Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Regenersis Warszawa i nieuczciwe praktyki - Regenersis oszukuje klientów! (https://forum.cdrinfo.pl/f113/regenersis-warszawa-nieuczciwe-praktyki-regenersis-oszukuje-klientow-89823/)

andy 26.10.2011 20:20

Dzisiaj Regenersis wysłał do mnie paczkę, jutro odbiorę w pracy. Chyba nawet wezmę telefon do pracy aby w razie czego mieć czym udokumentować ewentualne partactwo.


Cała ta sprawa nauczyła mnie jednego:
1) Podpisuj umowę w salonie (nici z gratisów i tańszego telefonu ale możesz na miejscu go sprawdzić i ewentualnie poprosić o nowy model)
2) Odsyłając urządzenie do serwisu zrób dokumentację techniczną tego urządzenia - zdjęcia, odczyty z programów diagnostycznych i ewentualnie ekspertyza w innym serwisie.
3) Najpierw kontaktuj się z infolinią firmy do której należy urządzenie, a dopiero później z serwisem. Niech firma nadzoruje przesłanie paczki do serwisu.
4) Jeżeli sprawy pójdą źle za wszelką cenę walcz o swoje. Przypominaj się codziennie, oraz bądź spokojny, ale pewny siebie w rozmowach.



Jeżeli chodzi o Regenersis Warszawa to NIE POLECAM. Zazwyczaj nie skreślam firmy na starcie za np. wadliwy egzemplarz, czy nie do końca poprawną obsługę, jednak w tym przypadku zrobię wyjątek.
Regenersis próbowało wyłudzić ode mnie prawie 400zł. Na szczęście skończyło się to jak na razie dla mnie szczęśliwie.

Co do infolinii HTC. Podejście osób z obsługi klienta jest jak najbardziej w porządku. Rozmawiałem chyba z trzema różnymi konsultantami i za każdym razem byłem zadowolony z tego co usłyszałem, oraz to w jaki sposób zostało mi to przekazane.
Oprócz mnie oni też kontaktowali się z Regenersis i poprosili o wyjaśnienia.
Jedyny minus ich obsługi to formularz kontaktowy. Nie ma innej możliwości jak tylko w taki sposób przesłać zgłoszenie. Później oczywiście dostajemy wiadomości o rejestracji, oraz kolejne informacyjne wiadomości, jednak nie możemy na nie odpowiedzieć. Jedyne wyjście to ponowne zgłoszenie przez ichniejszy formularz.
Moim zdaniem jeżeli robi się to w taki sposób to powinna być możliwość wejścia przez www do takiego zgłoszenia i wpisywania tam swoich sugestii, czy pytań.


Jutro dam znać jak sprawa się zakończyła.

andy 28.10.2011 05:17

Wczoraj rano odebrałem telefon. Wymienili obudowę, oraz baterię. Dodatkowo został wgrany nowy soft...
Nie wiem jaki to miało sens skoro miałem najnowszy - teraz muszę wszystko z kopii przywrócić :| Śróbki na dole obudowy były ruszane (pewnie dokręcane) - ciekawe w jakim celu..

Telefon był spakowany poprawnie, choć mogli coś jeszcze włożyć do pudełka aby nie latał. Oprócz telefonu i papierów dostałem ściereczkę do czyszczenia ekranu z logiem htc.

Sprawa zakończyła się pozytywnie. Cała akcja trwała ok 7 dni.

paprykarz 28.10.2011 12:05

Ty weź jeszcze raz wgraj ten soft, skoro to takie ananasy :D

demek 28.10.2011 12:08

ja bym nie odpuscil skoro mial zostac wymieniony na nowy. ktos sie wlasnie cieszy twoim nowym htc sensation...

Patrix 28.10.2011 12:25

Cytat:

Napisany przez demek (Post 1187637)
ja bym nie odpuscil skoro mial zostac wymieniony na nowy. ktos sie wlasnie cieszy twoim nowym htc sensation...

he he, sprytne sugerujesz, że ktoś pokrył te 400,- bo i tak się opłaca ?
Można przedzwonić do HTC upewnić się tylko co mieli zrobić i czy tak zrobili.
Bo jak była mowa o nowym nieśmiganym to oj oj możesz mieć rację :P

demek 28.10.2011 12:53

andy pisal

Cytat:

Telefon zostanie wymieniony na nowy wolny od wad(cokolwiek to znaczy). Pewnie dostanę nową obudowę, oraz baterię (reszta była w porządku..)
No ale tego dowiem się jak do mnie wróci - oczywiście wszystko w ramach gwarancji, więc nic nie zapłacę.
stad moje podejrzenia...

andy 29.10.2011 23:43

Cytat:

Napisany przez paprykarz
Ty weź jeszcze raz wgraj ten soft, skoro to takie ananasy :D

Nie ma potrzeby wgrywania. Dziwi mnie tylko, że mi wgrali nowy mimo, iż był aktualny...
Cytat:

Napisany przez demek
ja bym nie odpuscil skoro mial zostac wymieniony na nowy. ktos sie wlasnie cieszy twoim nowym htc sensation...

