Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Regenersis Warszawa i nieuczciwe praktyki - Regenersis oszukuje klientów! (https://forum.cdrinfo.pl/f113/regenersis-warszawa-nieuczciwe-praktyki-regenersis-oszukuje-klientow-89823/)

ed hunter 15.12.2011 17:35

A pan @theoneman stawia ją w krańcowo złym świetle.

- Deckard - 15.12.2011 20:16

wysłałem maila na wszystkie adresy z linkiem do tego watku ciekawe czy cos odpowiedza :D

Cytat:

Napisany przez Bartez (Post 1193448)
Ja tak tylko chciałem zwrócić uwagę, że osoba, która to napisała wcale nie musi być pracownikiem tego serwisu. W końcu czarny PR też ktoś musi robić ;)

wiadomo ,ale ciekawi mnie czy się wypowiedzą oficjalnie, może @andy dostanie nowy super telefon :D

Bartez 15.12.2011 20:42

Ja tak tylko chciałem zwrócić uwagę, że osoba, która to napisała wcale nie musi być pracownikiem tego serwisu. W końcu czarny PR też ktoś musi robić ;)

M@X 15.12.2011 22:51

Cytat:

Napisany przez - Deckard - (Post 1193445)
może @andy dostanie nowy super telefon :D

Nie. Bo sie na ***droida uprze :-P...

andy 15.12.2011 23:51

Cytat:

Napisany przez theoneman
zacznę od kontrowersji: pracuję w Regenersis (Warsaw) i widzę temat napraw z innej strony.

Oj widzę, ze kolega nam tu coś w stylu AMA zrobił. Niestety nie wyszło...

Cytat:

prawda jest taka że połowa telefonów w Regenersis z komisów to wałki.

prawda jest taka, że inaczej klient widzi sprawy naprawy inaczej autoryzowany (!) serwis, jakim jest RGS
Problem jest taki, że mój telefon był na gwarancji. Regenersis próbowało ode mnie wyłudzić 400zł za naprawę uszkodzeń, które sami spowodowali. Skończyło się to dla mnie pozytywnie tylko i wyłącznie dlatego, bo zrobiłem zdjęcia telefonu zanim go zapakowałem do pudełeczka.
Gdyby nie to... ;)

Cytat:

ostatnia prawda: połowa usterek w telefonach wynika z winy (tak tak) użytkownika, jego aplikacji, czy sposobu użytkowania, połowa z połowy nie ma żadnej usterki, co tysięcznemu urządzeniu anulowana jest gwarancja/wystawiana expertyza.
Mnie próbowali oszukać wystawiając fałszywą ekspertyzę.

Teraz każdemu odradzam ten serwis i opowiadam mu moją historię :) Jeżeli jest zmuszony tak jak ja byłem do wysłania telefonu, to zalecam dokładnie go opisać - zdjęcia itp. aby uniknąć tego co spotkało mnie.

Co z tego, że Regenersis ma certyfikaty?


Cytat:

prawda jest taka, że telefonów nie naprawiają inżynierowie, a technicy i niżsi doświadczeniem i wiedzą. wiem że Klienta nie obchodza wskaźniki i jak jest proces ustawiony, ale:
To już problem firmy kogo zatrudnia i za ile. Ja mam dostać urządzenie sprawne.

Cytat:

1. technik nie przychodzi do pracy naprawiać waszych telefonów, tylko zarabiać pieniądze i robi to najmniejszą linią oporu. on nie naprawia jednego telefonu w ciągu 8h, tylko 15-20. odliczcie godzinę na kanapki, fajki i drapanie się po głowie i wychodzi że Technik ma 20min na "sztukę".
Mylisz się. Ty (zakładając, że tam pracujesz/pracowałeś) przychodzisz do pracy - masz zadanie naprawić urządzenia, które dostajesz. Za te czynności dostajesz pieniądze.

