![]() |
są bdb ja w miniakach tylko ngk używam
|
Z braku laku moze byc :jezyk:
|
Co ile wymienia się świece żarowe w dieslach?
Ojca Passat dzisiaj odpalił za trzecim razem, dioda świec gaśnie dopiero po 15 sekundach. |
Może być też nawalony przekaźnik świec żarowych :taktak:
albo zaśniedziałe styki. |
Świece żarowe, to każdy miejscowy kowal sprawdzi miernikiem i wykryje padniętą.
NGK używałem w we wszystkich benzyniakach, BOSCH może się schować. |
Strasznie mnie irytuje, że zanim Honda się nagrzeje i da porządne ciepło, to muszę przejechać z 5 kilometrów :-/. To jest normalne?
|
Pewnie normalne przy tej temperaturze powietrza, ale zobacz, czy ci w czasie spokojnej jazdy w trasie temperatura na wskaźniku nie spada poniżej normy (82 stopnie), bo to by oznaczało zacięty termostat.
|
A ile ty chcesz ciepła od tych paru koni pod maską? :P
Załóż sobie dewasto. Edit: Słusznie - webasto :taktak: :spoko: |
Chyba Webasto? :>
|
Webasto* ;-).
Temperatura na wskaźniku mówisz. Tylko ja tam poza skalą bez podziałki nie mam żadnych cyferek ;-). |
Ja w Toyocie też nie miałem podziałki, ale jak wskazanie idzie w dół w warunkach jakie napisałem, to pewnie termostat szwankuje.
Jak odpalamy samochód z rana, to powinien być zamknięty i nie puszczać płynu na chłodnicę, dopiero po nagrzaniu silnika płyn trafia do chłodnicy. Jeśli termostat jest walnięty, to np. nie zamyka się, lub się przycina (szczególnie jak ktoś wodę z kranu lał do chłodnicy) i cały czas działa chłodzenie, co powoduje niedogrzanie silnika i co za tym idzie słabe ogrzewanie wnętrza. A piszę o Toyocie, bo mi tam kilka razy walnął termostat. |
webasto kosztuje wiecej niz ta Honda :haha: noofence, tylko zauwazam fakt ;)
w kazdym razie poprzymiezalem sie do autka, niestety nie mialem okazji go prowadzic, ale moj Szef wlasnie takowe odebral Mazda CX-9 wielkosc i klasa gdzies w okolicy Q7 a cena... no nie do wiary - 140800 brutto :O a jest to 100% japoniec, w dodatku Mazda, czyli klasa sama w sobie "troszke" za duzo mimo wszystko, choc dyzponujac taka gotowka nawet 5 sec bym sie nie zastanawial naprawde nie rozumie osob wybierajacych w tym momencie 2-3 razy drozsze oferty niemieckie :sciana: generalnie auto to luksus, luksus i jeszcze raz luksus no i moc 4WD, 3,7l V6 277KM A/T spalanie tez rozsadne jak na taka maszyne, bo REALNE to 15l srednio i jeszcze stoi taki ladny kolorek... bordo z jasnym wnetrzem... chyba bym nawet z GV V6 (moje marzenie) chwilowo zrezygnowal na rzecz tej zabawki :jem: |
Ech. A czlowiek tu sie nad jakims rzechem co by go z A do B wiozlo a tutaj auta za 140000 pokazuja :P
Chociaz fakt. W zeszlym tygodniu mielismy u siebie na walecie CX-7 (mniejsza). Jak ktos lubi 4x4 to niezla. Wogole te mazdy generacji zoom-zoom to niezle sa. Sam bym chetnie kupil Mazde 6 ale mnie chwilowo nie stac i szukam czegos starego i taniego (bardzo) bo w vicki juz mi sie nie chce kasy ladowac. Znowu EML sie pokazal i dziala jak bez turbiny by byl ale nie kopci a jak pojechalem podpiac pod kompa to sie kiedys okazalo ze cos jest ze zlaczem zwalone. Z rzeczy co wyczytalem na forum Vectry to: Wezyki podcisnienia cale (przynajmniej w tych miejscach co sie dalo lapska wlozyc) Przeplywka wymieniona EGR wymieniony (najpierw czyscilem ale nie pomoglo) Normalnie mnie juz wpienia ten samochod. Wolalbym juz chyba to tico sie przesiasc |
Nalałem wczoraj na ORLENIE (całe szczęście tylko za 60 złotych) i dzisiaj samochód ledwo mi zapalił. :klnie: Za 3 razem dopiero, nakopcił jak lokomotywa i zaczernił śnieg...
Zaraz jadę na LUKOIL zalać ropy odpornej na mróz. |
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.