Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Komputery - oprogramowanie i sprzęt (https://forum.cdrinfo.pl/f113/)
-   -   Zakup notebooka (https://forum.cdrinfo.pl/f113/zakup-notebooka-70415/)

Kris 09.07.2012 14:41

No i niesamowite, mam akcept od żony! :szczerb:

Mój IBM T42 powoli dogorywa. Już trzeci raz reanimowałem wentylator. Cały moduł chłodzenia to 1/2 wartości tego laptopa, więc chyba zostaje uzbieranie na nowy sprzęt.

andy 09.07.2012 18:23

Jestem po rozmowie z konsultantem i zastanawiam się nad rozszerzeniem gwarancji NBD:
Cytat:

GWARANCJA DELL „NEXT BUSINESS DAY”


Serwis u klienta następnego dnia roboczego to najszybsza i najlepsza forma serwisowania. Certyfikowany przez firmę Dell specjalista dokonuje naprawy w siedzibie klienta w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki.
Standardowo mam 12 miesięcy takiej gwarancji. Po jej upłynięciu mam 12 miesięcy na zasadzie "niezgodności towaru z umową".

Czy opłaca się za 330zł rozszerzyć gwarancję NBD do 3 lat?

andrzejj9 09.07.2012 18:43

Powiedziałbym, że zdecydowanie tak :)

Nie tak dawno była promocja za podobne rozszerzenie ok. 700 i ona (i w sumie słusznie) była uważana za bardzo atrakcyjną. Normalnie jest to wydatek około 1000 zł, a choć nie życzę, to jednak może się to bardzo przydać :)

(i nie wiem, czy miałeś do czynienia już z serwisem DELL'a przy tej gwarancji, ale to faktycznie działa jak w opisie - jak zgłosiłem usterkę, następnego dnia był u mnie konsultant, coś tam porobił, potem za dwa dni przyjechał z płytą główną i na miejscu wymienił.. Zdecydowanie w przypadku DELL'a lepiej mieć naprawę w domu niż wysyłać (są różne opinie na temat serwisu)).

andy 09.07.2012 19:55

Cytat:

(i nie wiem, czy miałeś do czynienia już z serwisem DELL'a przy tej gwarancji, ale to faktycznie działa jak w opisie - jak zgłosiłem usterkę, następnego dnia był u mnie konsultant, coś tam porobił, potem za dwa dni przyjechał z płytą główną i na miejscu wymienił.. Zdecydowanie w przypadku DELL'a lepiej mieć naprawę w domu niż wysyłać (są różne opinie na temat serwisu)).
Nie miałem. Dla mnie super rozwiązanie to naprawa u klienta. Zero odsyłania i czekania łaskawie aż wróci, martwiąc się co mu się stanie w serwisie (przypadek mojej sensacji..).
Cytat:

Nie tak dawno była promocja za podobne rozszerzenie ok. 700 i ona (i w sumie słusznie) była uważana za bardzo atrakcyjną. Normalnie jest to wydatek około 1000 zł, a choć nie życzę, to jednak może się to bardzo przydać :)
Nie wiem czy Apple Care działa podobnie ale tam koszt to 1.5k PLN - oczywiście tam nie ma naprawy u klienta tak?

M@X 09.07.2012 20:15

Dzis na szkoleniu coach puszczal demo z MB Air... Coraz bardziej chce go miec i utwierdzam sie ze ten zakup warty bedzie kazdej wydanej zlotowki :-)! Ultracienki, elegancki i prosty w transporcie jak najzwyklejsza aktowka... To laptop DLA MNIE idealny!

Kris 09.07.2012 20:46

Maxiu, a po cholerę Ci laptop skoro masz iPada? Powiem Ci, że bym raczej nie kupował komputera przenośnego mając już urządzenie mobilne i to bardzo dobre.

Sam mam małego netbooka Asuska i jak jadę na jakieś szkolenie, to biorę go ze sobą. Mały, lekki, do prezentacji idealny. Citrix śmiga jak ta lala. Jeszcze sobie spróbuję zainstalować Lotus Travellera i żyć nie umierać.

M@X 09.07.2012 20:59

A co stoi na przeszkodzie bym mial oba? ;-]

Kris 09.07.2012 22:01

A kupuj sobie co chcesz... :)

Ja nie mam nic przeciwko, wręcz przeciwnie, nie mam nic naprzeciw.

Reetou 09.07.2012 22:35

Cytat:

Napisany przez andrzejj9 (Post 1215029)
(i nie wiem, czy miałeś do czynienia już z serwisem DELL'a przy tej gwarancji, ale to faktycznie działa jak w opisie - jak zgłosiłem usterkę, następnego dnia był u mnie konsultant, coś tam porobił, potem za dwa dni przyjechał z płytą główną i na miejscu wymienił..

To w końcu w opisie jest 'next business day', czy 'next 4 business days' ? I to jest warte 1000/700 zł? Jedną czwartą wartości urządzenia?

No, załóżmy że 330 zł to już warto dać za 3 lata...

andrzejj9 09.07.2012 22:44

No ja za to dodatkowo nie płaciłem. Ale gdybym od początku powiedział, że to kwestia płyty to miałby ją ze sobą. Przyszedł w innym celu i po wymianie innego podzespołu, kiedy to nie pomogło, stwierdził, że w takim razie wymieni jeszcze płytę (ale musiał już ją zamówić). Zresztą to i tak nie było potrzebne.. (o czym wiedziałem, ale z innych względów chciałem, żeby to zrobił).

W każdym razie na tego typu gwarancję zdecydowanie trudno narzekać i 300 zł za dodatkowe dwa lata to praktycznie za darmo. Ja się normalnie zadzwoni do DELL'a, żeby to kupić to wyjdzie ponad 1000 zł...

andy 12.07.2012 09:25

Dobrze, że nie czekałem za zrobieniem zamówienia. Od wczoraj serwis NBD na 3lata jest już za 540 zł.

andrzejj9 12.07.2012 10:48

A to i tak dalej tanio ;)

andy 12.07.2012 10:53

Moje zamówienie zostało przekazane do realizacji więc w ciągu 2 tygodni powinienem dostać go.
Mam nadzieje, że małe chińskie rączki się przyłożą :-D

jesi 12.07.2012 11:43

Cytat:

Napisany przez andy (Post 1215224)
Mam nadzieje, że małe chińskie rączki się przyłożą :-D

Gdzie tam chińskie, prędzej polskie :P W Łodzi to przecież składają, a od Foxcoona części biorą, chyba :P

andy 12.07.2012 12:04

Konsultant napisał mi, że małe chińskie rączki będą składały.
Potem leci do magazynu w holandii prywatnym odrzutowcem i na koniec limuzyną z DHL.


Wszystkie czasy w strefie CET. Aktualna godzina: 12:43.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.