Cytat:

odliczcie godzinę na kanapki
ROTFL. Nie no padłem, przy 8h pracy masz 15 minut na jedzenie!

Cytat:

fajki i drapanie się po głowie i wychodzi że Technik ma 20min na "sztukę".
A czy to moja wina? To wina firmy, że przeciąża swoich pracowników.

Cytat:

2. wgrywanie najwyższej dopuszczalnej wersji SW to standard. ZAWSZE się ją wgrywa, tak wymaga producent, który certyfikuje i audytuje Firmę
Podejrzewałem, że to będzie zrobione, dlatego zrobiłem kopie danych. Jednak trochę to dziwne wgrywać wersję FW, którą miałem co nie?
Aby telefon sprawdzić można wykonać wipe...

Cytat:

3. nie twierdzę że nie zdarzają się naprawy przeprowadzone właściwie. nie mozna oczekiwać by 100% napraw było takich, osiągniecie tego jeśli nie jest nie możliwe, to jest nazbyt kosztowne.
Poczytaj sobie opinie na temat swojej firmy. Negatywnych komentarzy jest BARDZO DUŻO.
Osobiście nie wkurzyłem się za to, ze naprawa trwała 14 dni czy więcej, nie oburzyłem się, że był kiepski kontakt, czy moja usterka nie została naprawiona. Oburzyłem się, bo próbowano mnie oszukać. Powtórzę to jeszcze raz - firma Regenersis próbowała wyłudzić pieniądze od mojej osoby za naprawę uszkodzeń, które sama spowodowała.

Cytat:

3. nie twierdzę że nie zdarzają się naprawy przeprowadzone właściwie. nie mozna oczekiwać by 100% napraw było takich, osiągniecie tego jeśli nie jest nie możliwe, to jest nazbyt kosztowne.
Czytałeś chociaż troszeczkę mój post?

Cytat:

rozumiem, że irytująca potrafi być sytuacja w której kupione urządzenie na gwarancji jest obsłużone nie tak jak sobie wyobrażamy, ale pracują tam ludzie opłacani tak aby naprawa się opłacała. podejdziesz do tematu naprawy solidnie to i szansa na solidną obsługę rośnie.
Jeżeli takich osób w tym serwisie jest więcej to nic dziwnego, że spotkało mnie to co spotkało.

Cytat:

a jakość obsługi w autoryzowanych serwisach i tak jest o niebo lepsza i CYWILIZOWANA niż w komisikach i punkcikach pod schodami PKSów, bo autoryzacja oznacza kontrolę producenta nad jakością napraw i wdrażaniem zalecanych procedur
Uwierz, że gdybym miał wybór to bym waszego serwisu nie wybrał. Niestety HTC Polska tylko z Wami ma podpisaną umowę...

Cytat:

Napisany przez Deckard
czyli reasumujac klepiecie telefony na akord boliczy sie norma,w dupie jest klient bo w waszych oczach jesli chce miec dobrze zrobiony tel to niech płaci jak za zboże

Dokładnie tak to odebrałem :D

Albo ktoś zrobił czarny PR, albo chciał wytłumaczyć firmę i zrobił to w niefortunny sposób :)
Czyżby kolejny fail w social mediach? :)

Cytat:

Napisany przez Deckard
wysłałem maila na wszystkie adresy z linkiem do tego watku ciekawe czy cos odpowiedza :D

Wiesz za co kocham to forum? Za za***iste pozycjonowanie w Google. Na wpisanie Regenersis w wyszukiwarce ten temat jest na pierwszej pozycji drugiej strony wyszukiwania!
Poczekajmy jeszcze trochę a trafi na pierwszą ;-)

Reetou 16.12.2011 00:16

Cytat:

Napisany przez andy (Post 1193468)
ROTFL. Nie no padłem, przy 8h pracy masz 15 minut na jedzenie!

