![]() |
Takie wyliczenia, to sobie może o kant potłuc.
Trzeba raz i drugi zalać do pełna i przeliczyć. Ten silnik powinien się kręcić w granicach 5-6 l/100, ale raczej bliżej 5 niż 6. W trasie bez wariacji nawet poniżej 5. |
Zbiornik ma 55L :taktak: jak tankowałem to świeciła się rezerwa,a potem pokazało pół baku :D czyli teoretycznie powinienem mieć 27,5L-jeżdżę już 5dzień i jeszcze rezerwa się nie pali :nie: a według książki rezerwy jest 7L.
Mój guru od samochodów-Tadeusz-mówi że najgorsze są silniki V- ile mu wlejesz tyle spali :taktak: Dlatego jak zatankuje się za stówę-to tylko tyle spali,bo jak zatankuje się za dwie- to tyle spali :taktak: . |
Bardzo teoretycznie pokazało Ci te pół baku - znam samochody, w których wskaźnik jest na "pół baku" po spaleniu 3/4 jego zawartości.
Jak już napisano - 2x do pełna + zerowanie licznika i będziesz wiedział więcej. :taktak: |
Czyli już wszystko wiemy - samochód pali tyle ile musi, za stówę to jeździ się ponad 5 dni, Tadeusz wie wszystko.
|
Cytat:
|
Cytat:
|
Trzeba było malucha kupić.
Tam za stówę miałbyś zawsze full bak. Jeszcze na piwo by zostawało :sciana: |
A.. czyli małe palą mniej niż się im wleje.. Sam nie wiem czy to dobrze :>
|
Miałem malucha :taktak: w moim czerwonym ulubionym kolorze :serdusz: zawsze mieścił mi się w piątce beny/sto ;) bo jeździłem 70/h :D Bardzo śmieszyła mnie wyższość innych kierowców-jak mnie wyprzedzali z politowaniem w oczach :haha: Silnik mi się przegrzewał i nie raz stanął wpół drogi , więc go sprzedałem :> ogólnie dobrze wspominam ten sprzęt.:spoko:
|
Male wcale nie pala mnie, to bzdura jaka ktos dawno wymyslil -wystarczy spojrzec na malucha/CC/matiza/tico - wcale duzo mniej niz wieksze (o porównywalnej mocy/pojemnosci silnika)auta nie pala
|
Kolejny znawca :haha: ;) Mały samochód-mały kłopot :taktak: np.jak złapiesz gumę w starego typu maluchu(żelazne zderzaki) bierzesz go za próg , lub zderzak(jak dwa kapcie) i prowadzisz jak taczkę do domu. :> A jak jakiś :klnie: przeciął Ci 4koła - to brało się malucha na plecy-miałem to wiem :taktak:
|
To czemu nie kupiles malucha?:)
|
Dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki .
|
http://otomoto.pl/peugeot-307-sw-C12403168.html
Zastanawiam się nad tym autkiem i mam pytanko ;> Czy w tym modelu warto zastanawiać się nad modelem z silnikiem z 90KM, czy silnik 110 konny to byłoby minimum (jest też i taka wersja)? |
Mam w cytrynie ten silnik 110KM(chłodnica powietrza doładowanego-intercooler+ zmienna geometria łopatek)-ale jeździłem i 90KM wielkiej różnicy nie odczuwałem.
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 00:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.