Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Hardware (https://forum.cdrinfo.pl/f105/)
-   -   PS3 "Jailbreak" (https://forum.cdrinfo.pl/f105/ps3-jailbreak-86545/)

wa2 12.09.2010 10:08

Wygląda jak Teensy 2.0 (atmega32u4)
w ww.pjrc.com/teensy/

szabalek 11.09.2010 20:24

Allegrosz

Witam. Na allegro znalazlem cos takiego : allegro.pl/teensy-usb-development-board-i1226193946.html

Moze mi ktos powiedziec czy to zadziala? Na ktoryms z forum widzialem

Że działają te modele
Kod:

Teensy 1.0
Teensy 2.0
Teensy 1.0 ++
Teensy 2.0 ++
AT90USBKEY

Jestem dosyc zielony wiec pytanie do ekspertow czy ta aukcja ktora wam pokazalem dziala?
Pozdro;p

LeonR 11.09.2010 17:10

Cytat:

Napisany przez Br0k3R (Post 1117282)
czy wystarczy kupić tylko to seguro.pl/sklep/?zobacz=5192 i to jest cała płytka z wszystkimi elementami, podpinam pod kompa, programuje wsadem i śmiga? czy to sam mikrokontroler?

Czesc, to jest sam mikrokontroler.
Pltyka testowa raczej ponizej stowy nie schodzi. Byla szansa znalesc jakies malenstwo (klucz), na ktorym by sie tak dalo zrobic. Ale wszystko zostalo globalnie wykupione! :D Rok 2010 zostanie zapamietany dosc dobrze w branzy elektronicznej :)
Pzdr.

Diabolique 11.09.2010 14:42

jaka masz wersje fw? co odpaliles i skad. opisz troche sytuacje :)

armorsnake 11.09.2010 00:09

Panowie udało się! Wgrałem exploita na mojego slima. Pozłużył mi so tego telefon SE Xperia X1. Jeśli ktoś chce sam spróbować to polecam tutorial z poniższeo linku, oraz slużę swoją wiedzą;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=778986

PSFreedom for ALL ;)

Br0k3R 10.09.2010 19:25

czy wystarczy kupić tylko to seguro.pl/sklep/?zobacz=5192 i to jest cała płytka z wszystkimi elementami, podpinam pod kompa, programuje wsadem i śmiga? czy to sam mikrokontroler?

arcade 10.09.2010 18:46

Cytat:

Napisany przez LeonR (Post 1117115)
Witam, jezeli ktos sobie chce potestowac to prosze:
Sklep Seguro Elektronik (Polska)
Plyta: AVRXPLAIN