![]() |
Cytat:
P.S. wiem pytanie nie było skierowane do mnie || |
Ja raz sko***324;czy***322;em bak w s***322;u***380;bowym ||.
|
mnie te***380; ze dwa razy zabrak***322;o :P
|
a ja nie dojezdzam do rezerwy:)
|
No dobra, cofam pytanie.. ;)
Ale ***380;e w samochodzie jest wska***378;nik poziomu paliwa to wiecie..? :fiu: |
Cytat:
wiedzieć to wiem, ale ... nie zawsze dobrze pokazuje :P i filtr paliwa też czasami wymienić bo się przypycha syfem z baku ;) |
Cytat:
Cytat:
|
A ja si***281; zakocha***322;em w tym: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5459193..
Hmmm :) |
mo***380;e CRXa :D?
http://republika.pl/blog_cg_245649/6.../honda_crx.jpg |
Cytat:
Ma 130 do 160 koni i naprawde ładnie jeździ :D |
Wiec tak....
W robocie tak oszczędzaja na paliwie podczas przewożenia samochodów z miejsca na miejsce że jeździsz na ryzyko albo się skończy albo nie.. A niektóre to nie wiem już na czym jeżdżą (wskaźnik leży, lampka mruga, komputer zasięg 0mil a to cholerstwo się toczy. ) We własnym raz mi się w Golfie zdarzyło bo VW zapomniał "trójki" w małą lampke wyposażyć i jak w trasie mi zaczął się dusić to dobrze że zgasł mi na stacji benzynowej po drodze. A co do civica. Ja juz bym wysupłał na 1.6 nawet bez Vteca (wiem Herezja) ale nawet 1.5 to bezawaryjna raczej seria D Hondy. Silnik nie do zajechania. Technicznie rewelacja (jak na swoje lata). Problemem jest rdza (nadkola i progi to normalka w EG), sam mam ochote sobie takiego strzelić na weekendy oczywiście VTI(Vectra na co dzień). P.S. silnik D16 bez Vtec 125KM (choć krąży jakaś legenda o D16B9 o mocy 140KM bez VTEC ale nikt go nie widział) silnik B16A1 VTEC 160KM (VTI) W 5 drzwiowym "angielskim" modelu VI generacji był jeszcze B18A o pojemności 1.8 i mocy 170KM |
Cytat:
Rover-y są fajne, ale polecam przejście się na jakąś giełdę i obejrzenie wewnątrz. Nie chodzi mi tu o jakość wykonania, bo jak dla mnie ta generalnie jest poprawa, ale o 'czucie' się za kierownicą. Bo przyznam, że ja tu miałem pewne wątpliwości. Jakoś tak.. nie leżał mi ten samochód, kiedy do niego wsiadłem. Przede wszystkim też, przynajmniej w modelach 2xx, w środku jest dość mało miejsca. Dlatego obecnie przymierzam się do Mazdy Xedos 6 :) Tylko szukam jakiejś dobrej oferty. |
Cytat:
Z cz***281;***347;ciami do niego ju***380; chyba nie jest bardzo ***378;le :) Albo ta: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5460015 hmmm.... :] |
90 PS to troche ma***322;o :]
Jak dobrze poszukasz, to mo***380;esz znale***378;***263; 1.5 16V 115 PS :D Kumpel ma 1.6 16V, tylko do***347;***263; mocno wyd***322;ubany. Ma to gdzie***347; z 200 koni, fura po prostu lata :D Europejskie wersje VTI maj***261; 169 koni, chyba najmocniejsze seryjne 1.6 na rynku. "Zwyk***322;e" 1.6 z VTECem maj***261; chyba od 130 do 160 KM, wersja bez tego wynalazku cos ko***322;o 105. |
zale***380;y czy chce si***281; je***378;dzi***263; czy ***347;ciga***263; :)
90PS to moc w zupe***322;no***347;ci wystarczaj***261;ca, cho***263; zale***380;y to te***380; od momentu obrotowego. Fakt faktem Hondy Civic z mocniejszymi silnikami i CRX to dzi***347; w du***380;ej mierze wyeksploatowane przez nastoletnich wariat***243;w "wytjuniungowane" pierdz***261;ce graty. Trafi***263; na dobrze zachowanego CRX z VTec to problem. Wystarczy rozejrze***263; sie po aukcjach. Same tjuningi :sciana:. Bynajmniej nie takie : http://www.honda-crx.info/forum/file...rx_kit_214.jpg |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 21:14. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.