Jakim moim nowym? Nie do końca rozumiem.
Obudowę oraz baterię mi wymienili (zostały przez nich uszkodzone)

Cytat:

Telefon zostanie wymieniony na nowy wolny od wad(cokolwiek to znaczy). Pewnie dostanę nową obudowę, oraz baterię (reszta była w porządku..)
No ale tego dowiem się jak do mnie wróci - oczywiście wszystko w ramach gwarancji, więc nic nie zapłacę.
Urządzenie oddałem do serwisu z opisem wady fabrycznej obudowy, nigdzie nie skarżyłem się na urządzenie, więc nie wiem dlaczego cały telefon miał być wymieniony..
Telefon dostałem ten który wysłałem (sprawdziłem SN oraz IMEI).

Dostałem to co chciałem - nowa obudowa. Szkoda tylko, że obyło się to w taki sposób. Zdanie sobie o tej firmie wyrobiłem i KAŻDEMU będę ją odradzał.
Gdyby nie zdjęcia urządzenia sprzed wysyłki, pewnie musiałbym zapłacić za to, że uszkodzili mi telefon.


Podsumowując: Cała akcja zakończyła się dla mnie pozytywnie, wszystko trwało ok 7 dni. Jeżeli chodzi o podejście serwisu to opisałem wcześniej - nieudana próba wyłudzenia 400zł za naprawę uszkodzeń, które zostały spowodowane w serwisie.

woitas 30.10.2011 08:49

Ciekawe, ile takich skarg dostaje HTC?

paprykarz 30.10.2011 10:10

andy, powyżej pisałeś, że miałeś dostać nowy telefon, a dostałeś naprawiany i to jeszcze, jak piszesz, w nieznanym celu otwierany i grzebany w software (rozumiem, że wymiana tej obudowy nie wymagała odkręcania tychże "srubek na dole obudowy"?)

SN i IMEI to z naklejek na obudowie?
A może to nie ten telefon...

Kiedyś w Polsce było takie prawo, że jeśli istotna wada ujawni się do bodajże 3 dni po zakupie, to przysługuje wymiana towaru na nowy. Chyba już nie ma tego prawa, ale nawet jeśli, to porządna firma powinna przystać na wymianę, gdyż kupno towaru z wadą jest czymś o wiele gorszym niż zwyczajna naprawa gwarancyjna wady, która ujawniła się po dłuższym czasie.

andy 30.10.2011 10:53

Cytat:

Napisany przez paprykarz
andy, powyżej pisałeś, że miałeś dostać nowy telefon

Cytat:

Telefon zostanie wymieniony na nowy wolny od wad(cokolwiek to znaczy).
Nie miałem na myśli, że dostanę nowy telefon, a nowy wolny od wad - wymieniona zostanie ta cześć, którą zgłosiłem jako wadliwą. Określenie "nowy wolny od wad usłyszałem na infolinii".

Cytat:

SN i IMEI to z naklejek na obudowie?
A może to nie ten telefon...
Tak numer SN, oraz IMEI na nalepce zgadza się z tym na pudełku + dokumentach.

Cytat:

Kiedyś w Polsce było takie prawo, że jeśli istotna wada ujawni się do bodajże 3 dni po zakupie, to przysługuje wymiana towaru na nowy.
Tylko ja tę usterkę zgłosiłem po niecałych dwóch miesiącach.
Serwis "naprawił" urządzenie przez wymianę obudowy na nową. (data produkcji jest z lipca - wersja B, poprzednia była z końcówki kwietnia).

Cytat:

porządna firma powinna przystać na wymianę, gdyż kupno towaru z wadą jest czymś o wiele gorszym niż zwyczajna naprawa gwarancyjna wady, która ujawniła się po dłuższym czasie.
Jak wspomniałem wyżej została mi wymieniona obudowa na nową - tego chciałem odsyłając urządzenie do serwisu.

Cytat:

Napisany przez woitas
Ciekawe, ile takich skarg dostaje HTC?

Z tego co się pytałem, to mają dużo zgłoszeń odnośnie firmy Regenersis...


Na koniec dodam, że firma Regenersis posiada certyfikat jakości ISO9001:2008, który obowiązuje do 2012 roku...

paprykarz 30.10.2011 11:34

Aha, myślałem że kupiłeś ten telefon dopiero co.

