![]() |
No faktycznie JDM to nie jest ale i tak lepiej takie pokrowce niz dobrane pod wzor na dywanikach :P ||
|
Pokrowce to konieczność - wolę wypalić dziurę w pokrowcu niż w tapicerce. :P
A dywaniki to prezent, więc (przynajmniej przez najbliższych kilka miesięcy) jestem zmuszony je trzymać w samochodzie. Nie, czerwonego podświetlenia nie mam - fabrycznie jest zielone i takie zostanie - jedyna możliwość zmiany nastąpi przy wymianie tarcz na indiglo (o ile znajdę satysfakcjonujący wygląd zegarów). Za to lakier na samochodzie ma kolor nieco zbliżony do czerwonego. :] |
To nie wymieniaj, bo będą się z ciebie śmiać, jak z Nimala :haha:
|
Byłbym zapomniał... :zawstydz:
Cytat:
Wiesz jaki tam masz model silnika? To sprawdzimy co za świeczki mają być. :idea: |
Silnik 1AZ FSE 2,0l
Swiece na pewno denso albo NGK. Podobno wymiana właśnie w okolicach 100kkm. Jakie dokładnie, to kwestia odkręcenia pokrywki zakrywającej świece...tylko nigdy mi się nie chciało :) |
Cytat:
Swoją drogą fajny silniczek. :spoko: |
Dzięki :) Przy okazji wypytam, po ile są.
A silniczek, jak silniczek. Dobry, ale to silnik nie dla mnie. |
To świece z linii Iridium - do najtańszych nie należą, aczkolwiek majątku też nie kosztują. :nieee:
Dlaczego niby ten silnik nie dla Ciebie? Za słaby? :D |
Świece irydowe, zgadza się.
Silnik może nie za słaby, te 150 KM ma, ale o złej charakterystyce. Mułowaty jest do 140-150 km/h później zaczyna dopiero iść jak trzeba. W sam raz na niemieckie autostrady. To jest kwestia programu sterującego. Na diagnostyce wszystko jest idealnie (tak ma być) i nic nie da się zmienić, a żaden tuningowiec nie chce brać do ręki toyoty. Ma za to zaletę wynikającą z jego wady - oszczędny skurczybyk jest. |
Cytat:
|
Te silniczki bardzo lubią wysokie obroty - wtedy są dość żwawe, za to apetyt na benzynę rzecz jasna rośnie. :mruga:
Charakterystykę da się tam zmienić, ale jest to dość kosztowne i raczej nie warte świeczki - lepiej (o ile potrzeba) zmienić styl jazdy. :taktak: |
Cytat:
|
Cytat:
;p |
Cytat:
A jeszcze technologicznie przewaga toyoty 10 lat nad hondą. O czym tu dyskutować? Ten silnik potrafi dużo więcej, niż ECU mu pozwala. Przynajmniej w zakresie do 4k obrotów. Tuningowcy powiedzieli wprost - koszt jakiegokolwiek 'podkręcenia' jest tu nieadekwatnie wysoki w stosunku do zysku :sciana: |
Masz odcinkę przy 6.5k? :wow:
U mnie odcina powyżej siedmiu. :] Zresztą sam sobie odpowiedziałeś - silnik zestrojony pod oszczędność. :taktak: A żeby sobie toyotą poszaleć, to bierze się inny model, choćby nawet TS'a jakiegoś (z nowszych) albo jakieś starsze RWD. :idea: |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:57. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.