Zamiast rozbierać zdania na czynniki i cytować 3 razy ten sam fragment, to byś się zastanowił i zauważył, że 45 minut zastaje mu na fajki i drapanie się po d... tej, głowie.

demek 16.12.2011 09:39

kurde

pracowalem na serwisie i przykladalem sie do kazdegosprzetu jaki tam przychodzil, nawet od ludzi, ktorzy lubiani nie byli...

coz, jakis dziwny jestem chyba

AleX69 20.12.2011 10:51

Cytat:

Napisany przez demek (Post 1193495)
kurde

pracowalem na serwisie i przykladalem sie do kazdegosprzetu jaki tam przychodzil, nawet od ludzi, ktorzy lubiani nie byli...

coz, jakis dziwny jestem chyba

nie tylko ty

Reetou 12.02.2013 10:27

Znajomy walczy właśnie z Regenersis, którzy skasowali go na 8 paczek za wymianę płyty w słuchawce HTC. Problem w tym, że telefon ma taki sam IMEI. W tej chwili i Regenersis i HTC strugają głupa tylko. Pytanie: czy serwis ma takie możliwości, a jeśli ma, to czy ma prawo zmieniać IMEI?

sobrus 12.02.2013 15:05

Z tego co mówi google:
http://forum.idg.pl/topic/57847-jak-...i-w-telefonie/

Zmiana IMEI jest w polsce nielegalna i

Cytat:

IMEI wewnętrzny można zmienić,poprzez ingerencję w strukturę płyty głównej telefonu,poprzezz wlutowanie nowego układu pamięci.
Cytat:

Serwis gwarancyjny autoryzowany nie moze, powtazam NIE MOZE i nie ma prawa zmienic IMEI aparatu. Jest to dzialanie nielegalne i jezeli jakikolwiek serwis autoryzowany to zrobi to traci autoryzacje
czy to prawda nie wiem.

demek 12.02.2013 16:34

Pisalem w temacie o wyborze telefonu

Cytat:

Napisany przez demek (Post 1241191)
chwile temu bylem swiadkiem jak w sluchawce

http://www.gsmarena.com/htc_windows_phone_8s-5000.php

ktora, znajdowala sie w uchwycie doczepianym do szyby strzelila "szybka". wyglada tak jakby telefon spadl i gdybyn nie widzial co sie stalo to bym powiedzial, ze kolega klamie a telefon musial spasc...

cos czuje, ze tez bede pozniej pisal w tym temacie...

sobrus 12.02.2013 19:15

Corning Gorilla :ysz:
Wiecie dlaczego przestano je stosować w okularach ochronnych?

Bo gorilla pod naprężeniem moze właśnie "strzelić", a nawet eksplodować.

demek 12.02.2013 21:57

Cytat:

Napisany przez sobrus (Post 1241568)
Corning Gorilla :ysz:
Wiecie dlaczego przestano je stosować w okularach ochronnych?

Bo gorilla pod naprężeniem moze właśnie "strzelić", a nawet eksplodować.

tylko nie bylo naprezenia...

sobrus 13.02.2013 07:28

Być może było, nie wszystko widać na oko.
- dobrze spasowana obudowa, może nieco zbyt ściśle
- temperaturowa rozszerzalność materiałów. Np z jednej strony mróz i punktowe grzanie od CPU. Słyszałem pare lat temu o przypadkach pękania ekranów na mrozie.
- jak wspomniałeś było w uchwycie, więc coś mogło dodatkowo uciskać
- wstrząsy

Oraz oczywiście wady fabryczne, jak wspomniane spasowanie obudowy czy wada samego szkła.
Oczywiście to gdybanie, ale jakis powód musiał być :taktak:
Ciekawe co na to serwis...

demek 13.02.2013 09:48

99,9 %, stwierdza, ze upadek, co nie bedzie zgodne z prawda.

mysle czy nie pisac pierw do htc zeby oni to zalatwiali...


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 18:18.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.