Forum CDRinfo.pl

Forum CDRinfo.pl (https://forum.cdrinfo.pl/)
-   Napędy optyczne DVD (https://forum.cdrinfo.pl/f15/)
-   -   LITE-ON SOHW-1213S@SONY DRU-710A czyli SOHW-1633S (https://forum.cdrinfo.pl/f15/lite-sohw-1213s-sony-dru-710a-czyli-sohw-1633s-38905/)

B@rtek 02.10.2004 22:07

Cytat:

Napisany przez slawekj
Muszę Cię zmartwić. TDK +R 1-4x zmienił nośnik z RICOH'a na TDK. Nie jest już tak dobry. Ale pozostaje nam na RICOH'u Platinum i Sony i teraz takie kupuje.

A ten nośnik TDK +4 palony x4 wygląda na LiteOn SOHW-1633S@Memorex F16 tak:

Ale i tak bardzo dobrze :)

VIZZARD 02.10.2004 23:43

Cytat:

Napisany przez powell
oTo ostatnia płytka 1233&1633 -proszę o opinie ( nie znam się na wykresie:) ) i ewentualnie co zrobić by poprawić jakoś nagrywania?

pozdrawiam

Popieram Bartka15

Nie jest źle :mruga:

B@rtek 03.10.2004 10:24

VIZZARD ja mówiłem o wykresie Sławka :taktak: TDK zmienił producenta płyt :smutny: Nie ma juz TDK na Ricohu :smutny:

slawekj 03.10.2004 10:27

Cytat:

Napisany przez Bartek15
VIZZARD ja mówiłem o wykresie Sławka :taktak: TDK zmienił producenta płyt :smutny: Nie ma juz TDK na Ricohu :smutny:

Teraz na Ricoh'u 02 jest TDK 1-8x ale pali gorzej niż na Ricoh'u 01. TDK 1-4x nie podaje gdzie produkowane. Tdk 1-8x na Taiwanie, tak ja Ricoh 1-4x . Ale jest Sony i Platinum więc zmartwienia nie ma. :)

B@rtek 03.10.2004 10:29

Cytat:

Napisany przez slawekj
Teraz na Ricoh'u 02 jest TDK 1-8x ale pali gorzej niż na Ricoh'u 01. :)

Tak widziałem :smutny: Ale i tak TDK są sprawdzone i trwałe przedewszystkim :jupi:

powell 03.10.2004 11:00

Ilość załączników: 1
Cytat:

Napisany przez VIZZARD
Popieram Bartka15

Nie jest źle :mruga:

To ostatni wykres -mam pytanie w kprobe mam predkosc zmienioną na x4