Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Czym będziesz jeździł? Wypowiedz się. (https://forum.cdrinfo.pl/f5/czym-bedziesz-jezdzil-wypowiedz-sie-45882/)

tengu 19.12.2009 17:52

No faktycznie JDM to nie jest ale i tak lepiej takie pokrowce niz dobrane pod wzor na dywanikach :P ||

joujoujou 19.12.2009 18:02

Pokrowce to konieczność - wolę wypalić dziurę w pokrowcu niż w tapicerce. :P

A dywaniki to prezent, więc (przynajmniej przez najbliższych kilka miesięcy) jestem zmuszony je trzymać w samochodzie.

Nie, czerwonego podświetlenia nie mam - fabrycznie jest zielone i takie zostanie - jedyna możliwość zmiany nastąpi przy wymianie tarcz na indiglo (o ile znajdę satysfakcjonujący wygląd zegarów). Za to lakier na samochodzie ma kolor nieco zbliżony do czerwonego. :]

grzeniu 19.12.2009 18:04

To nie wymieniaj, bo będą się z ciebie śmiać, jak z Nimala :haha:

joujoujou 19.12.2009 18:13

Byłbym zapomniał... :zawstydz:

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1067674)
[...]

A miałem spytać, ile 'zrobiły' te świece, ale widzę, że nie wiesz. Moje dochodzą 100kkm i jeszcze ich nie oglądałem. Jeszcze nie wiem nawet, jakie tam są.

Jeśli masz na myśli swoją ave, to wygląda na to, że masz denso albo ngk - jak widać, wytrzymują nadspodziewanie długo. :D

Wiesz jaki tam masz model silnika?

To sprawdzimy co za świeczki mają być. :idea:

grzeniu 19.12.2009 18:17

Silnik 1AZ FSE 2,0l
Swiece na pewno denso albo NGK. Podobno wymiana właśnie w okolicach 100kkm. Jakie dokładnie, to kwestia odkręcenia pokrywki zakrywającej świece...tylko nigdy mi się nie chciało :)

joujoujou 19.12.2009 19:06

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1067694)
Silnik 1AZ FSE 2,0l
[...]

NGK - HB6AIX-11P

Swoją drogą fajny silniczek. :spoko:

grzeniu 19.12.2009 20:56

Dzięki :) Przy okazji wypytam, po ile są.

A silniczek, jak silniczek. Dobry, ale to silnik nie dla mnie.

joujoujou 19.12.2009 21:37

To świece z linii Iridium - do najtańszych nie należą, aczkolwiek majątku też nie kosztują. :nieee:

Dlaczego niby ten silnik nie dla Ciebie? Za słaby? :D

grzeniu 19.12.2009 21:54

Świece irydowe, zgadza się.

Silnik może nie za słaby, te 150 KM ma, ale o złej charakterystyce. Mułowaty jest do 140-150 km/h później zaczyna dopiero iść jak trzeba. W sam raz na niemieckie autostrady.
To jest kwestia programu sterującego. Na diagnostyce wszystko jest idealnie (tak ma być) i nic nie da się zmienić, a żaden tuningowiec nie chce brać do ręki toyoty.

Ma za to zaletę wynikającą z jego wady - oszczędny skurczybyk jest.

Jarson 19.12.2009 23:15

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1067734)
Mułowaty jest do 140-150 km/h później zaczyna dopiero iść jak trzeba.

W samochodach z manualną skrzynią biegów jest coś takiego jak biegi :>

joujoujou 19.12.2009 23:18

Te silniczki bardzo lubią wysokie obroty - wtedy są dość żwawe, za to apetyt na benzynę rzecz jasna rośnie. :mruga:

Charakterystykę da się tam zmienić, ale jest to dość kosztowne i raczej nie warte świeczki - lepiej (o ile potrzeba) zmienić styl jazdy. :taktak:

Smartek 19.12.2009 23:29

Cytat:

Napisany przez Jarson (Post 1067746)
W samochodach z manualną skrzynią biegów jest coś takiego jak biegi :>

I gdzie to jest?

joujoujou 19.12.2009 23:40

Cytat:

Napisany przez Smartek (Post 1067750)
I gdzie to jest?

Przecież napisał - w samochodzie. :czytaj:

;p

grzeniu 20.12.2009 00:32

Cytat:

Napisany przez joujoujou (Post 1067747)
Te silniczki bardzo lubią wysokie obroty - wtedy są dość żwawe, za to apetyt na benzynę rzecz jasna rośnie. :mruga:

Charakterystykę da się tam zmienić, ale jest to dość kosztowne i raczej nie warte świeczki - lepiej (o ile potrzeba) zmienić styl jazdy. :taktak:

Ta charakterystyka jest po prostu *ujowa i tyle. Zresztą jakie wysokie obroty, max 6400-6500 1/min? Jeździłem 9 lat hondą, to mam dobre porównanie - znaczy nie ma czego porównywać. Tam wysokie obroty, to było ponad 7k, a silnik "ciągnął" dobrze od 3,5k. Tu mam zakres od niecałe 4k do 6,5k :sciana:
A jeszcze technologicznie przewaga toyoty 10 lat nad hondą. O czym tu dyskutować?

Ten silnik potrafi dużo więcej, niż ECU mu pozwala. Przynajmniej w zakresie do 4k obrotów.
Tuningowcy powiedzieli wprost - koszt jakiegokolwiek 'podkręcenia' jest tu nieadekwatnie wysoki w stosunku do zysku :sciana:

joujoujou 20.12.2009 02:50

Masz odcinkę przy 6.5k? :wow:

U mnie odcina powyżej siedmiu. :]

Zresztą sam sobie odpowiedziałeś - silnik zestrojony pod oszczędność. :taktak:

A żeby sobie toyotą poszaleć, to bierze się inny model, choćby nawet TS'a jakiegoś (z nowszych) albo jakieś starsze RWD. :idea:


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:57.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.