Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Off topic (https://forum.cdrinfo.pl/f5/)
-   -   Czym będziesz jeździł? Wypowiedz się. (https://forum.cdrinfo.pl/f5/czym-bedziesz-jezdzil-wypowiedz-sie-45882/)

grzeniu 09.12.2009 21:40

Jaka belka? :hmm:
Może wystarczy popytać na okolicznych złomach?
No chyba, że reszta auta to też już złom.

nimal 09.12.2009 21:42

sasiadka ma... pernamentne problemy z brakiem pradu
ale czemu - to juz nie wiem
ponoc rdzewieja bardzo bardzo, a poza tym fajne autka
ale to tylko to, co mi sie o uszy obilo

czechoj 09.12.2009 22:25

przyznał sie Nimal że właśnie niemcy z VW wykupili 20% Suzuki :D

- Deckard - 09.12.2009 22:34

Cytat:

Napisany przez grzeniu (Post 1065039)
Jaka belka? :hmm:
Może wystarczy popytać na okolicznych złomach?
No chyba, że reszta auta to też już złom.

z tyłu w zawieszeniu - belka , z prawej strony luz taki że dziś się dowiedziałem że przegląd właśnie przez to nie przejdzie , regeneracja belki 800zł plus jakaś drobnica ze 200zł przed przeglądem w sumie 1000zł , samochód warty 2000zł :ysz:


Cytat:

Napisany przez nimal (Post 1065041)
sasiadka ma... pernamentne problemy z brakiem pradu
ale czemu - to juz nie wiem
ponoc rdzewieja bardzo bardzo, a poza tym fajne autka
ale to tylko to, co mi się o uszy obilo

no właśnie tylne nadkola ma parchami już pokryte , ale wole u blacharza nadkola porobić jak kasę będę mieć ale żeby od technicznej strony nie była tak zawodna jak francuzy.. sworznie w zawiechu to można w ciemno co rok wymieniać ,półośki góra dwa lata wytrzymują , poza tym bez większych problemów

Oktawian89 09.12.2009 22:37

a uzywka ?

- Deckard - 09.12.2009 22:41

Cytat:

Napisany przez Oktawian89 (Post 1065067)
a uzywka ?

na allegro to naprawa już od 300zł tylko tu u mnie w warsztatach taka drożyzna , musze Jeszce pojeździć i poszukać

grzeniu 09.12.2009 22:41

Za tysiąc nie ma sensu.
Popytać na złomach albo tanio używkę, nie powinno być większych problemów.

Edit: No właśnie choćby z allegro widać ile warta jest ta naprawa. Podejrzewam, że większość kosztu to robocizna.

Oktawian89 10.12.2009 00:16

Masz garaż ? Jak tak i trochę kluczy to allegro i jazda z koksem xD

joujoujou 10.12.2009 00:24

Grzeniu ma wszystko. :tak!:

grzeniu 10.12.2009 00:37

Tam zaraz wszystko, kanału nie mam.
Chociaż, na upartego, może by dało radę... ;)

W zasadzie unikam grzebania w zawieszeniach - za dużo problemów wymagających użycia siły i radykalnych metod. To zostawiam mechanikom.

prometeusz 10.12.2009 08:51

Grzeniu jak juz w padnie kanal to ... :drinking:

icemac 10.12.2009 09:07

grzeniu daje w kanał :sciana:

szok normanlnie :ysz:

sobrus 10.12.2009 10:06

Belka w samochodach PSA faktycznie pada po ok 80-100tys i naprawa ok 1000zł.
Natomiast jest to rozwiązanie, które nie zajmuje miejsca w kabinie pasażera/bagażniku i zapewnia wysoki komfort jazdy.

polakT 10.12.2009 19:33

Cytat:

Napisany przez - Deckard - (Post 1065036)
jeździ ktoś albo miął odczynienia z felicią 1.3 ? bo w moim starym ax poszła belka a regeneracja to 50%wartości cytyny, a mam taką fele na oku za nie wielkie pieniądze , nie chce wręcz nie mogę za bardzo ładować kasy w samochód póki co mam ważniejsze wydatki



spalanie, w 100% zależy od stylu jazdy, moja latem schodzi nawet do 5,6 l/100km w trasie, ok 5,8 standardowo. Zimą ma ok 6,2l/100km. Spalanie może i sporawe w stosunku do litrażu, ale patrząc na technologię nie jest źle.

Korozja - praktycznie 90% tylnych klap do wymiany. Nadkola - jeżeli były założone w środku plastiki, nie ma problemu ze rdzą. Sam niestety mam problem, ze rdzą na progu oraz przy drzwiach przy klamce.

Same klamki czasem odmawiają współpracy (od kierowcy problem z zamykaniem - praktycznie od początku potrafi się przyciąć - spokojnie wyciągnąć kluczyk i jest ok - ale nerwowcy potrafią zniszczyć - u mnie od 97 bez wymiany jest w sumie ok)

Elektryka - tu trzeba brać pod uwagę - jeżeli nie było wymieniane - układ stabilizacji - mostki. Napięcie w felicii z czasem spada nawet do 13.6V (powinno być ok 14-14.4V). szczotki w alternatorze, a nawet sam alternator :)

Rozrząd przy 180 k km powinien być wymieniony - u nas łańcuch wyglądał już całkiem słabo.

Części bardzo tanio można znaleźć. Samochód jak dla mnie wygodniejszy od punta - bo większy. Nie jest super cicho, ale da się rozmawiać nawet na kocich łbach. Jeżeli zadbasz o zawieszenie - jest stosunkowo miękki - przy większych prędkościach potrafi dobić do końca amortyzatory (u mnie wymiana tylnych sprężyn na te z combi - sztywniejszy tył, trochę gorzej prowadzi się zimą - ciągać może - na oryginalnych nie było problemu)

silnik przy regularnych przeglądach jeszcze nigdy nas nie zawiódł. Jedyny raz kiedy zatrzymał nam się samochód w trasie okazało się że jedna szczotka w alternatorze wypadła - i niestety nie pokazuje ze brak ładowania - lampka dziwnie się żarzy (bardzo słabo) - to znak aby sprawdzić napięcia i szczotki.

prawda jest taka że jeżdżąc puntem z kumplem, (a mały nie jestem) wolę skodavkę. Może czasem mocy brak przy wyprzedzaniu - trzeba dłuższego dystansu, ale jedzie się. Trasy po 3k km nie są straszne. Jeździłem nią do Niemiec, Białorusi, Czech i jeżdżę dalej.

Jak dla mnie samochód warto tego co za niego się płaci. W sumie nie jest skarbonką jaką straszono że się stanie. Ważne aby drobne naprawy na bieżąco, to wszystko działa i działa i działa....

PS.

Samochód jest dość niski (uwaga na progi)

icemac 11.12.2009 07:37

Cytat:

Napisany przez polakT (Post 1065266)
...
PS.

Samochód jest dość niski (uwaga na progi)

dość niski powiadasz :>

ja dla miniaka przebrukowywałem podjazd, bo się haczył :sciana:


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 22:06.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.