Co do SN / IMEI to się pytam czy wyciągnąłeś go z softu telefonu (nie wiem czy się da), a nie tylko z naklejek na obudowie / pudełku. Chyba jasne skąd te podejrzenia. Pisałeś o "śrubkach" - czy wymiana obudowy wymagała ich odkręcania?

demek 30.10.2011 12:29

nowy wolny od wad to nie naprawiany a nowy.

ja bym jeszcze temat podrazyl bo jestem pewien, ze przy zgloszeniu do htc zadecydowali o calkowitej wymianie telefonu aby "zamknac" klienta.

sadze, ze nowka sztuka poszla dla serwisanta a za grosze doprowadzil twoj telefon do "sprawnosci"

zdjecie baterii o niczym nie mowi. nie musiala to byc twoja bateria.

theoneman 14.12.2011 23:29

zacznę od kontrowersji: pracuję w Regenersis (Warsaw) i widzę temat napraw z innej strony.

prawda jest taka że połowa telefonów w Regenersis z komisów to wałki.

prawda jest taka, że inaczej klient widzi sprawy naprawy inaczej autoryzowany (!) serwis, jakim jest RGS

ostatnia prawda: połowa usterek w telefonach wynika z winy (tak tak) użytkownika, jego aplikacji, czy sposobu użytkowania, połowa z połowy nie ma żadnej usterki, co tysięcznemu urządzeniu anulowana jest gwarancja/wystawiana expertyza.

prawda jest taka, że telefonów nie naprawiają inżynierowie, a technicy i niżsi doświadczeniem i wiedzą. wiem że Klienta nie obchodza wskaźniki i jak jest proces ustawiony, ale:

1. technik nie przychodzi do pracy naprawiać waszych telefonów, tylko zarabiać pieniądze i robi to najmniejszą linią oporu. on nie naprawia jednego telefonu w ciągu 8h, tylko 15-20. odliczcie godzinę na kanapki, fajki i drapanie się po głowie i wychodzi że Technik ma 20min na "sztukę".

2. wgrywanie najwyższej dopuszczalnej wersji SW to standard. ZAWSZE się ją wgrywa, tak wymaga producent, który certyfikuje i audytuje Firmę

3. nie twierdzę że nie zdarzają się naprawy przeprowadzone właściwie. nie mozna oczekiwać by 100% napraw było takich, osiągniecie tego jeśli nie jest nie możliwe, to jest nazbyt kosztowne.

rada dla was: wczujcie się nieco w rolę serwisu. opisujcie szczegółowo usterki, okoliczności ich zaistnienia.

rozumiem, że irytująca potrafi być sytuacja w której kupione urządzenie na gwarancji jest obsłużone nie tak jak sobie wyobrażamy, ale pracują tam ludzie opłacani tak aby naprawa się opłacała. podejdziesz do tematu naprawy solidnie to i szansa na solidną obsługę rośnie.

a jakość obsługi w autoryzowanych serwisach i tak jest o niebo lepsza i CYWILIZOWANA niż w komisikach i punkcikach pod schodami PKSów, bo autoryzacja oznacza kontrolę producenta nad jakością napraw i wdrażaniem zalecanych procedur.

- Deckard - 15.12.2011 06:39

czyli reasumujac klepiecie telefony na akord boliczy sie norma,w dupie jest klient bo w waszych oczach jesli chce miec dobrze zrobiony tel to niech płaci jak za zboże

a ja wam mówie NIE , wole isc do znajomego który ma serwis pod przysłowiowymi schodkami PKS'u ale jak mi raz pocisnie bubla to wiecej nie przyjde tak jak do was

chociaż nie miałem z wami do czynienia ale po twojej wypowiedzi na pewno nie zaryzykuję naprawy telefonu u was

w obawie że technik bedzie sie spieszył i po łebkach naprawi w koncu spieszy sie na fajke

no i z takim podejsciem do klienta sami strzelicie sobie w kolano

edyta:
poza tym Panie theoneman do pracy przychodzicie w celu wspólnego realizowania zadań jakim jest naprawa telefonów, za to otrzymujecie wynagrodzenie.

błedem jest myslenie że przychodzicie zarabiać pieniadze,zarabiac pieniadze mozna na giełdzie papierów wartosciowych

Berion 15.12.2011 12:41

@theoneman
Jak to się ma do tego co napisał Andy? Czy źle opisał swój problem? ;] Czy może zrobił zdjęcia i sam sobie ten telefon porysował, wysyłając do serwisu? To co napisałeś nie jest żadnym usprawiedliwieniem, przeciwnie, stawia firmę w bardzo niekorzystnym świetle.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 20:15.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.