robione w różnych warunkach, porach roku, oświetleniu. Więc nie całkiem wyjdzie porównywalnie. W linku który podałem wszystkie aparaty mają równe szanse - warunki są identyczne.