![]() |
Dzisiaj Regenersis wysłał do mnie paczkę, jutro odbiorę w pracy. Chyba nawet wezmę telefon do pracy aby w razie czego mieć czym udokumentować ewentualne partactwo.
Cała ta sprawa nauczyła mnie jednego: 1) Podpisuj umowę w salonie (nici z gratisów i tańszego telefonu ale możesz na miejscu go sprawdzić i ewentualnie poprosić o nowy model) 2) Odsyłając urządzenie do serwisu zrób dokumentację techniczną tego urządzenia - zdjęcia, odczyty z programów diagnostycznych i ewentualnie ekspertyza w innym serwisie. 3) Najpierw kontaktuj się z infolinią firmy do której należy urządzenie, a dopiero później z serwisem. Niech firma nadzoruje przesłanie paczki do serwisu. 4) Jeżeli sprawy pójdą źle za wszelką cenę walcz o swoje. Przypominaj się codziennie, oraz bądź spokojny, ale pewny siebie w rozmowach. Jeżeli chodzi o Regenersis Warszawa to NIE POLECAM. Zazwyczaj nie skreślam firmy na starcie za np. wadliwy egzemplarz, czy nie do końca poprawną obsługę, jednak w tym przypadku zrobię wyjątek. Regenersis próbowało wyłudzić ode mnie prawie 400zł. Na szczęście skończyło się to jak na razie dla mnie szczęśliwie. Co do infolinii HTC. Podejście osób z obsługi klienta jest jak najbardziej w porządku. Rozmawiałem chyba z trzema różnymi konsultantami i za każdym razem byłem zadowolony z tego co usłyszałem, oraz to w jaki sposób zostało mi to przekazane. Oprócz mnie oni też kontaktowali się z Regenersis i poprosili o wyjaśnienia. Jedyny minus ich obsługi to formularz kontaktowy. Nie ma innej możliwości jak tylko w taki sposób przesłać zgłoszenie. Później oczywiście dostajemy wiadomości o rejestracji, oraz kolejne informacyjne wiadomości, jednak nie możemy na nie odpowiedzieć. Jedyne wyjście to ponowne zgłoszenie przez ichniejszy formularz. Moim zdaniem jeżeli robi się to w taki sposób to powinna być możliwość wejścia przez www do takiego zgłoszenia i wpisywania tam swoich sugestii, czy pytań. Jutro dam znać jak sprawa się zakończyła. |
Wczoraj rano odebrałem telefon. Wymienili obudowę, oraz baterię. Dodatkowo został wgrany nowy soft...
Nie wiem jaki to miało sens skoro miałem najnowszy - teraz muszę wszystko z kopii przywrócić :| Śróbki na dole obudowy były ruszane (pewnie dokręcane) - ciekawe w jakim celu.. Telefon był spakowany poprawnie, choć mogli coś jeszcze włożyć do pudełka aby nie latał. Oprócz telefonu i papierów dostałem ściereczkę do czyszczenia ekranu z logiem htc. Sprawa zakończyła się pozytywnie. Cała akcja trwała ok 7 dni. |
Ty weź jeszcze raz wgraj ten soft, skoro to takie ananasy :D
|
ja bym nie odpuscil skoro mial zostac wymieniony na nowy. ktos sie wlasnie cieszy twoim nowym htc sensation...
|
Cytat:
Można przedzwonić do HTC upewnić się tylko co mieli zrobić i czy tak zrobili. Bo jak była mowa o nowym nieśmiganym to oj oj możesz mieć rację :P |
andy pisal
Cytat:
|
Cytat:
Cytat:
Obudowę oraz baterię mi wymienili (zostały przez nich uszkodzone) Cytat:
Telefon dostałem ten który wysłałem (sprawdziłem SN oraz IMEI). Dostałem to co chciałem - nowa obudowa. Szkoda tylko, że obyło się to w taki sposób. Zdanie sobie o tej firmie wyrobiłem i KAŻDEMU będę ją odradzał. Gdyby nie zdjęcia urządzenia sprzed wysyłki, pewnie musiałbym zapłacić za to, że uszkodzili mi telefon. Podsumowując: Cała akcja zakończyła się dla mnie pozytywnie, wszystko trwało ok 7 dni. Jeżeli chodzi o podejście serwisu to opisałem wcześniej - nieudana próba wyłudzenia 400zł za naprawę uszkodzeń, które zostały spowodowane w serwisie. |
Ciekawe, ile takich skarg dostaje HTC?
|
andy, powyżej pisałeś, że miałeś dostać nowy telefon, a dostałeś naprawiany i to jeszcze, jak piszesz, w nieznanym celu otwierany i grzebany w software (rozumiem, że wymiana tej obudowy nie wymagała odkręcania tychże "srubek na dole obudowy"?)
