![]() |
Cytat:
Co tam niby jest takiego napisane, o czym nie donosiły internetowe szmatławce. Fakt pozostaje faktem, że odstają od reszty i zamiast coś zrobić, to się tylko ich "wielki" boss Mario Theissen głupio tłumaczy. |
No nieźle nieźle - na pierwszym treningu przed GP Bahrajnu Hamilton pierwszy, Heidfeld drugi, Kubica trzeci. :spoko:
Właśnie zaczyna się drugi trening. :D :tv: |
Cytat:
jezeli jeden maly dyfuzor tak bardzo zmienia zachowanie samochodu na torze, to nie mozna dokleic go ot tak Theissen powiedzial tylko, ze aerodynamika zaczyna sie od przedniego skrzydla na tylnym dyfuzorze konczac jezeli calosc musi tworzyc zgrany pakiet, to musi to byc dobrze dograne |
Tak. Oczywiście!
Dlatego niemce z wrodzoną sobie dokładnością i porządkiem, i przy wykorzystaniu super komputera Albert, rozpoczęły już prace nad maszyną na przyszły sezon. A to co dokleili na dzisiejszych treningach do czołowej potęgi toru, Force India, to tylko atrapa jest, pod publikę. A ich wynik na treningu to skutek lewatywy, którą zrobili Sutilowi, a nie jakieś tam dyfuzory. |
Cytat:
Ciekawe, że inne zespoły potrafiły już dokonać zmian w swoich bolidach, tylko nie BMW:rotfl: No, ale te zespoły na pewno zrobiły to niedokładnie:taktak: i dlatego wygrywają z BMW jak chcą.:sciana: |
Kubica 13ty po Q2. :smutny:
W Q1 się palił, ale go zgasili. :ognicho: || |
Cytat:
|
Toyota to chyba na pusto pojechała...
|
Cytat:
Sam już nie wiem. :zawstydz: Cytat:
EDIT: Heh, nawet nie wiedziałem, że Vettel dostał wczoraj mandat za przekroczenie prędkości na pitlane - o całe 2km/h - kosztowało to jego (albo zespół) 400 eurusiów. :haha: http://www.fia.com/en-GB/mediacentre...ocument_09.pdf Raikkonen też przekroczył - zmierzyli mu 79.5km/h - tu już wlepili 4k euro. :wow: http://www.fia.com/en-GB/mediacentre...ocument_06.pdf |
Łosz, widzieliście wagi aut ? W beemkach prawie 100kg benzyny... mogli chociaż jednego słabiej zalać, żeby nie jechali na taką samą taktykę... mieli by większe pole manewru podczas wyścigu...
|
Nie wiem, co kombinują. I tak muszą pojechać na 2 stopy, bo miękkie gumy nie wytrzymają połowy wyścigu. Czyli raczej ostatni, krótki na miękkich. Ciekawe, czy jak ich objadą wszyscy na starcie, to mają szanse z tą strategią.
|
Cytat:
Dobrze by było, gdyby w czasie wyścigu takich dodatkowych atrakcji nie robili. Swoją drogą zaczyna mnie zastanawiać Vettel. Czy on rzeczywiście jest taki dobry, czy jego zespół w tym sezonie też jest lepszy od przykładowo BMW. |
Ilość załączników: 1
|
Cytat:
|
Taktyka BMW (jazda na jeden pit stop) nie wyszła, i to przez Heidfelda, który na pierwszym zakręcie rozwalił spoiler sobie i Robertowi. :sciana:
Dzięki temu m.in. obaj zawodnicy dojechali do mety jako ostatni. Podobno Heidfeld twierdził, że to Robert jego uderzył, a nie odwrotnie. Cytat:
Cytat:
|
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 15:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.