![]() |
Cytat:
sam muszę większość robić (w sumie dobrze bo wiem co i jak) - mechanika, elektryka, itp... a tylko spraway blacharskie oddaję komuś innemu ;) P.S. przynajmniej jak coś sp... to wiem gdzie i jak ;) i za freeko :> :hahaha: |
dlatego przed zakupem trzeba dobrze poczytac, poszperac
np moj samochod moze pochodzic z dwoch fabryk - wegierskiej lub japonskiej, moze miec silnik japonski lub wloski, moze miec tez znaczek na masce wloski lub japonski chwila szperania i wiedzialem czego szukac :) i mam nadzieje, ze sie sprawdzi :) i tak jest ze wszystkim oczywiscie zawsze mozna miec szczescie albo pecha |
Ilość załączników: 1
ot takie coś mi się spodobało :)
|
Nie kupuje się samochodów na F. :czytaj:
|
Cytat:
|
Cytat:
155KM @żużu ale jakoś mam sentyment ;) - nawet po wymianie maski :> |
mój na F jeździ całkiem żwawo trzy latka:sciana:
|
Cytat:
ale może czas na zmiany :> :spoko: |
Maskę już wymieniłeś.
Na zlocie załatwi się następne zmiany :spoko: |
|
Pojazd białego netoperka ;p
|
21 czerwca A.D. 2009 nastała wiekopomna chwiła dokupiłem sobie drugie audi
oto ono: S4 C4 4.2 V8 Rok produkcji 1993 Wersja nadwozia: AVANT Wyposażenie: - MANUALNA 6 biegowa skrzynia biegów - QUATTRO Razz - podgrzewane fotele przednie (skórzane kubły) - elektryczne szyby - elektryczne lusterka (podgrzewane) - climatronic - 2 poduszki - szyber dach - alusy 17' - soczewki - xenony - abs - centralny zamek - alarm - ringi - hak - podtlenek ELPIDŻI Smile sekwencja - pussy magnet Niżej macie galerie z wyprawy po moją sukę. Po ese pojechaliśmy Damianowym wypieszczonym V8 4.2 ***8211; jak lans to lans. Wyjechaliśmy z Wrocka około pierwszej w nocy i udaliśmy się na Mazowsze do wsi wiele mówiącej nazwie Nowy Żabieniec. Po drodze wpadliśmy na wieczór kawalerski który odbywał się na jakiejś stacji benzynowej ***61514;, Gdzie o 6:30 doprowadziliśmy ówczesnego właściciela do wytrzeszczu oczu spowodowanego tym co zobaczył co nasza ekipa zaczęła wypakowywać z bagażnika i trzepać na wszystkie możliwe strony w esce. Po zVAGowaniu i zmierzeniu ciśnienia na cylindrach około godziny 7 nad Nowym Żabieńcem było słychać grzmoty dwóch silników V8 które ganiały się po wiejskiej drodze na pełnej kur***8230;. Aby sprawdzić czy S4 jedzie jak na S4 przystało. Po 4 godzinach od przyjazdu do prawie malowniczego Nowego Żabieńca ***8211; wysuszeniu zbiorników w esce, pogaduchach i strojeniu głupich min, po wypaleniu przez byłego właściciela wagonu szlugów nasze krótkie 4 godzinne negocjacje zakończyły się spisaniem umowy. I powrotem do domu. Jednak zanim to nastało musieliśmy wrócić oddać facetowi pilot do bramy wjazdowej który zostawił nam w prezencie. Mina gościa jak mu się brama otwiera i wjezrzdza sprzedane audto bezcenna ***8211; prawie tak jak jego wdzięczna mina gdy dostał do ręki zgubiony pilot. Teraz esa stoi w warsztacie i ma zmieniany rozrząd, przewody hamulcowe, tuleje zawieszenia, opony, polerowane są ranty felg i relingi dachowe. Na koniec chce jeszcze raz podziękować za nieocenioną pomoc Damianowi, Tomkowi i Pawłowi za pomoc przy zakupie furmanki. Wielki dzięki Panowie!!!! GALERIA Z WYPRAWY PONIŻEJ - zapraszam do komentowania http://picasaweb.google.pl/niewolnik...PoEse21062009# edit: dla niezorientowanych w temacie kilka cyferek: Pojemność (cm3) 4172 Moc KM (kW) / obr/min. 280 (206) / 5800 Moment obr. (Nm / obr/min.) 400 / 4000 Przyśpieszenie 0-100 6.6s Prędkość maksymalna 247 |
A skąd benzyna w cenie hurtowej? ;p
|
TYLKO 280 kucy z 4.2 litra? :wow:
:mruga: To już wolałbym wetknąć 3sgte IV generacji do mojej rolki (256 koni z 1998 ccm). :] |
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 05:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.