SN i IMEI to z naklejek na obudowie? A może to nie ten telefon... Kiedyś w Polsce było takie prawo, że jeśli istotna wada ujawni się do bodajże 3 dni po zakupie, to przysługuje wymiana towaru na nowy. Chyba już nie ma tego prawa, ale nawet jeśli, to porządna firma powinna przystać na wymianę, gdyż kupno towaru z wadą jest czymś o wiele gorszym niż zwyczajna naprawa gwarancyjna wady, która ujawniła się po dłuższym czasie. |
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Serwis "naprawił" urządzenie przez wymianę obudowy na nową. (data produkcji jest z lipca - wersja B, poprzednia była z końcówki kwietnia). Cytat:
Cytat:
Na koniec dodam, że firma Regenersis posiada certyfikat jakości ISO9001:2008, który obowiązuje do 2012 roku... |
Aha, myślałem że kupiłeś ten telefon dopiero co.
Co do SN / IMEI to się pytam czy wyciągnąłeś go z softu telefonu (nie wiem czy się da), a nie tylko z naklejek na obudowie / pudełku. Chyba jasne skąd te podejrzenia. Pisałeś o "śrubkach" - czy wymiana obudowy wymagała ich odkręcania? |
nowy wolny od wad to nie naprawiany a nowy.
ja bym jeszcze temat podrazyl bo jestem pewien, ze przy zgloszeniu do htc zadecydowali o calkowitej wymianie telefonu aby "zamknac" klienta. sadze, ze nowka sztuka poszla dla serwisanta a za grosze doprowadzil twoj telefon do "sprawnosci" zdjecie baterii o niczym nie mowi. nie musiala to byc twoja bateria. |
zacznę od kontrowersji: pracuję w Regenersis (Warsaw) i widzę temat napraw z innej strony.
prawda jest taka że połowa telefonów w Regenersis z komisów to wałki. prawda jest taka, że inaczej klient widzi sprawy naprawy inaczej autoryzowany (!) serwis, jakim jest RGS ostatnia prawda: połowa usterek w telefonach wynika z winy (tak tak) użytkownika, jego aplikacji, czy sposobu użytkowania, połowa z połowy nie ma żadnej usterki, co tysięcznemu urządzeniu anulowana jest gwarancja/wystawiana expertyza. prawda jest taka, że telefonów nie naprawiają inżynierowie, a technicy i niżsi doświadczeniem i wiedzą. wiem że Klienta nie obchodza wskaźniki i jak jest proces ustawiony, ale: 1. technik nie przychodzi do pracy naprawiać waszych telefonów, tylko zarabiać pieniądze i robi to najmniejszą linią oporu. on nie naprawia jednego telefonu w ciągu 8h, tylko 15-20. odliczcie godzinę na kanapki, fajki i drapanie się po głowie i wychodzi że Technik ma 20min na "sztukę". 2. wgrywanie najwyższej dopuszczalnej wersji SW to standard. ZAWSZE się ją wgrywa, tak wymaga producent, który certyfikuje i audytuje Firmę 3. nie twierdzę że nie zdarzają się naprawy przeprowadzone właściwie. nie mozna oczekiwać by 100% napraw było takich, osiągniecie tego jeśli nie jest nie możliwe, to jest nazbyt kosztowne. rada dla was: wczujcie się nieco w rolę serwisu. opisujcie szczegółowo usterki, okoliczności ich zaistnienia. rozumiem, że irytująca potrafi być sytuacja w której kupione urządzenie na gwarancji jest obsłużone nie tak jak sobie wyobrażamy, ale pracują tam ludzie opłacani tak aby naprawa się opłacała. podejdziesz do tematu naprawy solidnie to i szansa na solidną obsługę rośnie. a jakość obsługi w autoryzowanych serwisach i tak jest o niebo lepsza i CYWILIZOWANA niż w komisikach i punkcikach pod schodami PKSów, bo autoryzacja oznacza kontrolę producenta nad jakością napraw i wdrażaniem zalecanych procedur. |
czyli reasumujac klepiecie telefony na akord boliczy sie norma,w dupie jest klient bo w waszych oczach jesli chce miec dobrze zrobiony tel to niech płaci jak za zboże
a ja wam mówie NIE , wole isc do znajomego który ma serwis pod przysłowiowymi schodkami PKS'u ale jak mi raz pocisnie bubla to wiecej nie przyjde tak jak do was chociaż nie miałem z wami do czynienia ale po twojej wypowiedzi na pewno nie zaryzykuję naprawy telefonu u was w obawie że technik bedzie sie spieszył i po łebkach naprawi w koncu spieszy sie na fajke no i z takim podejsciem do klienta sami strzelicie sobie w kolano edyta: poza tym Panie theoneman do pracy przychodzicie w celu wspólnego realizowania zadań jakim jest naprawa telefonów, za to otrzymujecie wynagrodzenie. błedem jest myslenie że przychodzicie zarabiać pieniadze,zarabiac pieniadze mozna na giełdzie papierów wartosciowych |
@theoneman
Jak to się ma do tego co napisał Andy? Czy źle opisał swój problem? ;] Czy może zrobił zdjęcia i sam sobie ten telefon porysował, wysyłając do serwisu? To co napisałeś nie jest żadnym usprawiedliwieniem, przeciwnie, stawia firmę w bardzo niekorzystnym świetle. |
Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 20:15. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.